کد خبر : 25531 / /
/

رضا گلزار | اینستاگرام رضا گلزار | رضا گلزار بازیگر

حواشی زندگی رضا گلزار

 

رضا گلزار از بازیگران معروفی است که با بازیگری در نقش یک روحانی همه را شوکه کرد. رضا گلزار زاده 1 فروردین 1356 بازیگر و خواننده ایرانی است. رضا گلزار اصالتا آذربایجانی است. رضا گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال 1377 به‌عنوان گیتارنواز با گروه آریان آغاز کرد. محمدرضا گلزار در گروه آریان گیتار، ارگ و پرکاشن نواخته‌است. محمدرضا گلزار در فیلم های پر در فیلمی در نقش یک روحانی ایفای نقش کرده است. محمد رضا گلزار امروز عکسی را استوری کرد که باعث شد برخی گمان کنند او ازدواج کرده است!

رضا گلزار

خانواده رضا گلزار :

محمدرضا گلزار دو برادر به نام های علیرضا و بردیا دارد و خودش فرزند دوم خانواده است . علیرضا مهندس عمران  و برادر کوچکترش مترجم انگلیسی می باشد. در خبرها آمده است که وی یک خواهر هم دارد ولی تابحال تصویرش در فضای مجازی منتشر نشده است.  به همین دلیل خیلی جاها شایعه شده است که بخاطر اینکه محمدرضا گلزار خیلی غیرتی است دوست ندارد تصویر مادر و خواهرش در فضای مجازی منتشر شود.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در مصاحبات خود گفت : من روی اعضای خانواده ام متعصب و غیرتی ام و رضایت خانواده ام همیشه اولویتم بوده است.  پدر محمدرضا گلزار اهل تبریز بوده و موافق ورود گلزار به عرصه بازیگری نبود. گلزار به دلیل مخالفت پدرش اولین فیلمش را پنهانی بازی کرد و با گذشت زمان پدر با قضیه بازیگر شدنش کنار آمد.
رضا گلزار

همسر رضا گلزار :

محمدرضا گلزار در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است. وی در سال ۹۵ و ۳۹ سالگی در مصاحبات خود گفت که تا آخر سال ۹۵ ازدواج خواهد کرد اما تا به امروز که ۴۱ سال سن دارد هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

نظر محمدرضا گلزار در مورد ازدواج :

گلزار در مصاحبه ای گفت: من همیشه به ازدواج فکر می کنم ولی به نظرم ازدواج یک قسمت است. وی در ادامه گفت :مادرم بیش از هر کسی علاقه‌مند است که ازدواج کنم، خود من نیز فکر می‌کنم تا حدودی دیر شده، اما موضوعی نیست که بتوانم دنبال آن بگردم و حقیقتاً سخت است. باید قبول کرد برای من سخت‌تر از یک آدم عادی است، به این خاطر باید مورد مناسبی پیدا شود.

رضا گلزار

صفحه اینستاگرام رضا گلزار :

محمدرضا گلزار با آیدی rezagolzar در اینستاگرام فعالیت دارد.

سابقه فعالیت محمدرضا گلزار :

محمدرضا گلزار هنرمند خوب کشورمان با اینکه چند باری تا آستانهٔ بازی در فیلم‌های کارگردانانی چون بهرام بیضایی برای فیلم لبه پرتگاه، داریوش مهرجویی برای فیلم مهمان مامان، مسعود کیمیایی برای فیلم سربازان جمعه و ابراهیم حاتمی کیا برای فیلم دعوت پیش رفت اما هیچ‌کدام به نتیجه نرسید. و سرانجام در سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار با فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری برای نخستین بار بازیگری سینما را تجربه کرد. این درحالیست که قبل از آن در سال ۱۳۷۶ به عنوان گیتاریست با گروه آریان همکاری می کرد و مردم وی را در موزیک ویدئو های گروه آریان می دیدند.

محمدرضا گلزار

فیلم سام و نرگس از جمله فیلم های پرمخاطب سینما شد و گلزار با اولین تجربه بازیگریش توانست در بین مردم دیده شود سپس با ایفای نقش در فیلم “شام آخر” اثر فریدون جیرانی همبازی هانیه توسلی و ثریا قاسمی شد. پس از آن در فیلم های زیادی از جمله زهر عسل، بوتیک، گل یخ، آتش بس حضور داشت و هر سال چند فیلم از وی در پرده سینما اکران می شد. علاوه بر بازیگری فیلنامه فیلم “شیش و بش” را گلزار نوشته است.

از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ دیگر  هیچ فیلمی از محمدرضا گلزار  اکران نشد و سرانجام با فیلم سینمایی ” سلام بمبئی ” به کارگردانی قربان محمدپور توانست به جایگاه قبلی و حتی بالاتر برسد.

حضور گلزار در سریال نمایش خانگی عاشقانه :

گلزار در سال ۱۳۹۵ در سریال نمایش خانگی عاشقانه به کارگردانی آقای منوچهر هادی ایفای نقش نمود. وی در این سریال همبازی بازیگرانی چهره از جمله هومن سیدی و ساره بیات بود. سریال عاشقه از جمله سریال های نمایش خانگیست که مورد توجه مخاطبین قرار گرفت و آن را دنبال می کردند.

گلزار برای بازی در این سریال یک میلیارد تومان برای پنج ماه دریافت کرد که موجب شد در دسته بندی چند بازیگر گرانقیمت ایران قرار گیرد و به طور متوسط برای هر فیلم بالای ۲۰۰ میلیون تومان می گیرد.

سابقه فعالیت رضا گلزار در عرصه موسیقی :

گلزار به موسیقی علاقه دارد و فعالیت در این عرصه را از سال ۷۶ با گروه آریان آغاز کرد. وی در نواختن سازهای گیتار، ارگ، و پرکاشن مهارت دارد و بندی به نام ریزار (rezzar؛ مخفف محمدرضا گلزار)  را برای گروه خود ثبت نمود. محمدرضا گلزار اولین ترک خود با نام ” کارو به اینجا رسوندی ” را در بهمن ماه  ۱۳۹۲ منتشر نمود سپس قطعه روز برفی را با مرحوم مرتضی پاشایی به صورت دو صدایی اجرا نمود.

پس از آن هر ساله چندین قطعه از گلزار منتشر می شود و کنسرت های مختلفی را برگزار می کند. وی در این عرصه با حامد برادران و سینا سرلک در چندین قطعه همکاری داشته است.

اصلیت او آذربایجانی و متولد تهران است. او به عنوان بازیکن والیبال در پست لیبرو در تیم‌های استان تهران، پارس خودرو، شیشه و گاز و دیهیم حضور داشته‌است. وی در لیگ برتر والیبال ۱۳۸۷ به عنوان مربی بدنساز تیم ارتعاشات صنعتی فعالیت می‌کرد. تا آخر دبیرستان فعالیت هنری نداشت. پدرش با گیتار زدن مخالف بود، تنها گاهی با ارگ کار می‌کرد. تا سال سوم دبیرستان در رشته ریاضی تحصیل کرد. در سوم دبیرستان در کنکور دانشگاه آزاد در رشته مهندسی مکانیک در واحد تهران جنوب قبول شد و رزرو کرد. در سال آخر به رشتهٔ تجربی رفت و به قصد رشته دندان‌پزشکی کنکور داد ولی قبول نشد و به همان رشتهٔ مکانیک رفت. او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۷ به‌عنوان گیتارنواز با گروه آریان آغاز کرد. او در گروه آریان گیتار، ارگ و پرکاشن نواخته‌است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.