کد خبر : 17129 / /
/

رئیس پلیس فتا استان اردبیل از شناسایی فردی که در شبکه پیام‌رسان روبیکا اقدام به بارگذاری تصاویر غیراخلاقی می‌کرد، خبر داد.​

متهم پرونده انتشار تصاویر غیراخلاقی به پلیس فتا احضار و پس از تحقیقات لازم و انجام اقدامات تکمیلی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان اردبیل از شناسایی فردی که در شبکه پیام‌رسان روبیکا اقدام به بارگذاری تصاویر غیراخلاقی می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ علی قهرمان طالع گفت: با مراجعه فردی به پلیس فتا و طرح شکایت در خصوص اینکه شخصی با استفاده از شماره تلفن او در برنامه روبیکا اقدام به ایجاد صفحه‌ کرده و تصاویر مبتذل بارگذاری می‌کند که موجب آبروریزی وی شده است ، در این خصوص پرونده‌ای تشکیل شد و در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پرونده با فعالیت در پیام‌رسان روبیکا، بررسی‌ها و استعلامات لازم را انجام دادند و با اقدامات فنی صورت گرفته آی‌پی‌های ورود استخراج و نهایتا متهم شناسایی شد.

سرهنگ قهرمان طالع اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضایی، متهم به پلیس فتا احضار و پس از تحقیقات لازم و انجام اقدامات تکمیلی پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

حرفهای جنجالی احمدی‌نژاد درباره یارانه‌ها | چرا یارانه مردم را قطع کردید؟ | چرا گفتم یارانه پول امام زمان است؟

رئیس پلیس فتا استان اردبیل توصیه کرد: مسئولیت و عواقب استفاده از شبکه‌های اجتماعی به عهده شخص صاحب شماره تلفن همراهی که با آن به این شبکه متصل شده‌اند،است. بنابراین به همه کاربران توصیه می‌کنیم که جهت استفاده از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها شخصا اقدام کرده و رمزهای عبور خود را در اختیار سایرین قرار ندهند./ اعتمادآنلاین

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.