کد خبر : 14525 / /
/

مریم ابراهیم وند دوست سحر قریشی اظهار نظرهای جالبی درباره سحر قریشی کرده است.

سحر قریشی به تازگی با امیر تتلو وارد ارتباط شده است. خبر ارتباط سحر قریشی با تتلو با انتشار فیلمی از سحر قریشی در خانه تتلو حاشیه ساز شد. سحر قریشی هم اکنون در ترکیه به سر می برد. حرف و حدیث هایی بود که قرار است تتلو در کنسرت نوروز از سحر قریشی خواستگاری کند که البته کنسرت تتلو برای نورز کنسل شد.

سحر قریشی

سحر قریشی (زادهٔ ۶ دی ماه ۱۳۶۶ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون، ایران است. وی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود.

سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است طرفدار دو آتیشه استقلال است.

برای قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد . او حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد.

سحر قریشی

پدر او در آمریکا زندگی می کند و در حال حاضر خودش با مادرش (ندا افشار) و برادرش (سپهر قریشی) زندگی می کند.

سحر قریشی سابقا همسر مهران اخوان ذاکری بود که در سال ۸۴ در حالی که هفده سال داشت با مهران اخوان ذاکری ازدواج کرد و بعد از چهار سال در سال ۸۸ از هم جدا شدند.

بعد از گذشت چندین سال پاییز ۹۴ خبر ازدواج سحر قریشی و امید علومی خواننده جوان در رسانه ها مطرح شد خبری که با انتشار عکس های دو نفره این دو نفر در شبکه های اجتماعی و رسانه ها هر روز پر رنگ تر شد.

سحر قریشی در چه فیلم هایی نقش آفرینی کرده است؟

سینما

شماره نام فیلم سال کارگردان در نقش

۱ لج و لجبازی ۱۳۸۸ سید مهدی برقعی سایه

۲ همه چی آرومه ۱۳۸۹ مصطفی منصور یار

۳ محرمانه تهران ۱۳۹۰ مهدی فیوضی

۴ گشت ارشاد ۱۳۹۰ سعید سهیلی نازنین

۵ ساعت شلوغی ۱۳۹۰ آرش معیریان سحر

۶ دوباره با هم ۱۳۹۰ روزبه حیدری

۷ اکباتان ۱۳۹۰ مهرشاد کارخانی

۸ زن، مرد، زندگی ۱۳۹۱ مهدی ودادی

۹ نازنین ۱۳۹۲ مهدی گلستانه

۱۰ روزگاری عشق و خیانت ۱۳۹۲ داود بیدل

۱۱ دربست آزادی ۱۳۹۲ مهرشاد کارخانی

۱۲ پنج ستاره ۱۳۹۲ مهشید افشارزاده فریبا

۱۳ آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند ۱۳۹۲ قربان محمدپور عسل

۱۴ آتیش بازی ۱۳۹۲ بهمن گودرزی سحر

۱۵ سه بیگانه ۱۳۹۳ مهدی مظلومی عباس آقا (شهناز)

