کد خبر : 25618 / /
/

فرمانده انتظامی استان از اجرای 83 مرحله طرح محله محور طی 10 ماه گذشته توسط کلانتری و پاسگاه‌های تابعه گیلان خبر داد و گفت: در این خصوص، 400 سارق دستگیر شده است.

 سردار عزیزاله ملکی ، اظهار داشت: طرح‌های محله محور به منظور پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت و برخورد با مجرمان، متخلفان و برهم زنندگان نظم و امنیت با محوریت پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط کلانتری و پاسگاه‌های تابعه استان گیلان طی 10 ماه گذشته اجرا شد.

وی در ادامه با اشاره به اجرای 83 مرحله طرح محله محور در استان گیلان طی این مدت، از کشف 26 قبضه سلاح جنگی، 8 کیلو و 993 گرم انواع مواد مخدر، 4 دستگاه خودرو و 9 دستگاه موتورسیکلت سرقتی و 123 فقره انواع سرقت در این راستا خبر داد.

فرمانده انتظامی استان گیلان تصریح کرد: همچنین در این خصوص 234 مجلوب، 399 معتاد متجاهر، 400 سارق، 79 نفر مشمول غایب، 24 نفر سرباز فراری و 248 متهم در سایر جرایم دستگیر و با تشکیل پرونده قضائی در اختیار دادسرا قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با تاکید بر استمرار اجرای اینگونه طرح‌ها برای ارتقاء امنیت در سطح استان، از مردم خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک و مخل نظم و امنیت در جامعه، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند. 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.