کد خبر : 14809 / /
/

محمد مهاجری، فعال رسانه ای اصولگرا، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در روز عید مبعث، در توئیتی نوشت: سکوت کامل رهبر انقلاب درباره مذاکرات برجام( به عنوان مهمترین موضوع داخلی کشور) در سخنرانی روز مبعث حتما عامدانه و دارای پیام برای تیم مذاکره است.

یک فعال اصولگرا در واکنش به سخنان مقام معظم رهبری در روز عید مبعث نوشت: سکوت کامل رهبر انقلاب درباره مذاکرات برجام به عنوان مهمترین موضوع داخلی کشور در سخنرانی روز مبعث حتما عامدانه و دارای پیام برای تیم مذاکره است.

به گزارش اقتصادنیوز، محمد مهاجری، فعال رسانه ای اصولگرا، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در روز عید مبعث، در توئیتی نوشت: سکوت کامل رهبر انقلاب درباره مذاکرات برجام( به عنوان مهمترین موضوع داخلی کشور) در سخنرانی روز مبعث حتما عامدانه و دارای پیام برای تیم مذاکره است. به نظر می رسد در سخنان رهبری هیچ نشانه ای برای محدود کردن تیم مذاکره نبود. هرچند دیپلمات های کشور دچار سرگشتگی و اختلاف و و سواس اند.  

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.