کد خبر : 15376 / /
/

امروز در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، شرق کشور و بخش‌هایی از مرکز کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

 آخرین اخبار هواشناسی در کشور چیست؟

در دو روز آینده در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، شرق کشور و بخش‌هایی از مرکز کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

همچنین امروز در برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر، برخی نقاط استان خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران، وزش باد شدید موقت و در نقاط سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

روز سه‌شنبه در ارتفاعات استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده و خفیف در کشور پیش‌بینی می‌شود.

از بعد از ظهر چهارشنبه نیز در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب بارش برف و باران و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود. در این روز در استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان احتمال خیزش گرد و خاک وجود دارد.

روز پنجشنبه مجدد در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و جمعه در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پیش‌بینی می‌شود.

روز‌های پایانی هفته افزایش دما در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور رخ خواهد داد. در دو روز آینده خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و طوفانی هستند. دریای خزر هم امروز مواج است./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.