کد خبر : 23344 / /
/

حرکات عجیب سحر قریشی در جشن تولد دوستش حواشی ای به دنبال داشت.

سحر قریشی بازیگر ایرانی است. سحر قریشی بازیگر پرحاشیه است. سحر قریشی یکی از بازیگران سریال نیسان آبی است. سحر قریشی این روزها در فضای مجازی فعالیت پررنگی دارد. سحر قریشی در حوزه مدلینگ هم مدتی فعالیت داشت. 

انتشار تصاویری قدیمی از حرکات موزون سحر قریشی در جشن تولد دوستانه با واکنش کاربران فضای مجازی همراه بوده است.

زمینه فعالیت: سینما، تلویزیون

تولد: ۶ دی ۱۳۶۶

۲۷ دسامبر ۱۹۸۷ 

تهران، ایران

محل زندگی: تهران

ملیت: ایران

پیشه: بازیگری مدلینگ

سال‌های فعالیت:  از ۱۳۸۸ تاکنون 

همسر اول سحر قریشی: مهران اخوان ذاکری

همسر دوم سحر قریشی: امید علومی

سحر قریشی متولد ۱۳۶۶ است. سحر قریشی تنها یک برادر دارد. رنگ های مورد علاقه سحر قریشی مشکی، آبی و قرمز است. سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. برای سحر قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد.

سحر قریشی

سحر قریشی حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد. بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید، اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم «لج و لجبازی» به کارگردانی سید مهدی برقعی بود.

ماجراهای زندگی سحر قریشی 

سحر قریشی در سال 1388 در حالی که هنوز با همسرش زندگی می کرد توسط یکی از دوستانش که عروس منوچهر زبردست تهیه کننده سینما بود برای تست بازیگری در فیلم لج و لجبازی معرفی شد و با بازی در آن فیلم فعالیت هنری اش را در سینما آغاز کرد.

پس از این فیلم بود که توسط سیاوش خیرابی به حسین سهیلی زاده معرفی شد تا در نقش یلدا در سریال دلنوازان ایفای نقش کند و این نقش سکوی پرتاب او شد.

در شبکه های اجتماعی و بعضی از سایت گفته شده است که سحر قریشی ایرانی نیست و افغانستانی است که این خبر کذب است و سحر قریشی افغانی نیست.

خبر دیگری که در سال ۹۶ به شدت در فضای رسانه ای منتشر شد ازدواج سحر قریشی با مهدی طارمی بازیکن تیم پرسپولیس بود خبری که در ابتدا نه تایید و نه تکذیب شد ولی با بالا گرفتن حواشی پیرامون آن به شکایت از رسانه های شایعه پرداز ختم شد.

روزنامه خبر ورزشی در تاریخ ۸ خرداد ۹۷ در میان اخبار ریز و درشت که روی صفحه اولش آورده خبر از یک جدایی داده، نشانی های حداقلی خبر ورزشی ذهن را به سمت سحر قریشی و مهدی طارمی می برد.

سحر قریشی

زوجی که فیلم خبرساز آن ها از گشت و گذار در قطر همین چند وقت پیش نقل محافل شده بود، به هر حال شاد میشد پیش بینی کرد که جنس طارمی و قریشی جور نیست و این طور که این روزنامه نوشته خانواده طارمی راضی به این وصلت نبودند، این ها همه در حالی است که فرض کنیم زوج نامبرده طارمی و قریشی باشند و نه کسان دیگر!

تا بهمن سال 98 عکس هایی جنجالی از سحر قریشی در کنار مهدی طارمی منتشر شد. شایعات در مورد ازدواج این دو قوت پیدا کرد ولی یکی از سایت های معروف هم ادعا می کند که پس از فریب و دروغ، این رابطه به اتمام رسیده است.

سحر قریشی در این مورد می گوید که فقط یک بار تزریق لب انجام داده است و البته خیلی زود هم از انجام این عمل زیبایی پشیان شده است و ژل را خارج کرده است. او ادعا می کند که هیچ نوع عمل زیبایی نداشته است.

سحر قریشی

ازدواج سحر قریشی

سحر قریشی سال 1383 و در 17 سالگی با شخصی بنام مهران اخوان ذاکر ازدواج کرد اما این زندگی در سال 88 به طلاق ختم شد. همسر سابق خانم بازیگر علت طلاقش را تغییر رفتار پس از مشهور شدن او در سریال دلنوازان عنوان نمود.

این بازیگر در سال 1393 با بازی در کنار امید علومی در فیلم «دریا کنار» با این خواننده آشنا شد و مدتی پس از آشنایی در یک گفتگوی اینترنتی خبر مَحرم شدن خود با امید علومی خواننده پاپ را برای آشنایی بیشتر رسانه ای کرد اما در نهایت چند ماه بعد منکر هرگونه رابطه قبلی خود شد.

