کد خبر : 24516 / /
/

پیش فروش سایپا | پیش فروش محصولات سایپا | پیش فروش سایپا جدید

باتوجه به الزام تعریف حساب وکالتی و واریز بخشی از وجه خودرو و مسدود شدن آن پیش از آغاز فرآیند ثبت‌نام، متقاضیان عادی بایستی تا ساعت ۱۳ روز دوشنبه (اول اسفند ماه) کلیه فرآیند‌های اعلام شده در این رابطه را (تعریف حساب وکالتی و واریز وجه تعیین شده برای خودروی مدنظر) تکمیل کرده باشند؛ در غیراین صورت لینک ثبت‌نام برای فرد متقاضی فعال نخواهد شد.

پیش فروش ساپیا آغاز شد. شرایط پیش فروش سایپا در خبر اعلام شده است. در پیش فروش سایپا خودرو شاهین این بار به فروش می رسد. پیش فروش سایپا ادامه دارد. اخبار جدید پیش فروش سایپا را در این خبر بخوانید.

گروه خودروسازی سایپا به مناسب مبعث رسول اکرم (ص)، از ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه این هفته (۲ اسفند ماه) چهار محصول خود را در قالب پیش‌فروش یکساله برای دو گروه متقاضیان عادی و مادران عرضه می‌کند؛ تنها برای متقاضیان عادی که تا ساعت ۱۳ روز دوشنبه اول اسفند ماه اقدام به تعریف حساب وکالتی و واریز مبلغ مندرج در بخشنامه کرده و این وجه مسدود شده باشد، امکان ثبت‌نام فراهم خواهد بود. طبق روال این محدودیت شامل طرح ویژه مادران نمی‎شود.

به گزارش ایسنا، پس از اجرای طرح پیش‌فروش ساینا S و سه مدل کوییک به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین طرح فروش فوق‌العاده سایپا ۱۵۱، اکنون این گروه خودروسازی قصد دارد که به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) نیز مجدد همان طرح پیش‌فروش چهار محصول (سه مدل کوییک شامل کوییک GX، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدل GX) را برای دو طرح ویژه متقاضیان عادی و طرح حمایتی از خانواده و جوانی جمعیت اجرایی کند.

این طرح از صبح روز سه‌شنبه هفته جاری (۱۰ صبح دوم اسفند ماه) آغاز شده و برای متقاضیان عادی تا زمان تکمیل ظرفیت و برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com در موعد مقرر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

باتوجه به الزام تعریف حساب وکالتی و واریز بخشی از وجه خودرو و مسدود شدن آن پیش از آغاز فرآیند ثبت‌نام، متقاضیان عادی بایستی تا ساعت ۱۳ روز دوشنبه (اول اسفند ماه) کلیه فرآیند‌های اعلام شده در این رابطه را (تعریف حساب وکالتی و واریز وجه تعیین شده برای خودروی مدنظر) تکمیل کرده باشند؛ در غیراین صورت لینک ثبت‌نام برای فرد متقاضی فعال نخواهد شد.

مجدد تاکید می‌شود که ضرورت تعریف حساب وکالتی و واریز بخشی از وجه خودرو، شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی‌شود.

پیش فروش سایپا

پیش فروش سایپا | آغاز فروش فوری

سایپا از ساعت ۱۴ سه‌شنبه (۲۵ بهمن ماه) طرح فروش فوق‌العاده سایپا۱۵۱SE را اجرا کرد.

پس از اجرای طرح پیش‌فروش یک‌ساله چهار محصول سایپا به‌مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، این گروه خودروسازی فروش فوق‌العاده وانت 151 خود را اجرایی خواهد کرد.

متقاضیان می‌توانند از ساعت 14 روز سه‌شنبه (25 بهمن ماه) با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به‌نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com این خودرو را با قیمت 199 میلیون و 871 هزار تومان خریداری نمایند.

 گفتنی است، با توجه به نوع خودروی عرضه‌شده، پیش‌شرط تعریف حساب وکالتی در این مرحله از فروش سایپا لحاظ نمی‌شود.

 فروش فوری سایپا

 گروه خودروسازی سایپا از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه (۲۵ بهمن ماه) طرح فروش فوق‌العاده سایپا ۱۵۱ SE را اجرا خواهد کرد.

پس از اجرای طرح پیش‌فروش یکساله چهار محصول گروه خودروسازی سایپا به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، این گروه خودروسازی، فروش فوق‌العاده وانت ۱۵۱ خود را اجرایی خواهد کرد.

متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه (۲۵ بهمن ماه) با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

در این مرحله از فروش محدودیت‌های هر کد ملی یک خودرو، عدم پلاک انتظامی فعال، دارا بودن گواهینامه معتبر، حداقل سن ۱۸ سال، عدم خرید طی ۴۸ ماهه گذشته از ایران‌خودرو و سایپا، شماره تلفن به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو بصورت وکالتی اعمال می‌شود.

گفتنی است، با توجه به نوع خودرو عرضه شده، پیش‌شرط تعریف حساب وکالتی در این مرحله از فروش سایپا لحاط نمی‌شود.

قیمت پژو در بازار

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که «پژو 207 دنده ای» در بازار با افزایش 26 میلیونی در بازار 534 میلیون تومان دست به دست شد.

قیمت سمند در بازار

اما «سمند LX با موتورEF7» هم با افزایش 9 میلیونی در بازار 435 میلیون تومان دست به دست شد.

قیمت سایر پرطرفدارها

در میان سایر خودروهای پرطرفدار بازار هم «دنا پلاس توربو اتومات» این هفته با رشدی 28 میلیونی در بازار 692 میلیون تومان دست به دست شد و  «دنا معمولی» هم با افزایش 22 میلیونی در بازار 542 میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما «تارا دنده ای» هم رشدی 18 میلیونی در بازار داشت و 588 میلیون تومان قیمت خورد.

اما ارزیابی بازار از روند قیمتی «هایما S7پلاس» نشان از ثبات قیمت این خودرو در بازار حکایت دارد میلیونی این خودرو حکایت دارد. قیمت این خودرو در این هفته به یک میلیارد و 200 میلیون تومان رسید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.