۱۶ شیفت شب ۱۳۹۳ نیکی کریمی نوشین

۱۷ شانس، عشق، تصادف ۱۳۹۳ آرش معیریان مینو

۱۸ ۲ دوست ۱۳۹۳ محمد بانکی

۱۹ دریاکنار ۱۳۹۳ آرش معیریان سحر

۲۰ تگرگ و آفتاب ۱۳۹۳ رضا کریمی

۲۱ پانسیون دختران ۱۳۹۳ مریم ابراهیم‌وند

۲۲ من و شارمین ۱۳۹۴ بیژن شیرمرز سحر

۲۳ رسوایی ۲ ۱۳۹۴ مسعود ده نمکی خبرنگار

۲۴ آبنبات چوبی ۱۳۹۴ محمدحسین فرحبخش نگین

۲۵ کارگر ساده نیازمندیم ۱۳۹۵ منوچهر هادی رویا

۲۶ عشقولانس ۱۳۹۵ محسن ماهینی زیبا

۲۷ ثبت با سند برابر است ۱۳۹۵ بهمن گودرزی سارا

۲۸ آس و پاس ۱۳۹۵ آرش معیریان پریزاد

۲۹ بگذارید میترا بخوابد ۱۳۹۵ آرش سنجابی

۳۰ پا تو کفش من نکن ۱۳۹۵ محمدحسین فرح‌بخش لیلا

۳۱ خالتور ۱۳۹۵ آرش معیریان مینو

٣٢ همه چی عادیه (فیلم) ١٣٩٥ محسن دامادی

٣۳ آپاچی ۱۳۹۷ آرش معیریان

مجموعه تلویزیونی

شماره نام فیلم سال کارگردان در نقش

۱ سیسیلی‌ها ۱۳۸۹ روح‌الله حسینی تینا

۲ حال خوب من ۱۳۸۹ بهروز خلج لیلی

۳ نارمک (تهرانپارس) ۱۳۹۰ صالح دلدم

۴ نردبان چوبی ۱۳۹۰ فرشاد ارج

۵ سه خط موازی ۱۳۹۰ محسن افشانی

۶ بچه‌های لواسان ۱۳۹۱ احمد توکلی

۷ شیر یا خط ۱۳۹۲ فرشاد ارج نیلوفر/شبنم

۸ آسپرین ۱۳۹۵ فرهاد نجفی نیازی

۹ سیزده شمالی ۱‍۳۹۷ علیرضا امینی خودش

۹ رقص روی شیشه ۱‍۳۹۷ مهدی گلستانه در دست ساخت

شماره نام فیلم سال کارگردان توضیحات

۱ دلنوازان ۱۳۸۸ حسین سهیلی زاده نقش یلدا

۲ شاید برای شما هم اتفاق بیفتد ۱۳۸۹ محمود معظمی اپیزود شاهد

۳ شاید برای شما هم اتفاق بیفتد ۱۳۹۰ احمد معظمی اپیزود اتفاق خودش می‌افتد

هک شدن صفحه اینستاگرام سحر قریشی

در اواخر مهر ماه سال ۹۵ صفحه شخصی سحر قریشی در اینستاگرام هک شد. به مدت چند ساعت عکسی از پادشاه عربستان و پرچم این کشور درصفحه منتشر شد. صفحه وی ۴٫۴ میلیون دنبال کننده داشت.

سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر ایرانی و متولد سال ۱۳۶۶ در تهران می باشد .او ازدواج ناموفقی داشته و اکنون مجرد است .فیلمی که باعث معروف شدن سحر قریشی شده دلنوازان بود .از دیگر فیلم های او می توان اکباتان , شیفت شب , ثبت با سند برابر است و رقص روی شیشه را نام برد . با پرشین وی همراه باشید تا با بیوگرافی سحر قریشی آشنا شوید .

بیوگرافی سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون

بیوگرافی سحر قریشی می گوید که او متولد ۶ دی ماه ۱۳۶۶ در تهران می باشد .او یک برادر کوچکتر از خود به نام سپهر دارد . وی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید و با داریوش عزتی ازدواج کردند ولی این ازدواج فقط یک سال دوام آورد. اولین کار بازیگری سحر قریشی بازیدر فیلم لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود.

دوستی سحر قریشی و سمانه پاکدل

سحر قریشی درباره دوستی اش با سمانه پاکدل می گوید اگر بخواهم سمانه را تعریف کنم، خیلی حرف ها دارم که دوست دارم بگویم… خالصانه ترین حرفی که می خواهم بگویم این است که اگر پدر یک خانواده بودم که پسری داشتم، حتما سمانه را به زور برای پسرم می گرفتم چون که سمانه به شدت زن خانه است، بارها پیش آمده که من خیلی ناراحت بودم و شده که ساعت ۴ صبح به سمانه زنگ زدم. سمانه زود آمده دنبال من و رفتیم امامزاده صالح (ع) در میدان تجریشو آنجا تا توانستیم با هم درد دل و گریه کردیم و برگشتیم خانه.

سحر قریشی

بیوگرافی سحر قریشیعکس مدلینگ سحر قریشی

من و سمانه هم خون نیسیتم ولی همدل هستیم. سمانه تنها همکاری است که توانستم در این مدت فعالیت، به او آنقدر اطمینان کنم که رازهای نگفته زندگی ام را به او بگویم و مطمئن هستم که این راز را فقط من و سمانه می دانیم. رازی که به سمانهمی گویم مطمئن هستم حتی اگر با هم قطع رابطه هم بکنیم، از زبان دیگری نمی شنوم.

میشه سعی کردم آدم خوشدلی باشم و آدم های خوشدل هم دور خودم جمع کنم و سمانه یکی از بهترین خوشدل هاست. به خاطر ضرباتی که در زندگی خوردم تصمیم گرفتم که زیاد مسائل را جدی نگیرم و آدم ها را به شکل فانتزی ببینم و سمانه از دید فانتزی من یک عروس زیبا است. خیلی سمانه را سفید می بینم، حتی خاکستر هم نه، فقط سفید. گاهی احساس می کنم که مثل یک برادر بزرگتربرای او می شوم. به نوعی روی سمانه غیرت خاصی دارم.

هیچ لذتی بالاتر از غذا خوردن نیست!

