کد خبر : 25234 / /
/

پژو پارس اتوماتیک که در روزهای گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، امروز با قیمت 607 میلیون تومان در بازار خودرو کشور معامله شد.

برای اطلاع از آخرین قیمت پراید با خبر روز همراه باشید. قیمت پراید امروز پایین آمد. قیمت پراید و سایر خودروها از دیروز روند کاهشی گرفته است. قیمت پراید با افزایش نرخ دلا بالا رفته بود. قیمت پراید با کاهش نرخ دلار دیروز دوباره روند کاهشی گرفت. 

قیمت پراید و خودرو داخلی امروز 24 دی

قیمت خودرو پس از طی کردن یک دوره جهش قیمتی، هم‌اکنون در فضای سردگمی و بلاتکلیفی به‌سر می‌برد. طی هفته گذشته برخی از خودروها با کاهش قیمت مواجه شدند و برخی همچنان روند صعودی خود را حفظ کردند. کارشناسان معتقدند نمودار قیمتی خودرو به‌صورت زیگزاگی و صعودی خواهد بود.

 قیمت خودرو صفر داخلی روز شنبه، 24 دی ۱۴۰۱، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

قیمت پراید

قیمت خودرو در سایت‌ها و مراکز خرید و فروش خودرو همچنان پرنوسان است. بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت خودرو در روزهای گذشته با ریزش عجیب و ناگهانی همراه شد. اما این ریزش ادامه‌دار نبود و محصولات مختلف در بازار با نوسان قیمتی مواجه شده‌اند.

قیمت خودرو صفر داخلی در لحظه نگارش این گزارش در بازار ایران به شرح زیر است:

اوایل سال جاری بود که پراید رکورد جدید قیمتی را در کارنامه خود ثبت کرد. اما حالا این خودرو در کمتر از یک سال 100 میلیون تومان گران شده است.

پراید 111 که تولید آن مدت‌هاست متوقف شده، دیروز کانال‌شکنی کرد و وارد بازه 300 میلیون تومان شد. اما این خودرو امروز صبح در قیمت 290 میلیون تومان به فروش رسید. پراید 131 نیز  امروز در نرخ 280 میلیون تومان عرضه می‌شود.

تارا اتوماتیک هم که در هفته‌های گذشته با افزایش قیمت قابل‌توجهی همراه بود، طی چند روز گذشته روند نوسانی به خود گرفت. این خودرو امروز در نرخ 730 میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد.

پژو ۲۰۷ اتومات، امروز در محدوده ثابت 745 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

برای اطلاع از آخرین قیمت پراید با خبر روز همراه باشید. قیمت پراید امروز پایین آمد. قیمت پراید و سایر خودروها از دیروز روند کاهشی گرفته است. قیمت پراید با افزایش نرخ دلا بالا رفته بود. قیمت پراید با کاهش نرخ دلار دیروز دوباره روند کاهشی گرفت. 

دنا معمولی هم امروز به قیمت 580 میلیون تومان رسید.

پژو پارس اتوماتیک که در روزهای گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، امروز با قیمت 607 میلیون تومان در بازار خودرو کشور معامله شد.

قیمت پراید و محبوبترین خودروهای داخلی

خودروهایی که در بازار بیشتر معامله قرار می‌شوند و خریدار بیشتری دارند امروز با چه قیمتی به بازار عرضه می‌شوند؟

تیبا هاچ‌بک‌ پلاس که از خودروهای پرطرفدار این روزهاست، صبح امروز مانند روزهای گذشته، در محدوده 296 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که در روزهای گذشته با کاهش قیمت مواجه شده بود، حالا 445 میلیون تومان ارزش دارد. تیپ ۵ این مدل پژو نیز به نرخ 495 میلیون تومان رسید.

کوییک که جایگزین پراید شده و به قشر متوسط جامعه اختصاص یافته، در روزهای گذشته رکورد جدیدی را ثبت کرد و وارد کانال جدیدی شد. قیمت این خودرو به 300 میلیون تومان رسید.

قیمت پراید | پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

سعید مدنی، مدیرعامل اسبق سایپا و کارشناس صنعت خودرو، به تجارت‌نیوز گفت: افزایش قیمتی که طی دو ماه گذشته اتفاق افتاد، بسیار عجولانه و سریع بود.

او در رابطه با تاثیر واردات خودرو بر قیمت‌ها تشریح کرد: حدود یک سال است که وزارت صمت بحث واردات خودرو به کشور را پیش کشیده است. اما هرگاه که مسئولان وزارتخانه صمت شرط جدیدی را پیش روی واردات مطرح می‌کنند، بازار خودرو با جهش قیمت نسبتاً آرامی مواجه می‌شود.

وی در ادامه تاکید کرد: در کشوری که ظرفیت تولید خودرو آن به یک میلیون دستگاه می‌رسد، واردات 30 هزار الی 40 هزار خودرو نقش حیاتی در تنظیم بازار نخواهد داشت.

مدنی توضیح داد: با آزادسازی واردات و رسیدن این خودروهای خارجی به بازار کشور، تقاضای انباشته‌شده نیز بروز پیدا می‌کند و در نهایت بازار شاهد جهش قیمتی خودرو خواهد بود. در نهایت، با تورم موجود در کشور، نوسانات قیمتی ادامه دارد و نمودار قیمتی در بازار به‌صورت زیگزاگی صعودی خواهد بود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.