کد خبر : 16962 / /
/

فصل پنجم دورهمی کاملا متفاوت با فصل های قبلی دورهمی و با تغییراتی جدی همراه است. در هر قسمت از مسابقه «دورهمی» 8 شرکت‌کننده حضور دارند که باید به سوالاتی چند گزینه‌ای در حوزه‌های مختلف پاسخ دهند. براساس امتیازات دو نفر از شرکت‌کنندگان در همین مرحله حذف و 6 نفر دیگر به مرحله «ربات» راه پیدا می کنند.

الیکا عبدالرزاقی در مسابقه دورهمی حضور یافت. اشک های الیکا عبدالرزاقی در برنامه دورهمی درآمد. الیکا عبدالرزاقی بازیگرنقش های جدی و طنز است. الیکا عبدالرزاقی همسر امین زندگانی بازیگر ملک سلیمان شب گذشته با دوستانش مهمان برنامه دورهمی بود. ترس عجیب الیکا عبدالرزاقی از بازوی رباتیک تا جایی پیش رفت که اشک او را درآورد.

دورهمی برنامه ای با اجرای مهران مدیری است که چهار فصل از آن در قالب تاک شو و گفتگو با هنرمندان و اشخاص مطرح پخش شده اما فصل پنجم برنامه دورهمی مهران مدیری در قالب یک مسابقه در فضایی خاص و با رویکرد جدید است. شب گذشته الیکا عبدالرزاقی بازیگر خوش انرژی کشورمان که مدت زیادی از ایفای نقش او در سریال برف بی صدا می بارد و ایفای کاراکتر سیمین در قاب تلویزیون نمی گذرد، مهمان برنامه دورهمی بود اما در حین برنامه اشک های خانم بازیگر درآمد.  

قیمتهای جالب حضور الیکا عبدالرزاقی در مسابقه دورهمی

الیکا عبدالرزاقی بازیگرنقش های جدی و طنز و همسر امین زندگانی بازیگر ملک سلیمان شب گذشته با دوستانش مهمان برنامه دورهمی بود. او قبل از شرکت در مسابقه دورهمی در پشت صحنه عنوان کرده بود که از بازوی متحرک 360 درجه نمی ترسد و صدایش در نخواهد آمد اما بعد از سوار شدن بر روی بازوی متحرک جیغ های وحشتناک او فضای برنامه را پر کرد و به قول آقای مدیری صدای خانم بازیگر تا شهرک غرب رفت، ترس عجیب الیکا عبدالرزاقی از بازوی رباتیک تا جایی پیش رفت که اشک او را درآورد و الیکا عبدالرزاقی به اقرار به اشتباه خود وادار کرد.

الیکا عبدالرزاقی

الیکا عبدالرزاقی در فصل جدید دورهمی

فصل پنجم دورهمی کاملا متفاوت با فصل های قبلی دورهمی و با تغییراتی جدی همراه است. در هر قسمت از مسابقه «دورهمی» 8 شرکت‌کننده حضور دارند که باید به سوالاتی چند گزینه‌ای در حوزه‌های مختلف پاسخ دهند. براساس امتیازات دو نفر از شرکت‌کنندگان در همین مرحله حذف و 6 نفر دیگر به مرحله «ربات» راه پیدا می کنند.

در این مرحله شرکت‌کنندگان بر روی بازوی متحرک می نشینند و با انتخاب یک سطح از چهار سطح عملکرد ربات، آمادگی فیزیکی خود برای پاسخ به سوالات این بخش را به چالش می‌کشیدند. در این مرحله ربات شرکت‌کننده را حرکت داده و در مقابل سوال‌ها قرار می دهد و شرکت کننده تنها 30 ثانیه برای پاسخ به سؤال فرصت دارد. این بخش به لحاظ سخت‌افزاری، چالش اصلی برای شرکت‌کنندگان حاضر در این مسابقه محسوب می‌شود.

بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی

الیکا عبدالرزاقی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون متولد سال 1358 در شهر رامسر است. الیک فارغ التحصیل آموزشگاه هنر سمندریان است و مدرک لیسانس ادبیات نمایشی دارد.

او بازی در سریال فخرالتاج در سریال قهوه تلخ بسیار مشهور شد.

الیکا عبدالرزاقی

نخستین سریال الیکا

نخستین سریالی که بازی کرد سریال گمشده به کارگردان مسعود نوابی در سال 1377 بود. نخستین کار تئاترش هم با نام دایره گچی قفقازی همزمان با ورودش به تلویزیون به کارگردانی حمید سمندریان اجرا شد.

بازی در سریال قهوه تلخ

الیکا عبدالرزاقی قبل از همکاری با مهران مدیری 13 سال سابقع فعالیت در عرصه بازیگری داشت ولی بازی در نقش بانوی اول دربار قهوه تلخ یعنی فخر التاج باعث شهرت او شد. این بازیگر متولد سال 1358 است و اصالت آن به رامسر بر میگیردد. او دو برادر دارد.

فیلم شناسی الیکا عبدالرزاقی

سینمایی

زنان ونوسی مردان مریخی (کاظم راست‌گفتار، ۱۳۹۱)

فرزند صبح (بهروز افخمی، ۱۳۸۷)

نسل جادویی (ایرج کریمی – ۱۳۸۵)

فرزند صبح (بهروز افخمی)

جایی برای زندگی (محمدرضا بزرگ نیا – ۱۳۸۲)

فیلم کوتاه

دندان آبی (هومن سیدی)

یک منهای بی نهایت (رسول قاسمی)

صفر (رضا سنجابی)

دعوت (مهدی کرم پور)

تئاتر

امروز دوستت ندارم (علی هاشمی – جشنواره بانوان ۱۳۸۶)

از خواب تا مهتاب (علی هاشمی – جشنواره بانوان ۱۳۸۵)

الوتریا (وحید رهبانی -محمد رضا جوزی- ۱۳۸۳)

مرد اتفاقی (وحید رهبانی – ۱۳۸۳)

اتوبوسی به نام هوس (افسانه ماهیان – ۱۳۸۰)

بهجت (حسین عاطفی – ۱۳۸۰)

نقش زن (علی هاشمی – ۱۳۷۹)

دایره گچی قفقازی (وحید سمندریان – ۱۳۷۷)

تلویزیونی

١٣٩٦_١٣٩٧ هیت مدیره

۱۳۹۶–۱۳۹۵ آرماندو

۱۳۹۵ دورهمی

۱۳۹۵ روزهای بهتر اپیزود چهارگاه

۱۳۹۴ حالت خاص

۱۳۹۴ گاهی به پشت سر نگاه کن

۱۳۹۴ خندوانه

۱۳۹۳ در حاشیه

۱۳۹۲ شوخی کردم

۱۳۹۲ گنج مظفر

۱۳۹۱ ویلای من

۱۳۹۰ ساخت ایران

۱۳۸۹ بمب خنده

۱۳۸۹ قهوه تلخ

۱۳۸۷ خرده ستمگران

۱۳۸۶ میوه ممنوعه

۱۳۸۶ مرد هزارچهره

۱۳۸۵ باغ مظفر

۱۳۸۵ تله‌فیلم همیشه مادر

۱۳۸۴ باران بهاری

۱۳۸۳ مزرعه کوچک

۱۳۸۲ این سه نفر

۱۳۸۲ وارث

۱۳۸۲ آواز مه

۱۳۸۲ تلخ و شیرین

۱۳۸۱ جستجو در شهر

۱۳۸۰ چند دقیقه زندگی

۱۳۷۹ دختران

۱۳۷۸ پروانه طلایی فیلم نود

۱۳۷۷ گم‌شده

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.