کد خبر : 16183 / /
/

خودروی پراید ۱۱۱ به ۲۰۰ میلیون تومان رسید.

 قیمت پراید گران شده است. قیمت پراید و تیبا اخیرا افزایش داشته اند. قیمت پراید در سالهای اخیر به شدت بالا رفته است. قیمت پراید علی رغم کیفیت درجه پایین آن مدام در حال افزایش است. قیمت پراید 111 به 200 میلیون رسیده است.

قیمت پراید در بازار چند؟

قیمت خودرو صفر داخلی در روز ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ با توجه به آمارها و قیمت روزانه سایت دیوار با تغیراتی همراه است.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ در بازار ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ به ۲۰۰ میلیون تومان رسید.

قیمت پراید|  پیش بینی نگران کننده از قیمت خودرو  

 پراید ۲۰۰ میلیون شد؛ تیبا ۳۱۰ میلیون را رد کرد!

پراید ۱۳۱ نیز به قیمت ۱۶۸ میلیون تومان رسید.

 

خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل  ۱۴۰۰ هم‌اکنون در قیمت ۴۷۵ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است. اما دنا معمولی به ۳۶۸ میلیون تومان رسید.

قیمت پراید

قیمت خودروهای پرطرفدار

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به ۳۱۲ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۸۶ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج به ۳۳۵ میلیون تومان رسید.

خودرو پژو پارس اتوماتیک نیز با دو میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته به ۴۴۶ میلیون تومان رسید.

اما خودروی تارا اتوماتیک به قیمت ۵۶۳ میلیون تومان رسید.

خودرو در بازار همچنان با افزایش قیمت همراه است. برخی کارشناسان معتقدند در رابطه با افزایش قیمت هیچ اقدامی از طرف دولت صورت نگرفته است.

فیروز نادری، کارشناس صنعت خودرو گفت: قیمت‌ها در بازار خودروی کشور همچنان با سرعت در حال افزایش هستند. چند روز گذشته مقداری سرعت افزایش قیمت کاهش یافته بود. اما مجدد به روال قبلی بازگشت. البته طولانی شدن بحث واردات نیز یکی دیگر از عوامل افزایش قیمت در بازار خودرو بود.

او توضیح داد: به نظر نمی‌رسد کاهش قیمتی در راه باشد. تا دولت به دنبال چاره‌ای برای حل این مشکل نباشد قیمت‌ها افزایشی خواهد بود. هیچ اقدامی نیز در این رابطه از طرف دولت صورت نگرفته است.

این خودروها ارزان شدند

۶خودروی پرفروش در بازار امروز کاهش قیمت داشتند؛ قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک امروز دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ با سه میلیون تومان کاهش به ۵۴۷ میلیون تومان رسید. دنا تیپ یک امروز شش میلیون تومان ارزانتر از روز گذشته و ۳۷۶ میلیون تومان بود.

امروز در بازار خودرو ۶ خودروی پرفروش  افت قیمت را تجربه کردند. قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک امروز دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ با سه میلیون تومان کاهش به ۵۴۷ میلیون تومان رسید. دنا تیپ یک امروز شش میلیون تومان ارزانتر از روز گذشته و ۳۷۶ میلیون تومان بود.

در حالیکه دنا پلاس توروبو دنده‌ای امروز هفت میلیون تومان افزایش قیمت داشت و به ۴۶۷ میلیون تومان رسید، دنا پلاس اتوماتیک توربو امروز سه میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و به ۴۸۵ میلیون تومان رسید. پژو پارس هم امروز با ۱۲ میلیون تومان کاهش نسبت به روز گذشته به زیر ۳۰۰ میلیون تومان بازگشت و امروز ۲۹۰ میلیون تومان معامله شد.

قیمت پراید ۱۱۱ امروز دو میلیون تومان بیشتر از روز گذشته بود و به ۱۹۷ میلیون تومان رسید. تیبا امروز پنج میلیون تومان کاهش یافت و به ۱۹۰ میلیون تومان رسید.

تیبا دو هم امروز ۱۰ میلیون تومان ارزانتر از روز گذشته بود و در بازار آزاد خودرو امروز ۱۹۷ میلیون تومان معامله شد. در حالیکه تیبا دو پلاس امروز چهار میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و به ۲۰۹ میلیون تومان رسید.

تخت گاز ایران خودرویی ها در جاده افزایش قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رشد قیمت پرتیراژهای ایران خودرو از روز گذشته استارت خورد و امروز با وجود افت نرخ دلار این روند ادامه داشت. براساس ارزیابی بازار امروز «سمند LX با موتورEF7»، «سمند سورن پلاس»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک»، «پژو 207 دنده ای» و «پژو 207 سقف شیشه ای» با افزایش قیمت در بازار عرضه شدند.

تداوم رشد قیمت در بازار خودرو نشان دهنده آن است که عرضه اندک موجب شده تا بازار همچنان به روند افزایشی خود ادامه دهد. از سوی دیگر به گفته فعالان بازار خودرو نوسان قیمتی در بازار خودرو در حالی هر روز قیمت خودرو را به یک سمت می برد که به گفته فعالان بازار خودرو، هنوز خریداران با بازار خودرو آشتی نکرده اند، در این خصوص فعالان بازار خودرو به این نکته تاکید می کنند که بی اعتمادی در بازار موجب شده تا معاملات در بازار خودرو به پایین ترین سطح خود برسد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «پژو 207 سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار امروز «سمند LX» در بازار امروز بدون تغییر280 میلیون تومان قیمت خورد و «سمند LX با موتورEF7 » هم امروز رشدی 2 میلیونی داشت و به 316 رسید. از سوی دیگر امروز «سمند سورن پلاس» رشدی یک میلیون تومانی در بازار داشت و 321 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر در میان محصولات ایران خودرو امروز «رانا پلاس» امروز بدون تغییر در بازار 332 میلیون به فروش رسید. «دنا معمولی» امروز هم در بازار رشد و 385 میلیون تومان در بازار معامله شد. از سوی دیگر قیمت «دنا پلاس توربو اتومات» نیز در بازار با افزایش 2 میلیونی 492 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر در میان خانواده پژو 207 امروز «پژو 207 دنده ای» نیز رشدی یک میلیون در بازار داشت و 386 میلیون دست به دست شد و قیمت «پژو 207 شقف شیشه ای» با افزایش 2 میلیونی در بازار به  397 میلیون تومان رسید.

قیمت پراید

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.