بیوگرافی سحر قریشی می گوید اهل رژیم غذایی هستم و از طرف پدر و مادر، ژن چاقی دارم. قدم ۱۷۰ سانتی‌متر و وزنم ۵۸ کیلوگرم است اما به شدت مواظب وزنم هستم. یک دوره‌ بود که خیلی ورزش می‌کردم اما الان وقت نمی‌کنم و فقط رژیم می‌گیرم و گریه می‌کنم. بعد از اینکه یک عالمه غذا می‌خورم کلی گریه می‌کنم… انگار در دنیا هیچ لذتی بالاتر از غذا خوردن نیست. به شدت غذا دوست دارم؛ کاملا سیر که شدم افسرده می‌شومو گریه می‌کنم؛ طوری که مجبور شدم مشاوره بگیرم.

بیوگرافی سحر قریشیسحر قریشی در دلنوازان

به دکتر گفتم نمی‌توانم جلوی اشتهایم را بگیرم… سر فیلمبرداری که هستیم اصلا غذا نمی‌خورم. دوره‌ای بود که تا غذا می‌دیدم، گریه می‌کردم که چرا این غذا را جلوی من گذاشتید؟ مرغ پخته را می‌دیدم می‌گفتم طفلکی را چرا پختید…؟ دکتر آنقدر با من حرف زد و روش‌هایی به کار برد که بهتر شدم. رژیم سخت گرفتم و مشاوره‌هایی که رفتم باعث شد این حالت کمتر شود. برای درمان این حالت‌ها ظرف غذا را بزرگ‌تر کردم و مقدار غذا را کمتر و این را پذیرفتمکه من اشرف مخلوقات هستم؛ باید همه‌چیز بخورم و دلم برای مرغ و گوسفند نسوزد.

نظر سحر قریشی درباره عمل زیبایی

من به گونه‌ام ژل تزریق نکرده‌ام. دروغ گفتن توهین به شعور مخاطب است و عکس بچگی‌ام رابه شما نشان می‌دهم تا ثابت کنم عمل نکرده‌ام. به نظر من در دوره ما صورت‌هاهمه یک شکل شده و این اصلا خوب نیست لب‌ها،بینی‌ها و ابروها همه یک شکل است.

خدا آدم‌ها را متفاوت آفریده و این زیباست؛ نه اینکه در یک مهمانی لباس‌ها که بر اساس مد همه یک شکل است، بینی‌ها همه کوچک و سربالا، لب‌ها هم که همه ژل زده، ابروها هم تتو شده و… آیا این زیبایی مصنوعی ارزش دارد؟ دختری که در ۲۰سالگی این کارها را انجام می‌دهد دیگر لطافتی ندارد و وقتی ۴۰ساله شد دیگر می‌خواهد چه بکند؟ از لطافت جوانی باید لذت ببریم و این جراحی‌ها را بگذاریم برای زمانیکه زیبایی ما کم می‌شود و شاید اعتماد به نفس ما را تحت شعاع قرار دهد.

بیشتر بدانید رازهای خانوادگی سحر قریشی

باید بگویم که نه تنها نگاه اعضای خانواده، بلکه نگاه همه نسبت به من تغییر کرده و توقعشان از من خیلی بالا رفته است؛ حتی در انتخاب نقش‌ها و کارهایی که بازی می‌کنم خیلی مرا نقد می‌کنند و چون شخصیت واقعی ام می‌شناسند زمانی‌که خبر حاشیه‌ای از من منتشر می‌شود چه در کار چه خارج از آن، واقعا مرا نقد می‌کنند؛ مثلا اینکه چرا فلان فیلم را بازی کردی که این بازخورد منفی را داشته باشد و برایت حاشیه‌سازیشود و البته در مورد کارهای خوب هم تشویق می‌کنند ولی بیشتر در مورد بدها صحبت می‌کنند.

امروز وقتی با خانواده‌ام بیرون می‌روم، مادرم دیگر نسبت به علاقه و واکنش مردم عادی رفتار می‌کند ولی گاهی اوقات خیلی کلافه و خسته می‌شود؛ مثلا زمانی که برای صرف شام به رستوران می‌رویم، آنقدر که من از جایم بلند می‌شوم تا با مردم عکس بیندازم یا جواب سلام و احوالپرسی آنها را بدهم، خانواده‌ام کلافه می‌شود؛ به همین خاطر ترجیحا زیاد با من بیرون نمی‌آیند یا مثلا زیاد نمی‌توانم به خانه اقوام برومو معمولا تلفنی با آنها در ارتباط هستم. این قضیه برای خانواده خودمحل شده است ولی همچنان برای خاله و عمو و دایی و. . . جای سوال دارد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.