کد خبر : 12025 / /
/

صرافی‌های بانک‌ها دیروز قیمت دلار را برای فروش ۲۷ هزار و ۷۱۶ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۷ هزار و ۱۶۸تومان خریداری می‌کنند.

قیمت دلار در بازار آخر هفته دوم آذر کم نوسان بود و در صرافی‌های بانکی ۲۷ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت خورد. دور جدید مذاکرات شب گذشته آغاز شد و باید منتظر نتیجه و تاثیر آن در بازار بود.

صرافی‌های بانک‌ها دیروز  قیمت دلار را برای فروش ۲۷ هزار و ۷۱۶ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۷ هزار و ۱۶۸تومان خریداری می‌کنند.

آغاز مذاکرات وین

معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شب گذشته در نشستی با حضور هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام و روسای سه کشور اروپایی حضور یافت و به گفتگو نشست.

رد پای وزارت اطلاعات در بازار ارز

روابط عمومی وزارت اطلاعات خبر داد؛ با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی در معاونت اقتصادی، علاوه بر دستگیری پنج اخلالگر شاخص بازار ارز تهران، مسدود کردن حساب‌های بانکی فعالان غیرمجاز ارزی به ۸۴۱ نفر افزایش یافت.

نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، در ادامه طرح برخورد با فعالان غیرمجاز ارزی، سربازان گمنام امام زمان (عج) در معاونت اقتصادی، ضمن اشراف بر روی شبکه گسترده فعالان غیرمجاز ارزی کشور و فضای غیررسمی معاملات ارز، پنج اخلال گر شاخص و تاثیرگذار بازار ارز تهران را شناسایی و دستگیر کردند.

بر اساس این گزارش پیش از این نیز، به دنبال اجرای طرح برخورد با فعالان غیرمجاز ارزی، همه حساب‌های بانکی بیش از ۷۰۰ نفر از فعالان غیرمجاز ارزی در سطح کشور شناسایی و مسدود شد که با ادامه این روند در چند روز اخیر، مسدود کردن حساب‌های بانکی فعالان غیر مجاز ارزی به ۸۴۱ نفر افزایش پیدا کرده است.

درهم رشد کرد

قیمت درهم در ساعات پایانی معاملات نقدی روز چهارشنبه با ۸ هزار و ۳۸۰ تومان بسته شد.

درهم در بازار دیروز ۳۰ تومان رشد کرد و به ۸ هزار و ۴۱۰ تومان رسید. . با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳٫۶۷۳) عدد ۳۰ هزار و ۸۸۹ تومان به دست می‌آمد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.