کد خبر : 12212 / /
/

امروز دلار در صرافی ملی مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد.

دلار در صرافی ملی با کاهش ۰.۱۷ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۷,۴۲۱ تومان معامله شد.دلار در بازار متشکل با افزایش ۰.۲۹ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۷,۲۳۰ تومان معامله شد.دلار در سامانه سنا با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۷,۴۲۱ تومان معامله شد.دلار کانادا با افزایش ۲.۶۳ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۳,۸۰۴ تومان معامله شد.

قیمت دلار در صرافی ملی

امروز دلار در صرافی ملی مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار در صرافی ملی که روز قبل تا ۲۷,۴۷۰ (بیست و هفت هزار و چهارصد و هفتاد ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ مصادف با ۱۵ دسامبر ۲۰۲۱ - با کاهش ۰.۱۷ درصدی به ۲۷,۴۲۱ (بیست و هفت هزار و چهارصد و بیست و یک ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار متشکل

امروز دلار در بازار متشکل برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که دلار در بازار متشکل که روز قبل تا ۲۷,۱۵۰ (بیست و هفت هزار و یکصد و پنجاه ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ مصادف با ۱۵ دسامبر ۲۰۲۱ - با رشد ۰.۲۹ درصدی به ۲۷,۲۳۰ (بیست و هفت هزار و دویست و سی ) تومان رسید.

قیمت دلار در سامانه سنا

امروز دلار در سامانه سنا مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در سامانه سنا که روز قبل تا ۲۷,۴۲۱ (بیست و هفت هزار و چهارصد و بیست و یک ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ مصادف با ۱۵ دسامبر ۲۰۲۱ - به ۲۷,۴۲۱ (بیست و هفت هزار و چهارصد و بیست و یک ) تومان رسید.

 قیمت دلار کانادا

امروز دلار کانادا برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که دلار کانادا که روز قبل تا ۲۳,۱۷۶ (بیست و سه هزار و یکصد و هفتاد و شش ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ مصادف با ۱۵ دسامبر ۲۰۲۱ - با رشد ۲.۶۳ درصدی به ۲۳,۸۰۴ (بیست و سه هزار و هشتصد و چهار ) تومان رسید.

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.