کد خبر : 12613 / /
/

هدایت تیم ملی فوتبال ایران به عهده «دراگان اسکوچیچ» است

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: مشکل مهدی طارمی حل شده است.

 

هدایت تیم ملی فوتبال ایران به عهده «دراگان اسکوچیچ» است.تیم ملی فوتبال ایران یک تیم فوتبال بین‌المللی است. تیم ملی به نمایندگی از ایران به میدان می‌رود و زیر نظر فدراسیون فوتبال ایران فعالیت می‌کند. مرکز ملی فوتبال ایران، میزبان تمرین این تیم و دیگر رده‌های تیم ملی فوتبال ایران است. نخستین بازی رسمی تیم ملی نیز در ۳ شهریور ۱۳۲۰ در کابل و برابر افغانستان انجام شد که با تساوی به پایان رسید.

 

 مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال ایران امروز در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین شرایط تیم ملی فوتبال و مسائل پیرامون این موضوع به صحبت پرداخت که گزیده اظهارات وی را در زیر می خوانید: 

*سوم بهمن شروع اردوی تیم ملی فوتبال ایران است. در چهارم بهمن شروع فیفا دی است که بازیکنان لژیونر به اردو اضافه می شوند. هفتم بهمن بازی مقابل عراق برگزار می شود.

*تکلیف مهدی طارمی؟انشاا...حل شده است و شاهد بازگشت او به اردوی تیم ملی هستیم.

*مصدومیت بازیکنان تیم ملی: هر هفته بازیکنان و گروه پزشکی تیم ها در ارتباط هستند و امیدواریم برای شروع اردو مشکلی نداشته باشیم.

*در مقامی نیستم که بخواهم درباره مهدوی کیا صحبت کنم. اما آنچیزی که می دانم این است که مهدی مهدوی کیا بچه مسلمان و هیئتی است. شاید سوتفاهم شده باشد البته اطلاعاتم کامل نیست. لااقل از نظر تدین خیلی از من جلوتر است. در قاموس مهدوی کیا چنین صحبت هایی نمی گنجد. شاید اشتباهاتی هم صورت گرفته باشد اما عمد نیست.

*اسکوچیچ هفته دیگر به ایران باز می گردد، باید ببینم علی علیپور در لیست هست یا نیست.امیدواریم هر کسی که حقش هست دعوت شود.

*مشکل لباس تیم ملی با رایزنی حل شده و قرار است برای این چهار بازی با برند ایرانی حاضر می شوند. 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.