کد خبر : 19455 / /
/

عادل فردوسی پور مجری محبوب سالهای نه‌چندان دور صداوسیما که با بی‌مهری این سازمان مواجه شد و نتوانست برنامه‌ی محبوب «نود» را ادامه دهد و حتی از گزارش بازی‌ها در تلویزیون نیز محروم شد، اخیرا باب همکاری با سایت و اپلیکیشن «فوتبال ۳۶۰» را باز کرده است.

مصاحبه عادل فردوسی پور با مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پنجمین مصاحبه‌ی عادل فردوسی پور از زمان آغاز همکاری با سایت «فوتبال ۳۶۰» است.

عادل فردوسی پور مجری محبوب سالهای نه‌چندان دور صداوسیما که با بی‌مهری این سازمان مواجه شد و نتوانست برنامه‌ی محبوب «نود» را ادامه دهد و حتی از گزارش بازی‌ها در تلویزیون نیز محروم شد، اخیرا باب همکاری با سایت و اپلیکیشن «فوتبال ۳۶۰» را باز کرده است. گویا قرار است عادل فردوسی پور مصاحبه‌هایی را برای این سایت ترتیب بدهد؛ البته گفتنی است هنوز ابعاد فعالیت جدید مجری محبوب مشخص نیست و باید منتظر ماند و دید گستره‌ی این فعالیت کجاست.

عادل فردوسی پور برای اولین مصاحبه به سراغ هم دانشگاهی سابق خود، علی دایی شهریار فوتبال ایران رفت، برای دومین مصاحبه به سراغ دراگان اسکوچیچ سرمربی نه چندان محبوب تیم ملی ایران رفت، سومین مصاحبه را با ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال ترتیب داد و در چهارمین مصاحبه نیز به یک گفت و گوی جذاب با سعید معروف کاپیتان سابق تیم ملی والیبال پرداخت.

حالا اما مصاحبه عادل فردوسی پور با مهدی طارمی گفت و گوی تازه این برنامه‌ساز محبوب است؛ گفت و گویی که با سفر عادل به بوشهر زادگاه مهاجم سرحال پورتو پرتغال نیز همراه شده است و مهدی طارمی در آن از باب‌های مختلفی سخن گفته است.

طارمی در این گفت و گو که بخش اول آن منتشر شده است، از فراز و نشیب های زندگی و فوتبال خود سخن می‌گوید و پیرامون مسائلی چون اختلاف با بازیکن‌های تیم ملی، شرایط تیم ملی پیش از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، موقعیت معروف در برابر پرتغال، اختلاف با اسکوچیچ، موفقیت در پورتو و … سخن به میان می‌آورد تا یک مصاحبه جذاب و چالشی انتظار علاقه‌مندان به فوتبال را بکشد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.