کد خبر : 17371 / /
/

بهاره رهنما عکس های جدید با استایل متفاوت در پاریس از خود منتشر کرده است. عکس و استوری بهاره رهنما را ملاحظه می کنید.

بهاره رهنما هفته گذشته به پاریس سفر کرد. بهاره رهنما نزد دخترش در پاریس به سر می برد. بهاره رهنما چند ماه پیش از همسر دومش امیرخسرو عباسی جدا شد. بهاره رهنما عکس های جدید با استایل متفاوت در پاریس از خود منتشر کرده است. عکس و استوری بهاره رهنما را ملاحظه می کنید.

بهاره رهنما

زندگی‌نامه بهاره رهنما

بهاره رهنما در سال ۱۳۵۲ در اراک متولد شد. او دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما است. همسر پیشین او پیمان قاسم‌خانی نویسندهٔ مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد. او پس از جدایی از قاسم‌خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

بهاره رهنما و حاشیه انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۸

او در دوران انتخابات ریاست جمهوری ایران (۱۳۸۸) از جمله هنرمندان حامی میرحسین موسوی بود[۴] و در انتخابات ریاست جمهوری ایران (۱۳۹۲) به حامیان حسن روحانی پیوست. حضور گستردهٔ او در شبکه‌های اجتماعی انتقاداتی را از طرف کاربران این شبکه‌ها متوجه او نموده‌است. 

بهاره رهنما

رهنما و همسر سابقش پیمان قاسم خانی، از جمله ۱۴۰ هنرمند ایرانی بودند که با امضاء طوماری در مورخ ۲۲ خرداد ۱۳۹۲، همراه با سایر اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان، ضمن قدردانی انصراف محمدرضا عارف به نفع روحانی، از نامزدی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۲ حمایت علنی کردند. 

در مورد بهاره رهنما

پیمان قاسم‌خانی (همسر سابق بهاره رهنما): «در این چند وقتی که بازی‌های او را در تئاتر دیده‌ام، تازه به استعدادش پی برده‌ام. قبل از آن، می‌دانستم او بازیگر خوبی است، اما معتقد بودم که در جاهایی دارد تکراری می‌شود ولی در چند کار اخیری که از او دیدم فهمیدم توانایی‌هایی داشته که دیده نشده و حتی خود من هم که نزدیکش هستم، ندیده بودم.»

زندگی‌نامه بهاره رهنما

در بیوگرافی بهاره رهنما آمده است که وی همسر پیشین او پیمان قاسم‌خانی نویسندهٔ مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد و در حال حاضر در اتریش در رشته ی نوازندگی مشغول تحصیل می باشد.

او پس از جدایی از قاسم‌خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.جشن عروسی آن‌ها را در تالاری در منطقهٔ ۱۹ تهران در تالار تشریفاتی قصر کسری برگزار شد. وی در وب‌نوشت شخصی خود و مدتی در نشریهٔ چلچراغ می‌نوشت.

بچه سرتق عاشق بازیگری

در بیوگرافی بهاره رهنما آمده است که وی از کودکی و دوران نوجوانی علاقه شدیدی به تئاتر و سینما داشت و به طور مرتب با پدرش جلال به تماشای تئاترهای مختلف می رفتند و سرانجام پس از گذشت چند سال و مهاجرت شان به تهران توانست به اوج شهرت برسد.

تا 10 سالگی جز اینکه بچه حاضر جواب و سرتق جمع بودم کلی ترانه و قصه برای ادا درآوردن در جمع بزرگ تر ها تو آستین داشتم.

اما با دیدن یکی از فیلم های علیرضا داوود نژاد عاشق بازیگری شدم و تصمیم گرفتم شغل آینده ام همین باشد.

در 14 سالگی بعد از آشنایی با عباس معروفی یکی از دوستان پدرم رقیب تازه ای برای عشق بازیگری ام پیدا شد و آنهم نوشتن داستان بود.

تحصیلات بهاره رهنما

یکی از نکات جالب بیوگرافی بهاره رهنما ین است که وی سال 1370 بخاطر اینکه جهشی درس خوانده بود توانست وارد دانشگاه شود و پس از گرفتن لیسانس ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت و در کنار تحصیل نمایش نامه می نوشت و کارگردانی تئاتر تجربه کرد.

