کد خبر : 16366 / /
/

سحر قریشی عکس تتو کردن دستش را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد.

سحر قریشی عکس تتو کردن دستش را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد. سحر قریشی اخیرا با تتلو خواننده رپ ازدواج کرده است. سحر قریشی تا به حال چند ازدواج ناموفق داشته است. سحر قریشی پیش از این با ف.تبالیست معروف در ارتباط بود. سحر قریشی در حال حاضر در استانبول زندگی می کند.

سحر قریشی

سحر قریشی متولد ۶ آذر ۱۳۶۶ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران، و مدل ایرانی است. قریشی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی آغاز کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

ازدواج اول سحر قریشی

سحر قریشی قبل از به شهرت رسیدن و در سال 1383 و در سن 17 سالگی با مهدی اخوان ازدواج کرده بود که این ازدواج در 1388 به طلاق انجامید. سپس مدتی با امید علومی خواننده نامزد کرده که این رابطه نیز به نتیجه نرسیده است. سحر قریشی مدتی کوتاه با مهدی طارمی بازیکن تیم فوتبال پورتو و تیم ملی فوتبال در ارتباط بوده که از هم جدا شده اند و این ارتباط برای هر دوی آنها حواشی نیز داشته است.

سحر قریشی

فیلم های سینمایی سحر قریشی

لج و لجبازی

همه چی آرومه

محرمانه تهران

گشت ارشاد

ساعت شلوغی

دوباره با هم

اکباتان

زن، مرد، زندگی

نازنین

روزگاری عشق و خیانت

دربست آزادی

پنج ستاره

آنچه مردان درباره زنان نمی دانند

آتیش بازی

سه بیگانه

شیفت شب

شانس، عشق، تصادف

2 دوست

دریاکنار

تگرگ و آفتاب

پانسیون دختران

من و شارمین

رسوایی 2

آبنبات چوبی

کارگر ساده نیازمندیم

عشقولانس

ثبت با سند برابر است

آس و پاس

بگذارید میترا بخوابد

پا تو کفش من نکن

خالتور

آپاچی

ایکس لارج

نارگیل

زن ها فرشته اند 2

تک خال

سیسیلی ها

حال خوب من

نارمک (تهرانپارس)

نردبان چوبی

سه خط موازی

بچه های لواسان

شیر یا خط

سریال های سحر قریشی

دلنوازان

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

دادستان

رقص روی شیشه

13 شمالی

آسپرین

حاشیه های زندگی سحر قریشی

در اواخر مهر ماه سال 95 صفحه شخصی سحر قریشی در اینستاگرام هک شد. که به مدت چند ساعت عکسی از پادشاه عربستان و پرچم این کشور درصفحه منتشر شد. صفحه وی 4٫4 میلیون دنبال کننده داشت. اما او گفت که هکر، عربستانی نبوده و تنها قصدش آن بوده که خود را عربستانی نشان دهد تا اینکه به وسیله شایان یکی از هکرهای سرشناس در ایران پس گرفته شد.

سحر قریشی

یکی دیگر از حواشی زندگی سحر قریشی در سال 1398 با مهدی طارمی فوتبالیست بود. این دو این دیدار را دوستانه اعلام کردند و قصدی برای ازدواج ندارند.

دیدار سحر قریشی با امیر تتلو در بهمن ماه 1400 در ترکیه بسیاری را بر این باور رساند که این دو قصد ازدواج دارند اما حسین فرحبخش تهیه‌ کننده و کارگردان سینما در 28 بهمن ماه گفت: «سحر قریشی دو سه ماه قبل به من گفته بود که می‌خواهد ازدواج کند و تا جایی که می‌دانم الان فقط برای ازدواج از ایران رفته است و مهاجرتی در کار نیست.»

سحر قریشی کیست و ماجرای جنجالی با همسرش چیست

سحر قریشی بازیگر جذاب و پرحاشیه ایرانی می باشد که در فیلم و سریال های مختلفی به بازیگری پرداخته است و از همسر اول خود طلاق گرفته و ماجرای روابط عاشقانه مختلفی با افراد مختلف مثل فوتبالیست ها و بازیگران مرد داشته است.

