کد خبر : 13992 / /
/

یحیی گل محمدی دیروز در نشست خبری پیش از بازی برابر فولاد به شدت نسبت به روند نقل و انتقالات تیمش اعتراض کرد.

فقط چند گزینه برای پرسپولیس در واپسین روزهای نقل و انتقالات زمستانی باقی مانده‌ است.

یحیی گل محمدی دیروز در نشست خبری پیش از بازی برابر فولاد به شدت نسبت به روند نقل و انتقالات تیمش اعتراض کرد. سرمربی پرسپولیس گفت که مدیران باشگاه در مذاکره با بازیکنان مد نظرش حتی موفق نشده اند ۱۰ درصد هم پیشرفت حاصل کنند. او از لیست ۱۲ -۱۳ نفره خریدش خبر داد که جذب آنها منتفی شده است.

به این ترتیب در حالی که تنها چند روز تا پایان فصل نقل و انتقالات زمستانی باقی مانده است عملا نمی‌توان انتظار داشت تا پرسپولیس خریدهای زیادی انجام دهد.

در روزهای پایانی نقل و انتقالات تنها چند گزینه در لیست پرسپولیس باقی مانده‌اند. رامین رضاییان که به مدیران این باشگاه و یحیی پیغام داده که در تلاش برای فسخ قراردادش با الدحیل است تا دوباره به ایران بازگردد. دیگری هم یک مهاجم خارجی که یحیی قرار است از میان فیلم‌هایی که به او رسیده بازیکن مد نظرش را انتخاب کند. گفته می‌شود یک مهاجم از آمریکای جنوبی نیز به یحیی گل محمدی معرفی شده اما همانطور که سرمربی سرخ‌ها گفت خرید بازیکن از روی فیلم ریسک بزرگی است که او مجبور به انجام آن شده است.

 

باید دید در نهایت رضا درویش موفق می‌شود نقل و انتقالات حداقلی یحیی و پرسپولیس را به ثمر برساند یا نه.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.