کد خبر : 19615 / /
/

پانته‌آ بهرام با انتشار پست اینستاگرامی کتایون ریاحی از چهره خود، در استوری‌اش نوشت: «عزیز زیبای من، تو را دوست می‌دارم و محترم می‌شمارم.

کتایون ریاحی متولد 10 دی 1340 در تهران، بازیگر است. کتایون ریاحی فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات و مردم شناسی است و کتایون ریاحی با نقش زلیخا در سریال یوسف پیامبر مشهور شد. کتایون ریاحی حالا موسس خیریه ای به نام کمک است و در این گزارش چهره کتایون ریاحی را بدون آرایش ببینید.

پانته‌آ بهرام بازیگر مشهور کشورمان در یک استوری اینستاگرامی پست کتایون ریاحی را منتشر کرد.

پانته‌آ بهرام با انتشار پست اینستاگرامی کتایون ریاحی از چهره خود، در استوری‌اش نوشت:

«عزیز زیبای من، تو را دوست می‌دارم و محترم می‌شمارم.

ما آدم‌ها «مختلفیم» و این پذیرش بسی بهتر است از تکرار «مخالفیم». »

کتایون ریاحی

کتایون ریاحی بازیگر و نویسنده ایرانی دهم دی 1340 در تهران به دنیا آمده است.

در رشته ادبیات و مردم شناسی در مقطع لیسانس فارغ التحصیل شده است.

یک برادر به نام علیرضا دارد که بازیگر است.

نحوه بازیگر شدن کتایون ریاحی

او با نوشتن یک فیلمنامه برای گروه کودک و نوجوان وارد عرصه سینما و هنر شده است.

کتایون ریاحی

اولین نقش خود را در مجموعه تلویزیونی زیر سایه همسایه در سال 64 ایفا کرد و سپس بازی بی نظیرش در فیلم خبرچین منجر به ورودش به به سینما شد.

فیلم پاییزان فیلمی پر مخاطب و درام که باعث شد تا وی به شهرت برسد و به چهره شناخته شده تبدیل شود.

پدر سالار در نقش عروس خوب و سر براه و در پس از باران و یوسف پیامبر در نقش زلیخا نیز ایفای نقش کرده است.

فعالیت کتایون ریاحی از نوجوانی

خانم ریاحی از نوجوانی مستقل بوده و هم تحصیل کرده و هم کار کرده است.

ایشان از همان اوایل نوجوانی با انجمن حمایت از معلولین همکاری داشته و در یک تولیدی لباس نوزاد نیز مشغول بوده و علاوه بر این مشاغل به عنوان معلم حق‌ التدریس در آموزش و پرورش فعالیت می کرد.

نویسندگی کتاب توسط کتایون ریاحی

بازیگر نقش زلیخا در نویسندگی نیز تبحر دارد و به دلیل تحصیل در رشته ادبیات یادداشت‌ ها و قصه‌ هایی را نوشته و به بازار عرضه کرده است.

کتایون ریاحی

کتایون ریاحی در اوابل جوانی و در سن کم با فرشید رحیمیان ازدواج کرده یک پسر به نام پوریا دارد.

اما این ازدواج دوام نداشته و آنها از هم جدا می شوند.

و از وی صاحب یک فرزند پسر بنام پوریا شد، این زندگی در نهایت به جدایی و طلاق انجامید

هنرمند ایرانی بعد از جدایی از همسر اولش ازدواج مجدد کرده و با مسعود بهبهان از سهام داران اصلی شرکت اویل ورد آمریکا ازدواج کرده است.

عکس بی حجاب در کنسرت ابی

چند سال پیش عکسی بی حجاب از خانم ریاحی در کنسرت ابی منتشر شد که نشان دهنده حضور بدون حجاب وی در این کنسرت بود.

اما بعدا مشخص شد که این خانم همسر ابی بوده که شباهت زیادی به ریاحی داشته و ایشان در آنجا حضور نداشتند.

کناره‌گیری کتایون ریاحی از بازیگری

آخرین بازی او در سریال یوسف پیامبر در نقش زلیخا بود. کتایون ریاحی در خرداد ۱۳۸۸ طی یادداشتی به سایت سیمافیلم، کناره‌گیری خود از دنیای بازیگری را اعلام کرد.

کتایون ریاحی

فرج‌الله سلحشور کارگردان سریال یوسف پیامبر در گفتگویی در این مورد گفت: خانم ریاحی پس از سریال یوسف پیامبر گفت دیگر نمی‌توانم فضاهای موجود سینما را تحمل کنم و از حرفه بازیگری کناره‌گیری کرد. چون در فیلم حضرت یوسف مسائل معنوی، آرامش، احترام، حیا و حجاب مطرح بود و وی نمی‌توانست صحنه‌های دیگر را تحمل کند، گفت: دیگر نمی‌خواهم کار کنم و می‌خواهم شیرینی سریال یوسف پیامبر در ذائقه من بماند.

کتایون ریاحی پس از مدت‌ها در سه شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۵، با برنامه خندوانه رامبد جوان به تلویزیون برمی گردد و اعلام می‌کند که می‌تواند کار خود را مجدداً، ادامه دهد.

ماجرای عاشقی کتایون ریاحی در برنامه دورهمی

مهران مدیری در گفتگو به سوال معروف دورهمی یعنی عاشق شدن رسید و این سوال را از کتایون ریاحی هم پرسید که گفت:من بخاطر این سوال شما میخواستم به برنامه نیم و حتی زیر سرم هم رفتم ، اما پاسخ این سوال را با یک داستان برایتان تعریف میکنم :یک روز ماری عاشق میشود و مدتها در فکر عشقش باقی ماند تا اینکه یک روز جرات پیدا میکند که به مار مورد علاقه اش داستان را تعریف کند ، اما وقتی بعد از مدتها برای گفتن رازش نزدیک آن مار میرود میبیند که مار مورد علاقه اش خیالی بوده و او تمام این مدت عاشق یک شلنگ بوده است . عشق های امروزی ما هم اینگونه شده اند و با این پاسخ هوشمندانه از جواب اصلی به سوال مهران مدیری طفره رفت.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.