سحر قریشی

بیوگرافی کامل سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر زن جنجالی با قیافه جذاب و معروف ایرانی که در تاریخ متولد ۶ دی ۱۳۶۶ در شهر تهران متولد شده و ساکن تهران می باشد.او دارای دیپلم دبیرستان است و در دانشگاه تجربه دانشجویی ندارد .

خانواده سحر قریشی

سحر در یک خانواده ۴ نفره و کم جمعیت به دنیا آمده است و فقط یک برادر به اسم سپهر می باشد. مادر او ندا افشار نام دارد و همیشه مشوق سحر در عرصه بازیگری می باشد. خانم قریشی با تنها برادر خود ارتباط خیلی خوب و عاطفی دارد.

او زمانیکه ۲۲ سال سن داشت در سال ۱۳۸۸ بوسیله یکی از دوستان همسر سابقش برای تست بازیگری برای فیلم لج و لجبازی به کارگردانی سید مهدی برقعی رفت و مورد قبول واقع شد و توانست برای اولین بار جلوی دوربین رفت و وارد دنیای بازیگری شد.

بعد از فیلم لج و لحبازی سیاوش خیرابی همبازی او در این فیلم ، سحر را برای بازی در سریال دلنوازان به حسین سهیلی زاده کارگردان این سریال معرفی کرد که سحر قریشی توانست نظر آقای سهیلی زاده را به خود جلب کند و با نقش یلدا در این سریال وارد تلویزیون شود و با بازیگران معروف و جوانی مثل شاهرخ استخری ، سمانه پاکدل و سیاوش خیرابی همبازی شده و به شهرت فراوانی رسیده و شناخته تر شد.

سحر قریشی

سحر قریشی یکبار زمانی که فقط ۱۷ سال سن داشت در سال ۸۳ ازدواج کرده است که اسم همسرش مهران ذاکری بود که بعد از ۵ سال در سال ۸۸ بنابه دلایلی از هم طلاق گرفتند .

بعد از این جدایی در سال ۹۴ برای مدتی با امید علومی خواننده پاپ نامزد کرده بود اما به ازدواج ختم نشد و این دو بعد از مدتی دوست دختر و دوست پسری از هم جدا شدند.

شایعات زیادی در مورد ازدواج خانم قریشی در فضای مجازی منتشر می شود اما هم اکنون وی به طور رسمی هیچ خبری از ازدواج خود منتشر نکرده است.

دلیل طلاق خانوم قریشی

همسر اول سحر قریشی آقای مهران ذاکری با این مصاحبه دلیل جدایی اش از سحر قریش را بازگو کرد :

همیشه به نیکی از من یاد کرده و در چند مصاحبه اش در نشریات مختلف گفته اگر همسرم اراده کند یا اجازه ندهد دیگر بازی نمی کنم و هنرپیشگی را تا جایی ادامه می دهم که به زندگی شخصی ام لطمه وارد نشود.

پس از پخش سریال دلنوازان، سحر که به شدت مشهور شده بود رفتارش تغییر کرد.

سحر قریشی

شش ماه بعد از پخش سریال من از ایشان خبری نداشتم تا اینکه از طریق دادگاه حمایت از خانواده از او شکایت کردم و در نهایت از هم جا شدیم !

خبرهایی در اواسط سال ۱۳۹۶ منتشر شد که مثل بمب ترکید و این خبر چیزی نبود جز ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی که برادر سحر شدیدا این مسئله را تکذیب کرد ولی کلیپی از ارتباط  این دو در کشور قطر در فضای مجازی پخش شد که این شایعه را به حتم تبدیل کرد و معلوم شد که سحر با طارمی رابطه عاشقانه دارد .

این رابطه بعد از مدتی به جدایی ختم شد ولی در سال ۹۸ عکس های آتلیه ای از ارتباط عاشقانه ی آنها در اینترنت منتشر شد که دوباره خبر داغ روز شد که طارمی از این ماجرا ناراحت شده و گفت : این قضیه برای سال ۹۶ بود و هر اتفاقی بین ما بوده تمام شده است.

