کد خبر : 19778 / /
/

وام فوری | وام فوری بانکی | وام فوری بدون ضامن

خرید نقدی کالاهای بادوام در شرایط اقتصادی کنونی کاری دشوار است. به همین دلیل در صورتی که فردی قصد خرید اقساطی کالاهای بادوام را داشته باشد، امکان استفاده از ازکی وام را دارد.

وام فوری قرض الحسنه اشتغالزایی طبق بخشنامه جدید بانک مرکزی امسال افزایش پیدا کرده است. ابلاغیه جدید بانک مرکزی به بانک‌های مهر و رسالت نشان می‌دهد، وام فوری قرض الحسنه اشتغالزایی نسبت به پارسال پنج برابر شده و سقف تسهیلات قرض الحسنه رشد چهار برابری خواهد داشت. برای دریافت وام فوری قرض الحسنه اشتغالزایی و تسهیلات قرض الحسنه به جز بانک‌های رسالت و مهر نباید روی بانک‌های دیگر حساب باز کنیم. مدت بازپرداخت وام فوری قرض الحسنه اشتغالزایی درقیاس با پارسال از ۶۰ به ۸۶ ماه رسیده است و دریافت کنندگان وام فوری قرض الحسنه هم به‌جای ۳۶ ماه حالا ۶۰ ماه برای تسویه حساب مهلت دارند.

به گزارش رده، اشخاصی که مایل به خرید اعتباری از ازکی وام هستند باید به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده و یکی از دو طرح حکمت یا پایا را انتخاب کنند. در صورتی که شخصی وام ۵۰ میلیون تومانی طرح پایا را انتخاب کند، باید برای ضمانت چک داشته باشد. اعتبارسنجی متقاضیان به صورت غیرحضوری انجام شده و افراد با این مبلغ وام امکان خرید انواع لوازم خانگی، دیجیتالی، هتل، سفر، تور و … را دارند. سود این تسهیلات ۲۱ درصد است. مبلغ این وام به صورت اعتباری به کیف پول متقاضیان واریز خواهد شد.

 

اشخاصی که این تسهیلات را دریافت کرده‌اند با آن امکان خرید از فروشگاه گلدیران، لوازم خانگی کن، مقداد آی تی، آسان جهاز، هایپر تخفیفان، گوشی شاپ، آداک شاپ و … را دارند.

امکان دریافت اعتبار و خرید از سراسر کشور، دریافت و خرید اعتباری کاملا آنلاین، امکان مقایسه و انتخاب طرح‌های اعتباری متنوع، خرید از فروشگاه‌های همکار ازکی وام بدون محدودیت در تعداد خرید و استفاده از اعتبار سازمانی با شرایط ویژه برای کارمندان از جمله مزایای ازکی وام است.

وام 200 میلیونی بانک صادرات با شرایط آسان

آن عده از مشتریان بانک صادرات که امکان دریافت وام کم سود ۲۰۰ میلیون تومانی بانک صادرات را دارند، حتما در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه دریافت کرده‌اند. ضمنا اشخاصی امکان دریافت این تسهیلات را دارند که حداقل سه ماه از مدت زمان افتتاح حساب ایشان گذشته باشد. سود این تسهیلات بانکی برای اشخاص حقیقی ۹ درصد و برای حقوقی‌های واجد شرایط هفت درصد اعلام شده است. تمامی کسانی  که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام به ۳۶ ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۶ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۹۴۷ تومان است. کل سود تسهیلات ۲۸ میلیون و ۹۵۸ هزار و ۷۵ تومان و مجموع رقم وام و سود آن ۲۲۹ میلیون و ۱۱ هزار و ۷۵ تومان خواهد بود.

لازم به ذکر است که این طرح یک مزیت مهم دارد. براساس اعلام بانک، نحوه محاسبه میانگین موجودی و کسب امتیاز دریافت تسهیلات در این طرح به صورت روز شمار بوده و مشتری امکان واریز و برداشت و انجام امور روزانه مالی خود را خواهد داشت.

آرتروز مفاصل خود را به طور قطعی درمان کنید!

آن دسته از مشتریان حقوقی بانک صادرات که مایل به دریافت چنین تسهیلاتی هستند نیز می‌توانند با توجه امتیاز متعلقه خود، کارکنانشان را برای دریافت وام به بانک معرفی کنند.

