کد خبر : 16765 / /
/

در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات، ماموران هنگ مرزی ارومیه با اشراف اطلاعاتی و رصد گذرگاه ها با استفاده از تجهیزات هوشمند، موفق به شناسایی قاچاقچیان سلاح و مهمات در مرز این شهرستان شدند.

36 قبضه شکاری قاچاق از مخلان نظم و امنیت کشف شد.

سردار یحیی حسین خانی با اعلام این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات، ماموران هنگ مرزی ارومیه با اشراف اطلاعاتی و رصد گذرگاه ها با استفاده از تجهیزات هوشمند، موفق به شناسایی قاچاقچیان سلاح و مهمات در مرز این شهرستان شدند. وی افزود: مرزبانان پس از شناسایی قاچاقچیان ضمن وارد کردن ضربه مهلک بر آنها، توانستند تعداد 36 قبضه سلاح شکاری قاچاق از مخلان نظم و امنیت کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی با بیان اینکه قاچاقچیان با استفاده از شرایط جوی و کوهستانی منطقه به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند، خاطر نشان کرد: تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار قرار دارد.

سردار حسین خانی خاطرنشان کرد: اشرار، سوداگران مرگ، قاچاقچیان و تمامی سودجویانی که برای کسب منفعت نامشروع قصد تجاوز به حریم امنیتی مرزهای شمال غرب کشورمان را دارند بایستی بدانند که مرزنشینان و مرزبانان با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران می پردازند و مقتدرانه با هرگونه تحرک و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.