کد خبر : 23657 / /
/

پراید مدل ۱۵۱ سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۳۹۹ از روز چهارشنبه تا امروز گران شدند به طوری که مدل ۱۴۰۰ این خودرو از ۱۹۷ میلیون تومان در روز چهارشنبه امروز به ۱۹۸ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده‌است و در حال حاضر ۱۸۸ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

قیمت پراید در روزهای اخیر تغییر کرد. قیمت پراید و تیبا گران شد. قیمت پراید و تیبا جزء قیمت های پایین بین خودروها است. قیمت پراید با رشد 2 میلیونی همراه بود. قیمت پراید  را در خبر روز دنبال کنید.

جدیدترین قیمت پراید  امروز | پراید گران شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از تداوم افزایش قیمت‌ها در این بازار است به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۱۱ سال ۱۳۹۹ آن از ۲۰۸ میلیون تومان در روز چهارشنبه امروز به ۲۱۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۱ آن نیز از ۱۹۰ میلیون تومان در روز چهارشنبه امروز به ۱۹۲ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۵۱ سال ۱۳۹۹ آن نیز از روز چهارشنبه تا امروز ۲ میلیون تومان گران شده‌است و ۱۶۸ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

همچنین پراید مدل ۱۵۱ سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۳۹۹ از روز چهارشنبه تا امروز گران شدند به طوری که مدل ۱۴۰۰ این خودرو از ۱۹۷ میلیون تومان در روز چهارشنبه امروز به ۱۹۸ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده‌است و در حال حاضر ۱۸۸ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای پژو نیز گران شدند، به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ از ۳۲۹ میلیون تومان در روز چهارشنبه امروز به ۳۳۱ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز از ۳۰۱ میلیون تومان در روز چهارشنبه، امروز به ۳۰۳ میلیون تومان رسیده‌است و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۹۹ نیز از ۳۸۹ میلیون تومان در روز چهارشنبه امروز به ۳۹۲ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای ساینا نیز در این مدت از جهش قیمت‌ها در امان نبودند به طوری که ساینا دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ از ۲۲۳ میلیون تومان در روز چهارشنبه، امروز به ۲۲۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ آن نیز از ۲۱۴ میلیون تومان در روز چهارشنبه، امروز به ۲۱۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان گران شده‌است و ۲۰۶ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای سمند نیز در این مدت گران شدند؛ سمند LX XU۷ مدل ۱۴۰۰ از ۳۱۵ میلیون تومان در روز چهارشنبه امروز به ۳۱۷ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز از روز چهارشنبه تا امروز ۲ میلیون تومان گران شده‌است و در حال حاضر ۳۰۷ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای دنا نیز در این مدت از نوسانات قیمتی در امان نبودند؛ دنا پلاس دنده ای ساده مدل ۱۴۰۰ از ۴۶۸ میلیون تومان در روز چهارشنبه امروز به ۴۷۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده‌است و ۴۴۷ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

قیمت پراید | این خودرو رکورد گرانی را زد 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فرارو، قیمت تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک امروز شنبه پنجم آذر با رشد پنج میلیونی به ۶۹۵ میلیون تومان رسید. تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک که گران‌ترین خودرو داخلی به‌شمار می‌رود، امروز نسبت به سایر مدل‌ها رشد قیمت بیشتری داشته است. در رتبه بعدی دنا پلاس اتوماتیک، دنا تیپ یک و سمند EF۷ دوگانه‌سوز قرار گرفتند که هر کدام اولین روز هفته با رشد قیمت سه میلیونی در بازار حاضر شدند. قیمت دنا پلاس اتوماتیک امروز به ۵۸۵ میلیون تومان رسید، دنا تیپ یک را ۴۳۳ میلیون تومان معامله می‌کنند و خرید سمند EF۷ دوگانه‌سوز ۴۶۸ میلیون تومان آب می‌خورد. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و پراید ۱۱۱ هم نسبت به روز پنجشنبه رشد قیمت دو میلیون تومانی را تجربه کرده‌اند. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به ۳۳۴ میلیون تومان ارتقا پیدا کرد و فروشنده‌های پراید هاچ‌بک، امروز رقم ۲۱۲ میلیون تومان را به خریداران پیشنهاد می‌دهند.

قیمت محصولات ایران خودرو

رانا LX ارزان‌ترین خودرو سواری ایران‌خودرو در بازار آزاد است. رانا با موتور TU۵ از نظر پیشرانه با خودروهایی مثل پژو ۲۰۶ تیپ پنج، پژو پارس، پژو ۲۰۷ و پژو ۴۰۵ رقابت دارد که البته سال ۹۹ از خط تولید خارج شد و به‌جای آن شاهد عرضه رانا پلاس هستیم. بعد از رانا LX، پژو ۴۰۵ ارزان‌ترین محصول داخلی ایران خودرو به حساب می‌آید و ارزش آن در بازار آزاد کمتر از ۳۰۰ میلیون تومان است.

در سوی مقابل گران‌ترین خودرو داخلی ایران خودور الان تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک است. پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای، تارا اتوماتیک و دنا پلاس اتوماتیک نیز از این حیث به‌ترتیب در جایگاه‌های بعدی قرار می‌گیرند که خرید آن‌ها بیش از نیم‌میلیارد تومان آب می‌خورد. پژو پارس اتوماتیک نیز ارزان‌ترین محصول ایران‌خودرو با گیربکس اتوماتیک است. بین مدل‌های مونتاژی ایران‌خودور پژو ۵۰۸ بیشترین قیمت را دارد و کنار سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک و پژو ۲۰۰۸ در دسته خودروهای گران‌تر از یک میلیارد قرار می‌گیرد.

قیمت پراید

قیمت پراید

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.