بانک صادرات در قالب دیگر عقود بانکداری اسلامی اعم از مرابحه، مساقات و … نیز به مشتریان حقیقی و حقوقی واجد شرایط تسهیلات ارائه می‌دهد.

 

زانودردتان را بدون‌جراحی و مصرف‌دارو برای همیشه درمان کنید!

یکی از این بانک‌ها، بانک دی است که به زنان خانه‌دار وام ۵۰ میلیون تومانی می‌دهد. آنگونه که در وب‌سایت رسمی این بانک آمده است این وام به همه زنان -چه شاغل و چه غیرشاغل- پرداخت می‌شود.

اگر افتتاح‌کننده حساب شاغل باشد خودش می‌تواند از وام استفاده کند اما اگر شاغل نباشد، می‌تواند امتیاز این وام را به فرزند و یا همسر خود واگذار کند.

سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی روز گذشته در دومین همایش به استقبال نوروز که با حضور مدیران معاونت میراث‌فرهنگی، پایگاه‌های میراث‌فرهنگی و مدیران موزه‌ها در محل سالن آمفی تئاتر وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب در جامعه افزود: تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان باعث می‌شود تا اهمیت این موضوع بیشتر شود. درخواست من از مدیران پایگاه‌ها و موزه‌ها این است که در نوروز در رابطه با رعایت حجاب برنامه‌ریزی داشته باشند. ما تجربه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری را در ماه گذشته داریم و با ارائه راه‌کارهای مختلف این موضوع به خوبی مدیریت شد. در همین رابطه با توجه به شروع ماه مبارک رمضان نیز باید با تدوین برنامه‌های مناسب نظارت بر رعایت شئونات اسلامی به خوبی مدیریت شود.ر

رغامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: یکی از موضوعات مهمی که باید به آن توجه داشت مدیریت جمعیت است. در هر جایی که جمعیت زیاد بود و امکان بازدید برای سایر گردشگران فراهم نیست، این را اعلام و اطلاع‌رسانی کنید که گردشگران و بازدیدکنندگان دچار سردرگمی و بلاتکلیفی نشوند. در همین رابطه با صداوسیما هماهنگی‌های لازم انجام شده تا از طریق رسانه ملی و فضای مجازی اطلاع‌رسانی لازم انجام شود.

ضرغامی افزود: موضوع سرویس‌های بهداشتی نیز باید مورد توجه قرار گیرد. در این رابطه با وزارت راه صحبت شده و تصمیم‌های خوبی گرفته شده که البته در نوروز امسال امکان اجرایی شدن این تصمیم‌ها نیست و برای نوروز سال آینده اجرایی می‌شود؛ بنابراین در خود موزه‌ها و پایگاه‌های میراث‌فرهنگی این موضوع باید برنامه‌ریزی و مدیریت شود تا گردشگران دچار مشکل نشوند. در بیرون از پایگاه‌های میراث‌فرهنگی باید محلی مشخص شود تا سرویس بهداشتی و نیز فروشگاه‌ها و نمازخانه برای رفاه هرچه بیشتر گردشگران ایجاد شود.

وی ادامه داد: بهترین فرصت برای عرضه محصولات صنایع‌دستی نوروز است. این موضوع بسیار اهمیت دارد و مردم برای خرید صنایع‌دستی اقبال دارند. بهترین مکان برای عرضه محصولات صنایع‌دستی پایگاه‌های میراث‌فرهنگی هستند. البته این در حالی است که همان‌طور که پیشتر نیز اعلام کرده بودیم بر اساس دستور رئیس‌جمهوری در ورودی شهرها باید بازارچه صنایع‌دستی ایجاد شود.

رقم نهایی افزایش حقوق و دستمزد کارگران برای سال جدید اعلام شد | افزایش حقوق کارگران برای سال جدید چقدر است؟

وزیر میراث‌فرهنگی اضافه کرد: اعطای تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی خرید صنایع‌دستی ادامه دارد و در نوروز نیز در محل پایگاه‌های میراث‌فرهنگی می‌توان این اعطای تسهیلات را انجام داد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.