کد خبر : 23135 / /
/

تصویری از بهرام افشاری منتشر شده است که در کنار یک خانم است. شایعه شد بود که ایشان با این خانم ازدواج کرده است که همینجا تکذیب می شود.

 بهرام افشاری در سال 1388 از همدان به تهران امد و در کلاس های استاد حمید سمندریان فعالیت بازیگری خود را به صورت حرفه ای شروع کرد. بهرام افشاری بازیگر، متولد سال 1366 در شهر همدان می باشد. بهرام افشاری در سال 1392 با فیلم عصبانی نیستم وارد سینما شد. اوج دیده شدن و محبوب شدن بهرام افشاری با سیروس مقدم در پایتخت 5 در نقش بهتاش فریبا اتفاق افتاد.

تصویری از بهرام افشاری منتشر شده است که در کنار یک خانم است. شایعه شد بود که ایشان با این خانم ازدواج کرده است که همینجا تکذیب می شود.

بهرام افشاری

بهرام افشاری متولد ۱۳۶۶/۳/۶ و در همدان به دنیا آمده است. او فارغ التحصیل مقطع کارشناسی- رشته بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است. بهرام افشاری با ۱۹۸ سانتی متر قد بلند قدترین بازیگر سینما محسوب می شود. او بازیگری را از تئاتر همدان شروع کرد ولی برای پیشرفت خود راهی تهران شد و در کلاس های حمید سمندریان شرکت کرد، بعد از گذراندن آن کلاس ها توانست در ۳۰ اجرای حرفه‌ای شرکت کند. افشاری در سال ۱۳۸۸ برترین بازیگر جوان شناخته شد و سال ۱۳۸۹ موفق به کسب سیمرغ بهترین بازیگر تئاتر شد. او با بازی در سریال پایتخت به شهرت رسید. افشاری اولین بار با بازی در فیلم "عصبانی نیستم" به کارگردانی رضا درمیشیان وارد سینمای ایران و با بازی در سریال پایتخت ۲ وارد تلویزیون شد.

بهرام افشاری

زندگی شخصی بهرام افشاری 

پدر و مادر بهرام افشاری در کودکی بهرام از هم جدا شدند، او در اینباره می‌گوید: مادرم زمانی که من دو سالم بود مرا به همراه پدرم رها کرد و رفت. پدرم هم بعد از مدتی بیمار شد و من دوران کودکی خود را بیشتر اوقات در بیمارستان و صرف مراقبت از پدرم کردم، البته من این را افتخاری برای خود می‌دانم که توانسته‌ام نوکری پدرم را کنم و از همه کسانی که پدر و مادرشان در قید حیات هستند می‌خواهم که بیشتر قدر آنها را بدانند. بهرام افشاری زمانی که به عنوان مهمان، وارد برنامه خندوانه شد از رامبد جوان درخواست کرد که با استفاده از دوربین خندوانه بتواند با مادرش صحبت کند و در آنجا صحبت‌هایی کرد که مشخص شد او مدتی با مادرش قهر بوده و درآنجا از مادرش عذرخواهی کرد. بهرام افشاری از طرفداران جدی تیم استقلال است و زمانی که پرسیده بودند چرا استقلالی هستی گفته بود "چون باید باشم".

بهرام افشاری

فعالیت‌های بهرام افشاری

فعالیت‌های او در سینما عبارتند از :

بهرام افشاری

مصاحبه‌های بهرام افشاری با رسانه‌ها

بهرام افشاری در مصاحبه با یکی از رسانه ها درباره نحوه بازیگر شدنش می‌گوید: برخی تصور می‌کنند که من به خاطر فیزیک بدنم بدون زحمت وارد سینما شدم در حالی که من بازیگری را نه از صفر بلکه از منفی ۲۰۰ شروع کردم و برای جایگاهی که حال حاضر دارم زحمت زیادی کشیده ام، اوایل که وارد بازیگری شده بودم به خاطر قد بلندی که داشتم از طرف خودم دچار عدم اعتماد به نفس شدم و گاهی اوقات حرف‌های بعضی از همکارانم مزید بر علت می‌شد ولی بعدا توانستم این ویژگی را تبدیل به یک امتیاز کنم.

او درباره فیزیک بدن خود می‌گوید: من به خاطر قد بلندی که دارم بعضی از نقش ها را نمی‌توانم بازی کنم و سلیقه خودم هم نیست که هر نقشی را بازی کنم ولی قدم باعث شده است که بتوانم بعضی از نقش های خاص را بازی کنم.

بهرام افشاری

بهرام افشاری در تشریح  علت حضور حداکثری خود در فیلم های سیروس مقدم گفت: آقای سیروس مقدم دکوپاژ را به گونه‌ای طراحی می‌کند که جزئیات بازی بازیگر به خوبی دیده می‌شود و این برای من یک نکته مثبت و مهم است.

این بازیگر در فضای مجازی فعالیت دارد و برای دیدن مطالب او می‌توانید صفحه‌ اینستاگرامش را به آدرس bahramafshariofficial دنبال کنید.

وی از سال 82 کار آماتور را شروع کرد و ازسال 88 به تهران آمد و خودش گفته است که افتخار این را داشتم که شاگرد استاد سمندریان باشم و بعد از آن وارد بدنه حرفه ای تئاتر شدم منتها چون بیشتر دغدغه من حوزه تئاتر بود زیاد تمایل فعالیت در سینما و تلویزیون رو نداشتم اما بصورت جدی از سال 92 با کار آقای درمشیان در  و بعد از آن هم با آقای جوزانی در فیلم ایران برگر بازیگری را شروع نمود. البته وی پیش از این نقش کوتاهی در سریال پایتخت 2 نیز داشت.

بهرام افشاری تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

بهرام افشاری قد بلندترین بازیگر ایران می باشد! او در این خصوص گفته است:

«اگر بخواهم از دیدگاه خودم بگویم من این فیزیک بدنی را یک امتیاز می‌دانم. شاید این قدبلند برای هر نقشی خوب نباشد اما سلیقه خودم هم نیست که در همه کانال‌ها و سریال‌ها باشم. بیشتر به‌درد نقش‌های خاص و تجربه‌های خاص می‌خورم که متفاوت‌تر از کارهای عامیانه است.»

بهرام افشاری

فیلمهای بهرام افشاری:

- عصبانی نیستم

- لانتوری

- ایران برگر

- نیوکاسل

- کارگر ساده نیازمندیم

سریال های بهرام افشاری

- پایتخت 2

- آسمان من

- علی البدل

- پایتخت 5

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.