بهاره رهنما لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است.وی در مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی دوره های بازیگری و فیلمنامه نویسی را گذراند و در سال 1370 با بازی در فیلم «افعی» به سینما راه یافت.

بهاره رهنما از معدود بازیگرهایی است که تحصیلات بالایی در حد دانشگاهی دارد و شاید به همین خاطر در عرصه سینما و تلویزیون کم کار است. رهنما در عرصه نویسندگی نیز فعالیت دارد و همچنین وی از معدود هنرمندانی است که وبلاگ می‌‌نویسد و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد.

وی اما با وجود تحصیلات بالا در پست هایش نادرست های املایی زیادی دارد و نمونه دیگری از سوتی بهاره رهنما را در ادامه می‌بینید که به مناسبت تبریک گفتن نیمه شعبان منتشر کرده بود.بهاره رهنما، به نادرست‌های املایی‌اش، حتی در مناسبت‌های مذهبی ادامه میدهد!

بهاره رهنما برای تبریک نیمه شعبان در توییتر نوشت: تولد منجی عالم بشریت، قائم عالم محمد مبارک…همان طور که مشاهده میکنید قائم آل محمد به اشتباه قائم عالم محمد نوشته شده است.وی از جمله بازیگرانی است که تقریباً در هر گفت و گو‌یی به تعداد مدارک متعدد تحصیلی‌اش اشاره می کند.

شروع بازیگری بهاره رهنما

در بیوگرافی بهاره رهنما آمده است که وی در نهایت سال 1370 وقتی 17 ساله بود در فراخوان تست بازیگری حاضر شد و پس از قبولی اولین بار در فیلم افعی کنار جمشید هاشم پور بازی کرد. سپس با همسرش (پیمان قاسم خانی) در فیلم عاشقانه بازی کرد.

بهاره رهنما در سال ۱۳۸۰ بازی در یک فیلم کمدی – نان و عشق و موتور هزار – را تجربه کرد که نشان از توانایی او در زمینه فیلمهای کمدی داشت.

اما شاید بازی در فیلم گاوخونی ساخته بهروز افخمی یکی از بهترین فرصتها برای نمایش توانایی هایش باشد.

بهاره رهنما و بهرام رادان در اکران فیلم گاوخونی در جشنواره کن

بهاره رهنما

پیمان قاسم‌خانی (همسر سابق بهاره رهنما): «در این چند وقتی که بازی‌های او را در تئاتر دیده‌ام، تازه به استعدادش پی برده‌ام. قبل از آن، می‌دانستم او بازیگر خوبی است، اما معتقد بودم که در جاهایی دارد تکراری می‌شود ولی در چند کار اخیری که از او دیدم فهمیدم توانایی‌هایی داشته که دیده نشده و حتی خود من هم که نزدیکش هستم، ندیده بودم.»

پیمان قاسم‌خانی: «وقتی وارد کار فیلمنامه‌نویسی شدم روی این حرفه خیلی متعصب شدم و همیشه در مقابل پیشنهاد برخی افراد که می‌گفتند بازی کن، می‌گفتم من بازیگر نیستم، فیلمنامه‌نویس هستم. آقای داودنژاد بهاره را در فیلم دیگری دیده بود و قرار بود در فیلم عاشقانه بازی کند. من و بهاره رهنما آن زمان نامزد بودیم. آقای داودنژاد خیلی اصرار کرد که نقش مقابل بهاره را خودم بازی کنم اما من قبول نمی‌کردم تا اینکه پس از حدود دو هفته به من گفت این فیلم یک فیلم بسیار عاشقانه است و هر پسری جایت بازی کند کلی دیالوگ عاشقانه به نامزدت می‌گوید و همین حرفش باعث شد که بازی در فیلم «عاشقانه» را پذیرفتم و با پول آن هم عروسی گرفتیم.»

ازدواج اول بهاره رهنما

از نکات پرجستجو بیوگرافی بهاره رهنما همسر وی است.بهاره رهنما اولین بار سال 1370 که 17 ساله و دانشجو بود زمان برگشت از دانشگاه به خانواده بصورت اتفاقی با پیمان قاسم خوانی 26 ساله در مسیر آشنا شد

بهاره رهنمااین دو بعد از چند سال دوستی در نهایت سال 1373 باهم ازدواج کردند که ثمره این زندگی یک دختر بنام پریا شد.

