کد خبر : 11992 / /
/

عکس بازیگران| لیلا اوتادی و همسرش| بیوگرافی لیلا اوتادی| لیلا اوتادی در اینستاگرام| اخبار سلبریتی ها

لیلا اوتادی در این عکس آرایش و ظاهری متفاوت دارد. لیلا اوتادی در چهاردهم مرداد سال 1362 در تهران به دنیا آمده

لیلا اوتادی عکس جدید از خودش در استوری خود قرار داده است. لیلا اوتادی در این عکس آرایش و ظاهری متفاوت دارد. لیلا اوتادی در چهاردهم مرداد سال 1362 در تهران به دنیا آمده. لیلا اوتادی فارغ التحصیل رشته معماری داخلی می باشد. لیلا اوتادی همچنین تسلط کامل به زبان های انگلیسی و ترکی دارد.لیلا اوتادی

لیلا اوتادی فعالیتش در عرصه سینما را چگونه آغاز کرد؟

این بازیگر فعالیت خود را از دهه ۸۰ با فیلم چشمان سیاه به کارگردانی مرحوم ایرج قادری آغاز کرده است .

بعد از درخشش در فیلم ایرج قادری در بید مجنون سریال مهر و ماه در سال ۸۲ بازی کرد.

لیلا اوتادی و فعالیت در زمینه مدلینگ

اوتادی بازیگری است که هم در عرصه سینما فعالیت دارند با سینمایی پرباری را در پرونده خود دارد و هم در مجموعه تلویزیونی و سریال ها با سیما همکاری دارد ایشان در هر دو عرصه موفق و یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایران می باشد.

وی در سریالهای پلیسی نیز نقش آفرینی کرده.

لیلا اوتادی

خانه اوتادی درباره علاقه به بازیگری و کار در عرصه سینما گفت: من از بچگی علاقه به بازی و اجرای نقش داشتن تا جایی که وقتی ۵ سالم بود جلوی آینه برای خودم نقش بازی می کردم.

وی چندین فیلم و سریال بازی کرده که بیشترشان از پر بیننده ترین های سال بودند.

آدرس اینستاگرام لیلا اوتادی

Instagram / LEILAOTADII

ایشان علاوه بر بازیگری در عرصه ورزش نیز فعالیت دارند از جمله رشته های ورزشی مورد علاقه او تنیس و سوارکاری فیتس می باشد.

همچنین وی چند سال است که در رشته بدنسازی فعالیت دارد و الان به عنوان مربی بدنسازی در یکی از باشگاه های معروف فعالیت می کند.

چهره طبیعی و بدون عمل زیبایی

این بازیگر در مصاحبه گفت یکی از افتخاراتم انجام ندادن عمل زیبایی روی چهره می باشد و هیچ گونه عملی انجام ندادم همچنین بازیگر شباهت زیادی به یکی از بازیگران هالیوودی دارد.

ازدواج لیلا اوتادی با فرد معروف؟

تاکنون شایعات زیادی مبنی بر ازدواج این بازیگر با افراد و چهره‌های مشهور در رسانه ها منتشر شده که این چنین نیست و این بازیگر مجرد هستم و تاکنون ازدواج نکرده است.

لیلا اوتادی

فعالیت مدلینگ و مدل ایرانی

وی در عرصه تبلیغات محصولات برندهای معروف فعالیت دارد و به عنوان مدل در بیشتر برندها و مارک های معروف دیده می شود و چند سالی است که وارد عرصه مدلینگ شده است.

لیلا اوتادی مجرد است اما به تازگی در صفحه اینستاگرامش عکسی با لباس عروس منتشر کرده و نوشته است در حال پرو لباسم که مشخص نیست لباس و نقش جدید در سریال جدید می باشد و یا در زندگی خصوصی در حال ازدواج و ورود به زندگی مشترک است.

البته با این دست‌پختی که شما دارید، من مطمئن هستم که به زودی به تعداد خواستگارهای‌تان اضافه می‌شود، راستی با خرید میانه‌تان چه‌طور است؟

(می‌خندد) عالیه، کدام خانومی را می‌شناسید که میانه‌اش بد باشد، من خیلی‌خیلی، خرید را دوست دارم، یک زمان‌هایی که از کار خسته‌ام‌، سر راه بازگشت به خانه، حتی شه به سوپرمارکت باید بروم و یک چیزی بخرم. این خرید، حال من رو خوب می‌کنه، در واقع خرید عادت من شده است.

لیلا اوتادی

فیلم و سریال ها

چشمان سیاه

بید مجنون

چپ دست

قصه دلها

چهار انگشتی

زن ها فرشته اند

دعوت

حرکت اول

پسر آدم دختر حوا

عروسک

آدم کش

باغ قرمز

پیتزا مخلوط

دردسر بزرگ

اخراجی ها3

شیر تو شیر

زن مرد زندگی

آقای الف

کبریت سوخته

۱۳۹۲  لاله

دور زدن ممنوع

یک شام خوب

آزاد به قید شرط

مهر و ماه

آخرین گناه

خونبها

اشک ها و لبخندها

زخم و چرخ و فلک

ساخت فیلمی درباره وقایع تابستان ۶۷

تهیه کننده فیلم «سیانور» درخصوص فیلم پلیسی بعدی خود گفت:فیلم بعدی من درباره اتفاقات تابستان ۶۷ (سال وقوع عملیات مرصاد) است.فعلا در مرحله تحقیقات فیلمنامه هستیم و هنوز به سرنخ خوب و نتیجه کامل نرسیده ایم.دوست دارم برخی افراد این فیلم را کارگردانی کنند اما هنوز درباره کارگردان آن به جمع بندی نرسیده ام.

چرایی افزایش قیمت بلیت سینماها

در ادامه برنامه بهروز افخمی با سیدمسعود اطیابی، سخنگوی شورای عالی تهیه کنندگان درباره افزایش قیمت بلیت سینماها گفتگو کرد. اطیابی درخصوص این افزایش بلیت گفت:سینماگر و سینمادار به هیچ وجه علاقه ای به افزایش قیمت بلیت ندارند.اما امروزه سهم بخش خصوصی در سینما بیشتر شده است و نمی توان به فکر سود او نبود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.