کد خبر : 16513 / /
/

قیمت دلار روز پنجشنبه گذشته نتوانست محدوده مقاومتی 28 هزار و 200 تومان را تصرف کند. معامله گران با برجسته کردن یک خبر درباره برجام به دنبال افزایش قیمت دلار بودند .

  معامله گران روز گذشته با برجسته کردن یک خبر درباره برجام به دنبال افزایش قیمت دلار بودند .

 قیمت دلار روز پنجشنبه گذشته نتوانست محدوده مقاومتی 28 هزار و 200 تومان را تصرف کند. معامله گران با برجسته کردن یک خبر درباره برجام به دنبال افزایش قیمت دلار بودند .

رسانه آمریکایی پولتیکو نوشت: مذاکرات برای احیای برجام به بن بست کامل خورده است و  دیپلمات‌ها هنوز بر سر یک نقطه اختلاف نهایی بین ایالات متحده و ایران معطل هستند: حذف سپاه از لیست تروریسم وزارت خارجه.

به تبع این خبر میزان خریدهای معامله‌گران افزایش پیدا کرد و اسکناس آمریکایی توانست مرز 28 هزار تومان را حفظ کند. برخی از تحلیلگران معتقدند که معامله گران امروز برای رسیدن دلار به 28 هزار و 200 تومان تلاش خواهند کرد. از نظر این دسته از بازیگران ارزی محدوده یاد شده برای معامله گران اهمیت فراوانی دارد و تا زمانی که اسکناس آمریکایی پشت خط 28 هزار و 200 تومان قرار دارد، رشد معناداری در بازار رخ نخواهد داد و ممکن است این اتفاق در روز جاری رخ دهد.

پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم 

عده ای از معامله گران با توجه به قیمت درهم 7 هزار و 650 تومانی در معاملات پشت خطی باور دارند که با این اتفاق انتظارات کاهشی در میان معامله گران فعال  خواهد شد.

به عقیده آنها درست است که با درهم 7 هزار و 650 تومانی نیز ارزش دلار می تواند در محدوده 28 هزار و 100 تومان قرار بگیرد، ولی با این سطح قیمتی، خریداران بزرگ وارد بازار نخواهند شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.