کد خبر : 22644 / /
/

مهران مدیری در این نامه که به تاریخ 3 نیمه‌شب جمعه 6 آبان نوشته شده، اعلام کرده که هدفش از نگارش این نامه دفاعیه نیست و یک دل‌نوشته است.

مهران مدیری مجری معروف ایرانی است. مهران مدیری متأهل است. مهران مدیری دو فرزند دارد. مهران مدیری از دهه 70 فعالیت های حرفه ای خود را شروع کرد. مهران مدیری در پی حواشی اخیر از دورهمی کنار گذاشته شد.

مهران مدیری امروز نامه‌ای در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و از مردم، همکاران و افرادی که عامل ایجاد حواشی اخیر بوده‌اند گلایه کرده است.

به گزارش فیلم‌نیوز، مهران مدیری در این نامه که به تاریخ 3 نیمه‌شب جمعه 6 آبان نوشته شده، اعلام کرده که هدفش از نگارش این نامه دفاعیه نیست و یک دل‌نوشته است.

او نامه‌اش را اینطور شروع کرده: «این نوشته دفاعیه نیست. دل‌نوشته است، دل‌نوشته‌ای غمگین و سرشار از حیرت. می‌نویسم برای مردمی که بیش از سی‌ سال برایشان شاید مهمترین و قطعا پربیننده‌ترین سیال‌های طنز تلخ این کشور را ساخته‌ام. لذتش را برده‌ام، رنجش را هم کشیده‌ام. اما در حیرتم از این میزان کینه و دشمنی. از این همه سناریوهای حیرت‌انگیز که نه از مردم، که از آدم‌هایی که نمی‌شناسم، تا به‌حال ندیدمشان و حتی صدایشان را نشنیده‌ام، بیرون می‌زند.»

مدیری در ادامه نوشته: «چه اتفاقی دارد می‌افتد؟ نمی‌دانم… این موجودات شریف کجا هستند؟ کجا زندگی می‌کنند؟ نمی‌دانم… شغلشان چیست؟ نویسنده‌اند؟ منتقدند؟ سیاسی‌اند؟ نمی‌دانم… فقط می‌پرسم شما شب‌ها راحت می‌خوابید؟ شما بعد از 120 سال راحت می‌میرید؟ فرزندانتان که بزرگ‌تر شدند، برایشان از حقیقت می‌گویید؟»

او در بخشی از این نامه توضیح داده: «از شایعه‌ کثیف چک 30 میلیاردی شروع شد که طبیعی است هر فیلم‌نامه‌ای نیاز به آغاز دارد. با شایعه کثیف سفر 6 روزه من به دبی ادامه پیدا کرد که من این 6 روز در وین بودم، و این فیلم‌نامه با یک پایان شگفت‌انگیز تعقیب و گریز و عملیات بر روی قایق‌های تندرو خاتمه‌ یافت. چه اتفاقی دارد می‌افتد؟ آن پشت چه خبر است؟ اگر از من متنفرید، به هر دلیلی که باشد، قابل احترام است. چرا که از اندیشه‌تان سرچشمه می‌گیرد اما این میزان از ناجوانمردی در هیچ لغت‌نامه‌ای معنا نشده…

مدیری به سکوت افرادی که او را می‌شناسند اشاره کرده و نوشته: «اما چیزی که غمگین‌ترم می‌کند، سکوت است. سکوت کسانی که این‌همه سال است مرا می‌شناسند… و هیچ‌کس حرفی نزد. در این چندین روزی که مانند 10 سال گذشت، فقط خانواده و عزیزان، انبوهی از فن‌پیج‌های دوست‌داشتنی، چند نفر از دوستان با معرفت و مردمی که در کوچه و خیابان هنوز اظهار لطف می‌کنند و دست تکان می‌دهند و با همه اندوه این روزها هنوز نگاهشان مهربان است، مرا به زندگی امیدوار نگه داشتند.»

و نامه‌اش را اینطور به پایان رسانده: «شاید بگویید در این روزهای کشور، از خود حرف زدن، خودخواهی است. بله این درست است اما همه این حرف‌ها از سر خستگی و دلشکستگی بود. بعد از این باز هم بنویسید، باز هم بنویسید، باز هم بنویسید… قلم‌تان روی چشم. دیروز دوستی از من پرسید، خسته‌ای؟ گفتم بله. گفت از مردم؟ گفتم هرگز. گفت از کی؟ گفتم از خودم. من از مهران مدیری بودن خسته‌ام… خدانگهدار.

مهران مدیری

 مهران مدیری و ستاره سازی 

مهران مدیری یک ستاره ساز است، او بازیگران زیادی را به دنیای سینمایی ایران معرفی کرده که هرکدام از آنها در حال حاضر جزو سوپراستارهای گران قیمت محسوب می شوند. از جمله آنها می توانیم: نصرالله رادش، جواد عزتی، هادی کاظمی، محمدرضا هدایتی و شایان احدی فر را نام ببریم.

قهر مهران مدیری با تلویزیون

پس از سال 1388 مهران مدیری ساخت مجموعه ای به نام قهوه تلخ را استارت زد. این سریال قرار بود از تلویزیون پخش شود اما به دلیل مسائل مالی و محتوایی، مهران مدیری مجموعه قهوه تلخ را از طریق شبکه نمایش خانگی به پخش رساند که با استقبال بینندگان رو به رو شد.

او مدت ها با تلویزیون کار نکرد تا اینکه با ساخت سریال در حاشیه 1 و 2 دوباره به تلویزیون ملی بازگشت اما در حین پخش این سریال هم انتقادات و اعتراضات فراوانی از طرف جامعه پزشکی به او وارد شد و آقای مدیری مجبور شد فیلم نامه این مجموعه را تغییر دهد. به هر حال این سریال مورد تحسین بینندگان قرار گرفت.

خداحافظی مهران مدیری با مجموعه های تلویزیونی

مهران مدیری در آخرین مصاحبه های خود درمورد ساخت سریال های تلویزیونی گفته بود: حوصله ندارم و مدت زیادی است که حالم خوب نیست، دیگر نمی توانم سریال بسازم چون اشباع شده ام. به جای آن فیلم سینمایی تولید می کنم، سریال ساختن دیگر مرا ارضا نمی کند.

مهران مدیری

برنامه دورهمی مهران مدیری

از سال 1395 مهران مدیری با ساخت برنامه دورهمی که محبوب ترین تاک شو ایرانی است، آخر هفته ها مهمان خانه های مردم بوده، برنامه او نه تنها در ایران بلکه در تمام کشورهای فارسی زبان بینندگان زیادی دارد. ایرانیان مقیم خارج از کشور نیز برنامه دورهمی را دنبال می کنند. این برنامه یکی از محبوب ترین ها بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی بوده است.

خوانندگی مهران مدیری

مهران مدیری از سال 1379 حرفه خوانندگی را هم دنبال می کند. او خود تیتراژ برخی فیلم هایش را خوانده و صدای خوبی هم دارد. مهران مدیری در سال 1397 کنسرتی در برج میلاد تهران اجرا کرد که باوجود حواشی بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت. او در این کنسرت آهنگ سوغاتی اردلان سرافراز که زنده یاد هایده خوانده بود را اجرا کرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.