سحر دارای قد ۱۷۰ سانتی متر و وزن ۵۹ کیلوگرم توانسته از لحاظ بدنی خیلی خوش فرم و تراشیده باشد ولی ژنتیک او چاق است ولی رژیم غذایی خاصی دارد. او موهای خیلی بلندی دارد و از لحاظ زیبایی قیافه خیلی منحصر بفرد است و او دارای چشم های درشت و لب های زیبایی می باشد.

او هیچ عمل جراحی روی صورت و دماغش انجام نداده و بر روی لب یا جایی از صورتش تزریقی انجام نداده و خوشگلی او کاملا خدادای و طبیعی است.

سحر عاشق تماشای فوتبال است و طرفردار دو آتیشه تیم فوتبال استقلال می باشد ، او علاقه خاصی به مطالعه داشته و در اوقات فراغت خود کتاب می خواند و بیشتر این کتاب ها در مورد روانشناسی ، اسطوره و خودشناسی است.

او علاقه شدیدی به آرایش کردن صورت و موهای خود دارد و بیشتر سرگرمی اش رفتن به آرایشگاه و رنگ کردن موهایش است و از زیبا کردن و آراستن خود خیلی لذت می برد و آرامش خاصی می گیرد.

سحر قریشی از ۲۲ سالگی که وارد دنیای بازیگری شد حاشیه های زیادی را برای خود ایجاد کرد که اولین حاشیه ماجرای طلاقش از مهران اخوان ذاکر بود و بعد ماجرای نامزدی با امید علومی خواننده پاپ بود که نهایتا از هم جدا شدند.

ماجرای دوستی با مهدی طارمی بازیکن معروف فوتبال یکی از حواشی پر رنگی بود که حتی از رابطه عاشقانه این دو حکایت میکرد و کلیپ و عکس های شرم آوری از ارتباط این دو در فضای مجازی پخش شد که باز قصه این داستان به جدایی ختم شد.

سحر قریشی بازیگر بی حجاب

حرف های جنجالی سحر یکی حاشیه های بزرگ او در زندگی شخصی و هنری اش بود که در مورد حضور زنان در استادیوم گفته بود : ((دوست ندارم بروم استادیوم، از اینکه کنار تعداد زیادی آقا قرار بگیرم منقلب می‌ شم، احساس امنیتم رو از دست می دهم، کاملاً موافقم که اجازه نمی دهند خانم ها به استادیوم بروند))

همچنین خانم قریشی در مورد حجاب اجباری اینگونه مصاحبه کرده بود که : ((در مملکت من مشکل روسری و حجاب وجود ندارد، جمع شدند می گویند حجاب اجباری، اما من دارم تبلیغ روسری می کنم، امنیت یک زن پوشش آن است))

سحر قریشی بعد از چند هفته که از حجاب اجباری دفاع کرد ،کلیپی از او در اینترنت پخش شد که این فیلم عجیب و لو رفته از او در کشور ترکیه بود که نشان می داد سحر با حجابی کاملا باز با یک نامحرم دست می دهد ولی منقلب نمی شود !

در اوایل سال ۹۹ فیلمی از او در اینستاگرام منتشر شد که باعث شد همه ی بازیگران و افراد مختلف شدیدا به او حمله کنند و انتقادهای سختی بر علیه اش انجام دهند و حتی این ماجرا به دادگاه نیز کشانده شد ، ماجرای این کلیپ را بخوانید :

(( سحر قریشی در حالی که با دوستانش در پارک در حال قدم زدن است و لباسی سبز به تن دارد، به پاکبانی که در کنار مسیر پیاده روی آن‌ها نشسته است نزدیک شده و به دوستانش می‌گوید لباسش با آن پاکبان همرنگ است. این در حالی است که برای اشاره به آن پاکبان از واژه «این» استفاده می‌کند.

پاکبان پارک از این برخورد ناراحت شده و برای حفظ فاصله معمول، به خانم بازیگر می‌گوید که از او فاصله بگیرد؛ قریشی با حالتی تمسخر آمیز در حالی که به شدت می‌خندد به دوستانش می‌گوید: «میگه برو! همین مونده بود این به من بگه برو! ))

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.