کد خبر : 17622 / /
/

قیمت خودرو سمند سورن پلاس ۶ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ دنده ای ۱۴۰۱ نیز ۱۲ میلیون تومان نسبت به روز گذشته کاهش داشت.

قیمت خودرو گران شد. قیمت خودرو نوسان زیادی داشته است. با واردات خودرو قیمت خودرو کاهش خواهد داشت. قیمت خودرو امروز 10خرداد نسیت به روز گذشته بدون تغییر مانده است. برای اطلاع از قیمت خودرو با خبر روز همراه باشید.

  قیمت خودرو سمند سورن پلاس ۶ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ دنده ای ۱۴۰۱ نیز ۱۲ میلیون تومان نسبت به روز گذشته کاهش داشت.

همچنین قیمت سمند نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند.

 در معاملات امروز بازار خودرو 9 خرداد 1401، قیمت یکی از محصولات شرکت خودروسازی سایپا با افزایش روبه‌رو بود.

قیمت خودرو| قیمت روز محصولات سایپا 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، در بازار خودرو امروز دوشنبه 9 خرداد ماه 1401 قیمت شاهین مدل (1400) از محصولات سایپا نسبت به دیروز 10 میلیون تومان افزایش یافت.

 آخرین قیمت از محصولات سایپا: قیمت پراید 151 صفر کیلومتر 185 میلیون تومان، تیبا 2 صفر کیلومتر 205 میلیون تومان، تیبا صندوقدار SX صفر کیلومتر 194 میلیون تومان، ساینا دنده ای EX صفر کیلومتر 221 میلیون تومان و کوییک اتوماتیک پلاس صفر کیلومتر 350 میلیون تومان است.

نوسانات قیمتی در بازار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته متوقف شده است؛ در روز گذشته روند قیمت‌ها در بین خودروهای پراید نزولی بوده است اما امروز نوسانات قیمتی در بین خودروهای پراید متوقف شده است.

آخرین وضعیت قیمت ها در بازار خودرو/سمند در مرز 400 میلیون تومان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، بررسی بازار خودرو حاکی از آن است که نوسانات قیمتی در این بازار در ۲۴ ساعت گذشته متوقف شده است.

نوسانات قیمتی در بازار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته متوقف شده است؛ در روز گذشته روند قیمت‌ها در بین خودروهای پراید نزولی بوده است اما امروز نوسانات قیمتی در بین خودروهای پراید متوقف شده است. در روز گذشته پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰ از ۱۷۹ میلیون تومان به ۱۷۷ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در روز گذشته ۳ میلیون تومان ارزان شد و این خودرو ۱۸۵ میلیون تومان قیمت خورد.

خودروهای پژو اما در روز گذشته گران شدند به طوری که پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۸ از یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان به یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان رسید و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در روز گذشته ۱۰ میلیون تومان گران شد و یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان قیمت خورد.

امروز اما نوسانات قیمتی در بین خودروهای پژو نیز متوقف شده است و در بین خودروهای سمند نیز امروز نوسانات قیمتی به حداقل رسیده بوده است و خودرو سمند سورن پلاس مدل ۱۴۰۰ نزدیک به ۳۷۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

قیمت خودرو

قیمت برخی خودروها امروز نسبت به روز گذشته افزایش یافت، به طور مثال قیمت دنا تیپ یک امروز سه شنبه سوم خرداد ۱۴۰۱ با ۱۲ میلیون تومان افزایش به ۴۰۴ میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو| خودروی دنا یک روزه 12 میلیون تومان گران شد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فرارو، قیمت دنا تیپ یک امروز سه شنبه سوم خرداد ۱۴۰۱ با ۱۲ میلیون تومان افزایش به ۴۰۴ میلیون تومان رسید. پژو ۲۰۷ دنده‌ای پنج میلیون تومان گران‌تر از روز گذشته و ۳۹۵ میلیون تومان به فروش رسید. پژو ۲۰۷ اتوماتیک هم با سه میلیون تومان افزایش امروز ۵۸۸ میلیون تومان بود. پژو ۲۰۶ تیپ دو امروز دو میلیون تومان افزایش قیمت داشت و به ۳۰۶ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ تیپ پنج با هشت میلیون تومان افزایش قیمت به ۳۴۵ میلیون تومان رسید. سوزوکی گرند ویتارا نسبت به روز گذشته ۷۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشت و به ۵۹۰ میلیون تومان رسید.

قیمت پراید ۱۱۱ امروز با دو میلیون تومان افزایش به ۲۰۴ میلیون تومان رسید. پراید ۱۳۱ هم دو میلیون تومان گرانتر از روز گذشته بود و ۱۸۴ میلیون تومان بود. پراید ۱۵۱ یک میلیون تومان افزایش داشت و به ۱۸۶ میلیون تومان رسید در حالیکه پراید ۱۵۱ پلاس دو میلیون تومان ارزانتر از روز گذشته بود و ۱۸۷ میلیون تومان معامله شد. کیا سراتو ۲۰۰۰ مونتاژی سایپا هم امروز ۳۰ میلیون تومانکاهش قیمت داشت و به یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان رسید.

قیمت جدید پراید، سمند و پژو در بازار

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازفرارو،  قیمت پراید ۱۳۱ با یک میلیون تومان کاهش به ۱۸۳ میلیون تومان و قیمت پراید ۱۳۲ هم با یک میلیون تومان کاهش قیمت نسبت به دیروز به ۱۸۳ میلیون تومان رسید. تیبا دو پلاس امروز دو میلیون تومان کاهش قیمت داشت و ۲۱۰ میلیون تومان به فروش رسید. چانگان نسبت به دیروز پنج میلیون تومان ارزانتر و با قیمت ۶۲۰ میلیون تومان به فروش رسید. کیا سراتو ۲۰۰۰ مونتاژی هم با پنج میلیون تومان کاهش قیمت امروز یک میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومان بود.

اولین واکنش دولت به گران شدن شوینده ها/ قیمت ها را به قبل برگردانید!

 سمند LX با سه میلیون تومان کاهش قیمت به ۳۰۴ میلیون تومان رسید. سمند EF7 هم با سه میلیون تومان کاهش قیمت به ۳۴۴ میلیون تومان رسید. رانا پلاس امروز پنج میلیون تومان ارزانتر از روز گذشته بود و ۲۹۵ میلیون تومان معامله شد. تارا دنده‌ای هم با پنج میلیون تومان کاهش قیمت به ۴۵۵ میلیون تومان رسید. پژو ۲۰۶ تیپ دو امروز دو میلیون تومان ارزانتر شد و به ۳۰۴ میلیون تومان رسید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.