کد خبر : 16191 / /
/

آیا تا به حال افرادی را مشاهده کرده اید که هرگز از خودشان راضی نیستند و همیشه به هر بهانه ای از خودشان ایراد گرفته یا انتقاد می کنند؟ بله. این موضوع بر اساس طالع بینی هم قابل توجیه است.

 متولدین ماه های مختلف به دلایل متفاوت به خودشان گیر می دهند یا مدام از خود انتقاد می‌ کنند که در این قسمت به معرفی آنها می پردازیم.

    آیا تا به حال افرادی را مشاهده کرده اید که هرگز از خودشان راضی نیستند و همیشه به هر بهانه ای از خودشان ایراد گرفته یا انتقاد می کنند؟ بله. این موضوع بر اساس طالع بینی هم قابل توجیه است.

 

آیا تا به حال افرادی را مشاهده کرده اید که هرگز از خودشان راضی نیستند و همیشه به هر بهانه ای از خودشان ایراد گرفته یا انتقاد می کنند؟ بله. این موضوع بر اساس طالع بینی هم قابل توجیه است.

برخی از افراد نسبت به مسائل سخت گیر و ناراضی هستند و همیشه از خودشان انتقاد می کنند. ماه تولد یکی از دلایل وجود این خصوصیت در این افراد است.

در این قسمت به معرفی این ماه ها می پردازیم.

شهریور

شهریور ماهی ها خیلی به خودشان سخت می گیرند. خیلی کارهای خود را تجزیه و تحلیل می‌ کنند و به خاطر همین از لحاظ انتقاد کردن از خود، جزء اولین ها می باشند، زیرا مدام با خودشان درگیر هستند‌ و در مورد کارهایی که انجام داده اند، مدام فکر می‌ کنند. اشتباهات خود را مدام بازبینی می کنند و می خواهند همیشه مو را از ماست بیرون بکشند‌ و به خاطر همین آرام و قرار ندارند.

دی

دی ماهی ها خیلی به خودشان سخت می گیرند و می خواهند مدام خودشان را رتبه‌بندی کنند و به خودشان فشار زیادی وارد می‌ کنند تا کارشان را بهتر انجام دهند و این کار؛ به آن ها آسیب وارد می‌ کند. دی ماهی ها دوست دارند که همیشه کارهایشان مورد تمجید و تقدیر قرار داده شود و به خاطر همین همیشه ایرادات کار را خودشان پیدا می‌ کنند.

مهر

مهر ماهی ها دوست دارند که دوست داشته شوند. به دنبال راه‌ های مختلفی هستند که این نیاز خود را برطرف کنند و مدام در حال ارتقای خودشان می باشند و می‌ خواهند آرام به نظر برسند اما از درون آرام و قرار ندارند. به کارهایشان شک می‌ کنند، احساسات منفی بر آنها غلبه می‌ کند و همین باعث می شود که مدام از خودشان ایراد بگیرند.

بهمن

بهمن ماهی ها خیلی زیاد تلاش می کنند. شاید به نظر بقیه اهمیت ندهند اما نظر خودشان خیلی مهم است. معمولا خودشان هم هر چیزی را نمی پسندند. به خاطر همین به کار خود خیلی زیاد ایراد می‌ گیرند. دوست دارند مستقل باشند اما در این مسیر مدام به خودشان گیر می دهند و شرایط را برای خود سخت می‌ کنند.

آبان

آبان ماهی ها فکر می کنند که اگر به خودشان سخت بگیرند یا از خودشان انتقاد کنند، دیگران دیگر نمی‌ توانند از آنها ایراد پیدا کنند و همین باعث می شود که با مشکلات زیادی مواجه شوند و مدام به خودشان حرف های منفی بزنند و بدون اینکه متوجه باشند، به خود و احساساتشان آسیب وارد کنند.

تیر

تیر ماهی ها به خودشان سخت می گیرند. البته این سخت‌گیری در مورد رابطه هایی است که با شکست مواجه شده است؛ یعنی اگر در رابطه ای باشند که در نهایت از فرد مورد نظر جدا شوند، مدام خودشان را سرزنش می‌ کنند و تقصیر را گردن خود می اندازند اما در موارد دیگر خیلی به خودشان سخت نمی‌ گیرند.

مرداد

مرداد ماهی ها شاید کمی با خودشان درگیر باشند اما نمی‌ خواهند از دیگران انتقاد بشنوند. معمولا خودشان هم سعی می‌ کنند که خیلی ایرادات و اشکالاتشان را زیر سؤال نبرند اما بی خیال هم نیستند و گاهی اوقات به خود سخت می‌ گیرند و ممکن است به خودشان گیر بدهند که اتفاق همیشگی نخواهد بود.

خرداد

خرداد ماهی ها فقط زمانی به خودشان گیر می دهند که احساس کنند در برابر شخص مقابل شکست خورده‌اند و بد عمل کرده اند؛ در غیر این صورت خیلی به خودشان سخت نمی گیرند و خود را نگران و درگیر نمی کنند.

اسفند

اسفند ماهی ها خیلی حساس هستند و شاید کمی به خودشان سخت بگیرند؛ آن هم در مورد زمان هایی که پروژه هایشان را به تعویق انداخته اند اما هیچ‌گاه شخصیت خود را زیر سؤال نمی‌ برند و معمولاً با خودشان مهربان رفتار می کنند.

فروردین

فروردین ماهی ها سر خودشان را خیلی شلوغ می‌ کنند. به خاطر همین ممکن است اشتباهات زیادی در این شلوغی ها مرتکب شوند. معمولاً احساسات منفی خود را خیلی ادامه دار نمی کنند و به دنبال چالش ها و کارهای جدید هستند و در نتیجه جزء افرادی محسوب می شوند که خیلی به خودشان گیر نمی دهند.

اردیبهشت

اردیبهشت ماهی ها اعتماد به نفس خوبی دارند. اگر کارشان را انجام داده باشند، خیلی به خودشان سخت نمی‌ گیرند. سعی می‌ کنند که نگرانی‌ ها از خودشان دور کنند و با افراد منفی صحبت نمی کنند. سعی می کنند از همه کارهایی که انجام داده‌اند؛ درس بگیرند.

افراد صبوری هستند و می‌دانند که تغییر کردن نیاز به زمان دارد؛ بنابراین هیچ وقت خیلی خود را سرزنش نمی کنند یا زندگی را برای خود سخت نمی کنند.

آذر

آذر ماهی ها از اینکه بخواهند به خودشان و دیگران گیر بدهند؛ متنفرند، زیرا عقیده دارند که اگر ما خودمان را سرزنش کنیم و مدام از خودمان ایراد بگیریم، انرژی مان کاسته می‌ شود و نمی‌ توانیم به پیشرفت ادامه دهیم. آن ها به خودشان اهمیت زیادی می‌ دهند و خیلی به اشتباهات و باید ها و نباید ها فکر نمی کنند و سعی می کنند که به دنبال تجربه های جدید بروند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.