کد خبر : 20323 / /
/

حوادث | حوادث اجتماعی | حوادث تلخ

رئیس پلیس خوزستان از دستگیری ۱۳ نفر از اراذل و اوباش در اجرای طرح کنترل اراذل و اوباش در استان خوزستان خبر داد.

سردار "سید محمد صالحی"رئیس پلیس استان خوزستان در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای مقابله بی امان با اراذل و اوباش و ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح دستگیری و کنترل اراذل و اوباش سطح استان توسط پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی استان طی 2 روز گذشته به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: به منظور جلوگیری و پیشگیری از هرگونه شرارت، عربده کشی، زور گیری و همچنین دستگیری اراذل و اوباش خطرناک استان که دارای سوابق کیفری و پرونده های مفتوحه قضائی می باشند، تعداد 250 نفر احضار و مورد رصد و کنترل اطلاعاتی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در این طرح ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی تعداد 13 نفر از اراذل و اوباش استان که دارای پرونده های کیفری اعم از سرقت، شرب خمر ، اخاذی و ضرب و جرح عمدی بودند، را دستگیر کردند.

رئیس پلیس استان خوزستان تصریح کرد: در اجرای این طرح یک قبضه سلاح شورشی، تعدادی سلاح سرد به همراه مقادیری مواد مخدر کشف شد.

سردار صالحی تاکید برخورد قانونی با مخلان نظم و امنیت عمومی، به شهروندان توصیه کرد: هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه جرائم اجتماعی را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.