کد خبر : 15270 / /
/

محمود مرتضایی‌فرد اظهار کرد: قرارداد جبران هزینه خسارت درمان بازنشستگان و وظیفه‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری یا همان بیمه تکمیلی سابق از اول فروردین ماه امسال آغاز شده و تا پایان سال ۱۴۰۱ نیز فعال خواهد بود.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز قرارداد «جبران هزینه خسارت درمان بازنشستگان این صندوق» از ابتدای سال ۱۴۰۱ خبر داد.

محمود مرتضایی‌فرد اظهار کرد: قرارداد جبران هزینه خسارت درمان بازنشستگان و وظیفه‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری یا همان بیمه تکمیلی سابق از اول فروردین ماه امسال آغاز شده و تا پایان سال ۱۴۰۱ نیز فعال خواهد بود.

وی با بیان اینکه «زمان ثبت‌نام یا حذف و اضافه نفرات تحت پوشش برای این خدمت از اول فرودین ماه ۱۴۰۱ تا ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ به مدت سه ماه تعیین شده است، افزود: متقاضیان دریافت این خدمت می‌توانند صرفاً از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir (بخش خدمات بیمه‌ای) و بدون مراجعه حضوری و فقط از طریق «رایانه» اقدام به ثبت‌نام یا حذف و اضافه نفرات جدید کنند.در این طرح ثبت تقاضای بازنشستگان از طریق تلفن همراه امکان پذیر نیست.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری سهم سرانه هر نفر را در قرارداد سال جدید ۴۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: در قرارداد سال ۱۴۰۱ سقف پوشش خدمات جبران هزینه خسارت درمان نسبت به قرارداد قبلی نیز ۳۰ درصد بیشتر شده است.

وی اضافه کرد: قرارداد جدید در قالب پرداخت هزینه خسارت‌های درمانی است و شرکت طرف قرارداد صرفاً وظیفه محاسبه و تعیین مبلغ هزینه خسارت را برعهده دارد و صندوق بازنشستگی کشوری از محل سودآوری شرکت‌ها و سهم بازنشستگان، نسبت به پرداخت هزینه خسارت اقدام خواهد کرد. همچنین با توجه به اینکه مرحله آخر ثبت‌نام متقاضیان یا ثبت درخواست انصراف و حذف و اضافه افراد، ویرایش و ثبت «نشانی محل سکونت فرد دارای دفترکل بازنشستگی» است، بنابراین فرد متقاضی باید نشانی و شماره تلفن همراه را به درستی و با دقت ثبت یا اصلاح کند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در پایان با بیان اینکه «جزئیات طرح در صفحه مربوط به ثبت‌نام و حذف و اضافه به طور کامل درج شده و متقاضیان باید متن مربوطه را به دقت مطالعه کنند» اعلام کرد: شماره تماس‌های ۲۵۰۰ (مرکز پاسخگویی صبا) و ۷۵۰۱۳ (آتیه سازان حافظ) با پیش شماره ۰۲۱ آماده پاسخگویی در خصوص قرارداد جدید هستند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.