کد خبر : 21787 / /
/

قیمت خودرو صفر داخلی روز یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

قیمت پراید روند کاهش گرفت. قیمت پراید دچار رکود است. قیمت پراید به نتیجه مذاکرات گره خورده است. قیمت پراید تحت تأثیر اخبار واردات خودرو قرار دارد. قیمت پراید افت کرده است.

قیمت پراید و خودروهای داخلی چند؟

مدتی است که بازار در وضعیت رکودی قرار دارد. چون عده‌ای منتظر نتیجه مذاکرات وین بودند. عده‌ای هم منتظر ورود خودروهای وارداتی به کشور. اگر مذاکرات به نتیجه مثبت برسد، به نظر نمی‌رسد که تاثیر چندانی بر بازار خودرو داشته باشد. اگر زودتر توافق حاصل می‌شد، این تاثیر بیشتر بود.

قیمت خودرو صفر داخلی روز یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

قیمت خودرو صفر داخلی در لحظه نگارش این گزارش در بازار ایران به شرح زیر است:

قیمت پراید

 

پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۷۹ میلیون تومان عرضه می‌شود. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز با قیمت ۴۰۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو ۲۰۷ اتومات سه میلیون تومان نسبت به دیروز کاهش قیمت داشت و اکنون در قیمت ۵۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

تیبا هاچ‌بک‌ پلاس هم‌اکنون در محدوده ۲۱۴ میلیون تومان قیمت دارد.

پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱ در قیمت ۲۹۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد. ۲۰۶ تیپ پنج نیز در بازار کشور تا نرخ ۳۵۵ میلیون تومان پیش رفت.

تارا اتوماتیک هم امروز در قیمت ۵۸۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت پراید | ریزش قیمت این خودروها در ۲۴ ساعت

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از کاهش قیمت خودروهای پژو، تارا و دنا در ۲۴ ساعت گذشته است.

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از کاهش قیمت خودروهای پژو در ۲۴ ساعت گذشته است به طوری که ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ در ۲۴ ساعت گذشته ۵ میلیون تومان ارزان شده است و به ۵۹۰ میلیون تومان رسیده است و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز در این مدت ۲ میلیون تومان ارزان شده است و ۳۵۷ میلیون تومان قیمت خورده است و قیمت پژو ۲۰۷ MC اتوماتیک نیز از ۴۷۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۷۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت پژو پارس XU۷ مدل ۱۴۰۱ نیز از ۳۰۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۰۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۳ میلیون تومان ارزان شده است و ۲۹۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای تارا نیز در این مدت ارزان شدند به طوری که مدل ۱۴۰۱ این خودرو از ۵۸۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۵۸۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۵۶۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۵۶۰ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای دنا نیز در این مدت شاهد کاهش قیمت‌ها بودند به طوری که قیمت دنا پلاس ۵ دنده توربو مدل ۱۴۰۱ از ۴۶۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۵۸ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۴۶۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۵۵ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

قیمت پراید

قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر این‌که تولید کامل در گروه صنعتی ایران‌خودرو ملاک عملکرد است، از افزایش ۴۷ درصدی تولید از ابتدای سال تا ۲۰ شهریورماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

 

کیانوش پورمجیب با بیان این‌که برخی آمار منتشر شده برمبنای تولید ناقص و به اصطلاح مکانیکی بوده در حالی‌که تولید کامل و قابل عرضه به مشتریان ملاک عملکرد ایران‌خودرو است، گفت: از ابتدای سال تا ۲۰ شهریورماه ۲۶۴.۲۰۲ دستگاه خودرو به صورت کامل تولید و آماده عرضه به مشتریان شده است.

وی افزود: مقایسه عدد تولید امسال با سال گذشته که تولید در بازه زمانی یادشده ۱۸۰ هزار دستگاه بوده نشان دهنده رشد ۴۷ درصدی تولید کامل و بدون کسری خودرو است.

پورمجیب از افزایش تولید ماهانه در مردادماه امسال نسبت به مرداد سال گذشته خبر داد و گفت: رشد ۵۶ درصدی در تولید ماهانه نیز حکایت از وضعیت مطلوب در ایران خودرو و بهبود شرایط تولید در ماه‌های اخیر دارد.

قائم مقام توسعه و تولید ایران خودرو، در عین حال از افزایش بیش از ۴۰ درصدی صدور فاکتور محصولات از ابتدای سال تا ۲۰ شهریورماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در همین بازه زمانی تحویل خودرو نیز رشد بیش از ۳۲ درصدی را تجربه کرده است.

وی با بیان این‌که نیمه دوم سال همواره تیراژ تولید روند افزایشی دارد، گفت: با همدلی و وفاق تمامی ارکان تولید و زنجیره تامین به اهداف ترسیم شده تولید و تامین نیاز بازار دست خواهیم یافت.

پورمجیب تصریح کرد: توسعه محصول نیز مطابق با برنامه زمان‌بندی در حال اجرا بوده که علاوه بر بهبود محصولات فعلی، در سال آینده شاهد عرضه دو محصول جدید و مدرن به بازار خواهیم بود.

وی با بیان این‌که تولید و توسعه همراه با ارتقای کیفیت محصولات دنبال می‌شود، افزود: شاخص‌های کیفیت در ماه‌های اخیر روند رو به رشدی را تجربه کرده و در زمینه ارایه خدمات پس از فروش نیز توفیقات خوبی حاصل شده است که همگی بیانگر گام برداشتن در مسیر تحقق اهداف عالیه ترسیم شده برای رضایتمندی مشتریان بزرگ‌ترین خودروساز کشور است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.