کد خبر : 22574 / /
/

سرهنگ یداله جهان آرا، در بیان جزئیات این خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110،مبنی بر وقوع حادثه برق گرفتی در یک کارگاه در شهرستان آذرشهر ماموران انتظامی و امدادی برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آذر شهر از مرگ جوان ۳۵ ساله بر اثر برق گرفتگی خبر داد.

سرهنگ یداله جهان آرا،  در بیان جزئیات این خبر گفت: برابر اعلام  مرکز فوریت های پلیسی 110،مبنی بر وقوع حادثه برق گرفتی در یک کارگاه در شهرستان آذرشهر ماموران انتظامی و امدادی برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شدیک جوان 35ساله  هنگام نصب داربست ناگهان میله های داربست با برق فشار قوی برخورد کرده و این فرد دچار برق گرفتگی شده و به زمین افتاده است.

وی خاطرنشان کرد: با کمک عوامل امدادی، فرد مصدوم به بیمارستان منتقل شد که پس از گذشت اندک زمانی به دلیل شدت صدمات وارده ناشی از برق گرفتگی جان سپرد.

فرمانده انتظامی شهرستان آذرشهر در پایان با ابراز تاسف از این حادثه ناگوار، به شهروندان توصیه کرد: رعایت نکات ایمنی و دقت در استفاده از وسایل برقی استاندارد بسیاری از حوادث را کاهش می دهد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.