کد خبر : 24533 / /
/

ویدیویی از تولد مجلل پسر سپهر حیدری فوتبالیست ایرانی منتشر شده است.

سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس است. سپهر حیدری با زنی به نام آرام جوینده ازدواج کرد. سپهر حیدری با همسر و فرزندانش در امارات ساکن است. سپهر حیدری و همسرش در حال خودنمایی و نشان دادن خانه و زندگی لاکچری خود در اینستاگرام هستند. این رفتار سپهر حیدری و همسرش در حالی است که وضعیت اقتصادی غالب مردم در ایران بسیار دشوار شده است. 

درباره سپهر حیدری چه می دانید؟

سپهر حیدری بازیکن خوب فوتبال ایرانی است که معمولا با حواشی زیادی روبه رو می شود. اگر می خواهید با سپهر حیدری بیشتر آشنا شوید این بخش آسمونی را حتما مطالعه کنید چرا که بیوگرافی سپهر حیدری را برای شما خوبان تهیه کرده ایم که در ادامه می خوانید.

سپهر حیدری

سپهر حیدری فوتبالیست معروف متولد 29 خرداد ماه سال 1359 در شهر اصفهان میباشد.سپهر حیدری در تیمهای ذوب آهن،پرسپولیس و مس کرمان سابقه بازی دارد و بازی درخشان وی و همچنین گل قهرمانی سپهر حیدری در بازی پایاینی با سپاهان تا سال های سال در یاد و خاطره پرسپولیسی ها خواهد ماند و در نزد پرسپولیسی ها یک محبوب خواهد ماند.

دوران باشگاهی سپهر حیدری

او در فصل 86-87 در حالی که کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن بود به پرسپولیس تهران پیوست و توانست همراه با این تیم به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران دست یابد.

حیدری در سال 1390 به باشگاه فوتبال مس کرمان پیوست، وی در سال 1391 به سابق خود باشگاه فوتبال ذوب‌آهن بازگشت.

سپهر حیدری

آمار

فصل تیم کشور بازی گل

لیگ برتر 84-83 ذوب‌آهن ایران 29 3

لیگ برتر 85-84 ذوب‌آهن ایران 27 1

لیگ برتر 86-85 ذوب‌آهن ایران 29 3

لیگ برتر 87-86 پرسپولیس ایران 33 3

لیگ برتر 88-87 پرسپولیس ایران 30 1

لیگ برتر 89-88 پرسپولیس ایران 31 4

لیگ برتر 90-89 پرسپولیس ایران 23 3

گل قهرمانی سپهر حیدری

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفتمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران نیز توانست به عنوان قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند. در این دوره از مسابقات نیز پرسپولیس رقابت بسیار شدیدی با تیم فوتبال سپاهان اصفهان داشت و این دوتیم در حالی در آخرین مسابقه به مصاف یکدیگر رفتند که سپاهان با کسب تساوی نیز به عنوان قهرمانی دست پیدا می‌کرد، اما تیم پرسپولیس با گل دقیقه 96 سپهر حیدری توانست با نتیجه 2 بر 1 سپاهان را شکست دهد و اولین تیمی باشد که 2 بار به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران دست یافته‌است.

در حال حاضر

در حال حاضر او در کیش کارهای مربوط به آکادمی فوتبالش به نام سرخ‌پوشان سپهر کیش فعالیت می‌کند،مدیرعامل این تیم هم خود او هست و اعضای هیأت مدیره آن هم از بزرگان باشگاه پرسپولیس و ذوب آهن هستند،سپهر حیدری در مصاحبه ای با یک سایت خبری اعلام کرد رسمأ از فوتبال خداحافظی کرده است.

سپهر حیدری

افتخارات

لیگ برتر

1386-87 قهرمان با پرسپولیس تهران

1383-84 نایب قهرمان با ذوب‌آهن اصفهان

جام حذفی

1381-82 قهرمان با ذوب‌آهن اصفهان

1388-89 قهرمان با پرسپولیس تهران

1389-90 قهرمان با پرسپولیس تهران

سپهر حیدری فوتبالیست معروف متولد ۲۹ خرداد ماه سال ۱۳۵۹ در شهر اصفهان می‌باشد. وی در تیم‌های ذوب آهن، پرسپولیس و مس کرمان سابقه بازی دارد و بازی درخشان وی و همچنین گل قهرمانی سپهر حیدری در بازی پایاینی با سپاهان تا سال‌های سال در یاد و خاطره پرسپولیسی‌ها خواهد ماند.

او در فصل ۸۶-۸۷ در حالی که کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌ آهن بود به پرسپولیس تهران پیوست و توانست همراه با این تیم به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران دست یابد. حیدری در سال ۱۳۹۰ به باشگاه فوتبال مس کرمان پیوست، وی در سال ۱۳۹۱ به تیم سابق خود باشگاه فوتبال ذوب‌ آهن بازگشت.

در حال حاضر او در کیش کارهای مربوط به آکادمی فوتبالش به نام سرخ‌پوشان سپهر کیش فعالیت می‌کند،مدیرعامل این تیم هم خود او هست و اعضای هیئت مدیره آن هم از بزرگان باشگاه پرسپولیس و ذوب آهن هستند. سپهر حیدری در مصاحبه ای با سایت ورزش 3 اعلام کرد رسما از فوتبال خداحافظی کرده است.

سپهر حیدری ازدواج کرده است

سپهر حیدری به همراه همسرش در حال اداره کردن آکادمی فوتبال در کیش هستند. بیشتر تصاویر وی به همراه همسر است. سپهر حیدری که به عنوان کارشناس فنی بازی پرسپولیس و ذوب آهن به برنامه فوتبال برتر رفته بود، در بین دو نیمه این بازی از سفر خانوادگی اش به بارسلون سخن گفت.

سپهر حیدری گفت: «بازی بارسلونا (Barcelona) را از نزدیک و در ورزشگاه دیدیم. همسرم در آن بازی لباس مسی (Lionel Messi) پوشید و به ورزشگاه رفتیم. او قهرمان تکواندوی کشور است اما الان مدرک c مربیگری دارد و خیلی به من کمک می کند. برای مان خیلی جالب بود که در آن بازی بارسا کلی گل زده بود و تماشاگران تشویق می کردند.»

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.