در سال 1396 نیز زمزمه ای از ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی فوتبالیست به گوش رسید و حتی عکس هایی نیز از این دو چهره مشهور در فضای مجازی منتشر شد اما این خبر مدتی بعد با واکنش تند برادر قریشی تکذیب شد.

به تازگی نیز شایعات زیادی در مورد ازدواج سحر قریشی و یکی از خواننده های خارج از کشور در رسانه های مجازی به گوش می رسد اما در حال حاضر وی به طور رسمی هیچ خبری از ازدواج خود منتشر نکرده است.

حواشی سحر قریشی

سحر قریشی یکی از پرحاشیه ترین بازیگران کشورمان می باشد و بسیاری از صحبت های او با واکنش های زیادی همراه بوده است.

سحر قریشی

این بازیگر پرحاشیه سال 96 در مورد حضور زنان در استادیوم گفت:

دوست ندارم بروم استادیوم ، از اینکه کنار تعداد زیادی آقا قرار بگیرم منقلب می‌ شم

این سخن با واکنش های زیادی در فضای مجازی همراه بود. همچنین ایشان اظهار نظراتی در مورد حجاب نموده است که حرف های او با ظاهرش تفاوت های فراوان دارد.

مدتی پس از این اتفاق ویدیویی از سحر قریشی در فضای مجازی منتشر شد که واکنش تند کاربران را به همراه داشت.

در این ویدیو سحر قریشی که لباسی سبز به تن دارد و با دوستانش در حالقدم زدن است، به پاکبانی که در کنار مسیر پیاده‌روی آن‌ها نشسته است نزدیک شده و به دوستانش می‌گوید لباسش با آن پاکبان همرنگ است.

او به سراغ پاکبان (کارگر شهرداری) می رود و ژستی خاص رو به دوربین گرفته و می گوید:

آقا ببین من لباسم رو با رفیقم (پاکبان) سِت کردم.

پاکبان مذکور که غافلگیر شده بود، پس از شنیدن این جمله خطاب به خانم بازیگر می گوید:اِ برو!

قریشی با حالتی تمسخر آمیز در حالی که به شدت می‌خندد به دوستانش می‌گوید:

«میگه برو! همین مونده بود این به من بگه برو!»

این ویدیو در فضای مجازی به شدت حاشیه ساز شده و بسیاری آن را توهین به پاکبان قلمداد کردند.

از عمل زیبایی تا رژیم غذایی سحر قریشی

سحر قریشی در مورد عمل جراحی زیبایی همیشه عنوان نموده است که  هیچ جراحی روی صورت خود انجام نداده و تنها یک بار تزریق لب انجام داده که خیلی زود ژل را از لبش خارج کرده است، او برای گواه این موضوع حتی عکس های مربوط به دوران کودکی اش را هم منتشر کرده است.

سحر قریشی دارای قد 170 سانتی‌متر و وزن 58 کیلوگرم است اما می گوید از طرف خانواده ، ژن چاقی دارم و به شدت مراقب وزنم هستم، رژیم می گیرم و گاهی ورزش می کنم.

این بازیگر روی زیبایی و ظاهر خود بسیار حساس بوده و از اینکه برای زیبایی و آراستگی اش زمان صرف نماید، بسیار لذت می برد. 

سحر قریشی مدتی است برند لباسی به اسم کمد را ثبت کرده و تمام طرح‌ ها و لباس‌ ها آماده ارائه هستند. او عاشق کتاب‌ های روانشناسی بوده و سه سال دوره خودشناسی و اسطوره‌ شناسی گذرانده است. همچنین به فوتبال علاقه داشته و طرفدار پر و پا قرص استقلال می باشد.

ورود سحر قریشی به عرصه هنر

سحر قریشی از دوران کودکی به بازیگری علاقمند بود اما اولین بار سال 1388 در 20 سالگی با معرفی یکی از آشنایان همسر سابقش در تست بازیگری حاضر شد و بعد از قبولی ، در فیلم «لج و لجبازی» در نقش سایه کنار امیر جعفری و سارا خوئینی ها ایفای نقش نمود.

دردسر بزرگ دومین کار سینمایی سحر قریشی بود، فیلمی به کارگردانی مهدی گلستانه و نویسندگی قربان محمدپور که در سال 1389 تولید شد.

آغاز بازی سحر قریشی در تلویزیون

سحر قریشی با معرفی همبازی اش سیاوش خیرابی در فیلم لج و لجبازی به حسین سهیلی زاده کارگردان سریال «دلنوازان» برای نقش یلدا معرفی شد و در اولین تجربه تلویزیونی خود به شهرت فراوانی دست یافت.

این هنرمند دومین سریال خودش را با بازی در مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیافتد در سال 1389 روی آنتن شبکه تهران داشت.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.