بدون شک بزرگترین اتفاق زندگی من آشنایی با پیمان بوده است. او را سال هاست که می شناسم. ما در سال ۱۳۷۰ با هم آشنا شدیم. دوستی من و پیمان مانند خیلی از ازدواج ها در ایران بعد از دو سال به ازدواج منجر شد که دلایل این ازدواج احساسی و اجتماعی بود. من از ۱۷ سالگی او را می شناسم و از ۱۹ سالگی به صورت رسمی در کنارش بوده ام.ی تردید پیمان قاسم خانی بهترین گزینه برای ازدواج برایم بود. دوستانم برخی اوقات می گویند مردان ایرانی نمی توانند زنی مانند تو که اینقدر فعال هستی را تحمل کنند. احتمالا حق با آنهاست چون پیمان در مقابل من خیلی صبور است. اولین بار که پیمان را دیدم یک دختر ۱۷ ساله بودم و بخاطر اینکه جهشی درس خوانده بودم وارد دانشگاه شده بودم. یک روز زمانی بازگشت از دانشگاه در خیابان ولیعصر به صورت اتفاقی با هم آشنا شدیم و بعد از چند سال ازدواج کردیم.

بیوگرافی پیمان قاسمخانی همسر اول بهاره رهنما

پیمان قاسم‌خانی متولد 30 دی ماه 1344 در تهران است .او فیلمنامه‌نویس و بازیگر ایرانی است. قاسم‌خانی در اکثر ساخته‌های مهران مدیری به عنوان نویسنده و سرپرست نویسندگان در کنار او حضور داشته‌است.

قاسم‌خانی که در دانشکده اهواز آمار انفورماتیک خوانده‌است در سال 1370 به مرکز آموزش فیلمسازی باغ فردوس رفت و دوره فیلمنامه‌نویسی را در اولین مرکز گذرانده‌است. از جمله فیلمنامه‌های او: «من زمین را دوست دارم»، «بوی خوش زندگی» (بازنویسی)، «نان و عشق و موتور هزار» است که برای ابوالحسن داوودی و فیلمنامه «هتل» را نیز برای مرضیه برومند نوشته‌است. او در سال 75 با بهاره رهنما ازدواج نمود.

به شهرت رسیدن بهاره رهنما

در بیوگرافی بهاره رهنما آمده است که او در سال 1380 با فیلم نان و عشق و موتور 1000 چهره اش دیده شد سپس با فیلم گاو خونی در سال 81 و در نهایت با فیلم چارچنگولی سال 1387 مشهور شد.

اوج درخشش او با تلویزیون در سال 1385 با سریال زیرزمین شروع شد.

بیوگرافی فرزند بهاره رهنما

پریا قاسم‌خانی متولد ۱۷ مرداد ۱۳۷۶ در تهران میباشد.او دختر بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی می باشد.پریا مدتیست که به خارج از ایران مهاجرت کرده بود که بهاره رهنما از رفتن دخترش به خارج از کشور بسیار احساس دلتنگی می نمود پریا قاسم خانی در رشته موسیقی در حال درس خواند می باشد و به گفته مادرش در آینده یکی از بهترین آهنگ سازها در ایران خواهد شد.

بهاره رهنما در صفحه اینستاگرام خود درباره پریا دخترش نوشت:

بهاره رهنما در وصف دخترش نوشت که دیگر دخترم بزرگ شده و قرار است به زودی برای ادامه تحصیل در رشته مورد علاقه اش یعنی موسیقی از ما دور بشه و به خارج از کشور بره.این روزهای آخری که پیش ماست همیشه و حتی در روزهایی که در خیابان در حال رانندگی هستم به روز های پیش رو و نبودن دخترم فکر می کنم و تصور اینکه این خیابان ها رو باید بدون حضور دخترم طی کنم برایم خیلی سخته

او در وصف احساس مادر بودنش می گوید که مادر بودن برای او نوعی شیفتگی مادام العمر است و زن با ورود به دوره مادر شدن قلبش را به یک شیشه می اندازه و اون رو راهی موج های دریا می کنه و هرجا که موج ها برن قلب هم به همون جا میره. بهاره در ادامه می نویسد که :

به قول مادرم نداشتن بچه یک غم است و داشتنش هزار و یک غم

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.