کد خبر : 24294 / /
/

مهدی عیسی‌زاده با اشاره به انتشار برخی اخبار در خصوص عدم اعمال قانون افزایش حقوق کارکنان دولت از این ماه، بیان کرد: بنده در این خصوص اطلاعی ندارم اما بر اساس قانون مصوب مجلس، دولت باید از ابتدای مهر ماه افزایش حقوق را اعمال کند و دولت قول داده است که افزایش حقوق کارکنان در آذرماه اعمال شود و معوقات مهر و آبان ماه هم پرداخت شود.

حداقل افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان ۹۰۰ و حداکثر افزایش حقوق کارمندان ۲ میلیون تومان است. دستورالعمل اجرایی قانون ترمیم حقوق کارمندان ابلاغ شد. رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره پرداخت ترمیم حقوق کارمندان توضیحاتی ارائه کرد. اخبار حقوق کارمندان را در خبر روز دنبال کنید. 

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: دولت قول داده است که افزایش حقوق کارکنان در آذرماه اعمال و معوقات مهر و آبان ماه نیز پرداخت شود.

اعمال افزایش حقوق کارمندان در آذرماه 

 مهدی عیسی‌زاده با اشاره به انتشار برخی اخبار در خصوص عدم اعمال قانون افزایش حقوق کارکنان دولت از این ماه، بیان کرد: بنده در این خصوص اطلاعی ندارم اما بر اساس قانون مصوب مجلس، دولت باید از ابتدای مهر ماه افزایش حقوق را اعمال کند و دولت قول داده است که افزایش حقوق کارکنان در آذرماه اعمال شود و معوقات مهر و آبان ماه هم پرداخت شود.

وی در ادامه اظهار کرد: انتظار می رود دولت به وعده خود عمل کند و از این ماه افزایش حقوق کارکنان اعمال شود. افزایش حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری نیز از آبان ماه پرداخت شده است.

منبع: ایسنا

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار برخی اخبار در خصوص عدم اعمال قانون افزایش حقوق کارکنان دولت از این ماه، بیان کرد: بنده در این خصوص اطلاعی ندارم، اما بر اساس قانون مصوب مجلس، دولت باید از ابتدای مهر ماه افزایش حقوق را اعمال کند و دولت قول داده است که افزایش حقوق کارکنان در آذرماه اعمال شود و معوقات مهر و آبان ماه هم پرداخت شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: دولت قول داده است که افزایش حقوق کارکنان در آذرماه اعمال و معوقات مهر و آبان ماه نیز پرداخت شود.

مهدی عیسی‌زاده در گفتگو با ایسنا، با اشاره به انتشار برخی اخبار در خصوص عدم اعمال قانون افزایش حقوق کارکنان دولت از این ماه، بیان کرد: بنده در این خصوص اطلاعی ندارم، اما بر اساس قانون مصوب مجلس، دولت باید از ابتدای مهر ماه افزایش حقوق را اعمال کند و دولت قول داده است که افزایش حقوق کارکنان در آذرماه اعمال شود و معوقات مهر و آبان ماه هم پرداخت شود.

وی در ادامه اظهار کرد: انتظار می‌رود دولت به وعده خود عمل کند و از این ماه افزایش حقوق کارکنان اعمال شود. افزایش حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری نیز از آبان ماه پرداخت شده است.

کارمندان در انتظار اعمال افزایش حقوق/ مابه‌التفاوت مهر و آبان در پایان آذر 1401 واریز می‌شود؟

عیسی‌زاده (رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس) با اشاره به انتشار برخی اخبار در خصوص عدم اعمال قانون افزایش حقوق کارکنان دولت از این ماه، اظهار داشته است: بنده در این خصوص اطلاعی ندارم اما بر اساس قانون مصوب مجلس، دولت باید از ابتدای مهر ماه افزایش حقوق را اعمال کند و دولت قول داده است که افزایش حقوق کارکنان در آذرماه اعمال شود و معوقات مهر و آبان ماه هم پرداخت شود.

حقوق کارمندان | مابه‌التفاوت مهر و آبان در پایان آذر 1401 واریز می‌شود؟

علیرغم تصویب مجلس شورای اسلامی، هنوز مبالغ افزایش حقوق کارکنان دولت به حساب مشمولان واریز نشده است؛ براساس لایحه‌ی دولت که در مجلس مصوب شد، حقوق کارکنان دولت از مهر افزایش می‌یابد.

حالا نمایندگان کارکنان دولت می‌گویند: امیدواریم افزایش حقوق از این ماه اعمال شود؛ دو ماه است منتظر تامین نقدینگی و افزایش هستیم؛ در عین حال انتظار داریم مابه‌التفاوت مهر و آبان نیز به همراه حقوق آذرماه به حساب‌مان واریز شود.

این در حالیست که مهدی عیسی‌زاده (رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس) با اشاره به انتشار برخی اخبار در خصوص عدم اعمال قانون افزایش حقوق کارکنان دولت از این ماه، اظهار داشته است: بنده در این خصوص اطلاعی ندارم اما بر اساس قانون مصوب مجلس، دولت باید از ابتدای مهر ماه افزایش حقوق را اعمال کند و دولت قول داده است که افزایش حقوق کارکنان در آذرماه اعمال شود و معوقات مهر و آبان ماه هم پرداخت شود.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.