کد خبر : 24541 / /
/

سرهنگ عباس عابدینی یان داشت: در پی تصادف یک دستگاه خودرو پراید که از مسیر غرب به شرق یعنی از انتهای بلوار وکیل آباد به سمت میدان آزادی در حرکت بود با یک دستگاه کوئیک برخورد سطحی داشته که در نهایت منحرف و با شدت به یک دستگاه پژوپارس برخورد می‌کند .

 

رئیس پلیس راهور مشهداز برخورد یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه پژو پارس با ۲ فوتی و ۴ مصدوم در بلوار وکیل آباد خبر داد.

سرهنگ عباس عابدینی یان داشت: در پی تصادف یک دستگاه خودرو پراید که از مسیر غرب به شرق یعنی از انتهای بلوار وکیل آباد به سمت میدان آزادی در حرکت بود با یک دستگاه کوئیک برخورد سطحی داشته که در نهایت منحرف و با شدت به یک دستگاه پژوپارس برخورد می‌کند که در اثر شدت ضربه، پژوپارس منحرف و به آیلند میانی وسط بلوار، هدایت می‌شود و به روی سقف واژگون می‌شود.

وی افزود: سواری پراید در لاین کندرو به روی سقف واژگون می‌شود، راننده و سرنشین سواری پراید خود را از ماشین خارج کرده و از صحنه تصادفی که ایجاد کردند متواری می‌شوند.

رئیس پلیس راهور مشهد تصریح کرد: در این حادثه در سواری پژوپارس که ۶ نفر سرنشین داشته و تقریبا بیشتر افراد مسن بودند، راننده و یک خانم از سرنشینان فوت می‌کنند و ۴ نفر هم مصدوم و به بیمارستان منتقل می‌شوند.

سرهنگ عابدینی در پایان گفت: علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.