کد خبر : 12097 / /
/

سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" در تشریح جزئیات این خبر اعلام کرد: در پی اقدامات پلیسی ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر به دست آورند یک زوج جوان به خرده فروشی مواد مخدر می پردازند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر از دستگیری یک زوج مواد فروش در شرق تهران خبر داد و گفت: از مخفیگاه آنان 35کیلو تریاک کشف شد.

    سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" در تشریح جزئیات این خبر اعلام کرد: در پی اقدامات پلیسی ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر به دست آورند یک زوج جوان   به خرده فروشی مواد مخدر می پردازند.

 

 وی در ادامه افزود: به دنبال این موضوع ماموران با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان، مخفیگاه و محل فعالیت آنان را در یک خانه مسکونی در یکی از محلات شرق تهران شناسایی و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری متهمان آغاز شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران ابراز داشت: پس از هماهنگی های قضائی، روز گذشته تیمی ازماموران به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق شدند این زوج مواد فروش را دستگیر و در بازدید از مخفیگاه آنان  35کیلو تریاک کشف کنند.

این مقام انتظامی  در پایان خاطر نشان کرد: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.