کد خبر : 26246 / /
/

پریناز ایزدیار | حواشی پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار و بهرام رادان را در سکانسی از سریال جیران مشاهده می کنید.  پریناز ایزدیار بازیگر سینما و تلوزیون کشور است. پریناز ایزدیار با بازی در سریال «زمانه» به شهرت فراوانی رسید. پریناز ایزدیار هنوز اقدام به ازدواج نکرده و مجرد است. پریناز ایزدیار اصالتا اهل مازندران است. پریناز ایزدیار این روز ها در حال بازی در سریال جیران است.

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار در سریال جیران

جیران یک مجموعهٔ ایرانی در ژانر عاشقانهٔ تاریخی به کارگردانی حسن فتحی است. این مجموعه داستان عاشقانه و تاریخی است که شش سال از زندگی ناصرالدین شاه چهارمین پادشاه قاجار را به تصویر می‌کشد. این ماجرا که در دوران پس از مرگ امیرکبیر و صدراعظم شدن میرزا آقاخان نوری شروع می‌شود؛ داستان آشنایی و عشق شاه با دختر روستایی به نام خدیجه‌خانم تجریشی است که به سبب چشمان درشتش، شاه نام «جیران» را بر او نهاد را نشان می‌دهد. در این سریال نقش ناصرالدین شاه را بهرام رادان و نقش چیران را پریناز ایزدیار بازی می کنند.

مراحل فیلم‌بردای جیران اواخر مرداد ۱۴۰۰ در خوانسار و گلپایگان به اتمام رسید. قسمت اول این مجموعه پس از چند بار به تعویق افتادن در ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ از طریق فیلیمو به نمایش درآمد و در ۲۹ تیر ۱۴۰۱ به‌دلیل «نقض مالکیت ادبی و هنری» توقیف شد اما دوباره پخش جیران از ۲۵ شهریور از سر گرفته شد. سازندگان مجموعهٔ تلویزیونی آهوی من مارال در زمستان ۱۴۰۰ گفتند که جیران از طرح سریال‌شان کپی شده‌است و از این جیران شکایت کردند. شکایت آن‌ها بررسی شد و طبق نظر آرا جیران تبرئه شد.

سکانسی از قسمت جدید سریال جیران منتشر شده که در آن پریناز ایزدیار و بهرام رادان باهم می رقصند.

پریناز ایزدیار از گیاهخواری تا جراحی زیبایی پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار دارای استایل خوبی است، او برای اینکه وزن متناسبی داشته باشد، از رژیم غذایی سالمی پیروی کرده و سعی می کند شب ها برنج نخورد یا خوردنی های مضر را حذف نماید.

پریناز ایزدیار با توجه به علاقه اش برای خوردن غذاهای فست فودی، رژیم خود را کنترل کرده و از خوردن آنها دوری می کند.

پریناز ایزدیار مدتی است که گیاهخواری را شروع کرده و دلیل پیروی از این رژیم را اینطور عنوان نموده است:

پریناز ایزدیار: دلم برای حیوانات می سوزد …

همچنین خانم ایزدیار علاقه زیادی به ورزش دارد و قبل از شروع فیلمبرداری سریال زمانه مرتب به باشگاه می رفت اما اکنون به دلیل مشغله زیاد در خانه ورزش می کند.

یکی از خصوصیات برجسته رفتاری پریناز ایزدیار این است که اهل روابط پیچیده و سیاست عجیب رفتاری در برخورد با مسائل مختلف نیست و ترجیح می دهد حس واقعی اش را نشان دهد. او عاشق دریا، قدم زدن در ساحل و گوش دادن به موسیقی است و از هر فرصتی برای رفتن به خانه پدری و دریا استفاده می کند.

پریناز ایزد یار از جمله بازیگرانی است که علاقه ای به جراحی های زیبایی نداشته و طبیعی بودن صورت برای او خیلی مهم است. به عقیده او جراحی زیبایی سبب می شود همه شبیه همدیگر شوند بنابراین برای از دست ندادن نقش ها هم که شده جراحی زیبایی انجام نمی دهد.

ورود پریناز ایزد یار به دنیای هنر

پریناز ایزدیار از نوجوانی به بازیگری علاقه داشت اما به دلایل مخالفت پدر در دوران دبیرستان در رشته تجربی تحصیل کرد ولی در نهایت در پیش دانشگاهی موفق به تغییر رشته شد و در دانشگاه در رشته گرافیک تحصیل نمود.

او در دوران دانشجویی همراه دانشجویان رشته بازیگری تمرین می کرد و در تله فیلم هایی از جمله همان روز، داشتن و نداشتن، گور به گور، ماه در سایه و فال قهوه حضور داشت. همچنین در زمان دانشجویی در شوهای اسلامی بعنوان مدل پوششی مانتو و روسری شرکت می کرد.

 پریناز ایزدیار پس از سریال زمانه با حضور در سریال نمایش خانگی شهرزاد و ایفای نقش شیرین بسیار درخشید. او در این سریال همبازی بازیگران محبوبی چون ترانه علیدوستی، شهاب حسینی ، مصطفی زمانی ، علی نصیریان ، گلاره عباسی و... بود.

پریناز ایزدیار در فیلم ورود آقایان ممنوع در چند سکانس بازی کرد اما اوج نقش آفرینی او در سینما به فیلم ابد و یک روز مربوط می شود که با ایفای نقش در آن توانست موفق به دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن شود.

مروری بر فیلم های پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار در ملاقات خصوصی

فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس و تهیه‌کنندگی امیر بنان در چهلمین جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه برج میلاد، نمایش داده شد.

این فیلم با حضور پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا و ریما رامین‌فر روایتگر داستانی عاشقانه است، نمایش باشکوهی از قدرت زنانگی و عشقی که قادر است مرهمی برای هر فقدان و کمبودی باشد که روح زخم خورده آدمی را التیام می بخشد.

پری ناز ایزدیار ایفاگر کاراکتر پروانه در ملاقات خصوصی می باشد که با بازی دقیق و اجرای ظریف و پر از جزئیات این کاراکتر را طوری خلق می کند که گویی سالهاست او را می شناسیم. او در این فیلم اوج هنر بازیگری خود را بواسطه نگاه گیرا و چشمان نافذش به رخ می کشد، به طوری که نقش او در ملاقات خصوصی را می توان یکی از ماندگارترین بازی های کارنامه هنری اش نامید.

پریناز ایزدیار در جیران

سریال «جیران» قصه عاشقانه-تاریخی به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه است. بهرام رادان ، پریناز ایزدیار ، امیرحسین فتحی ،مریلا زارعی ، امیرجعفری ، رویا تیموریان ، مهدی پاکدل ، رعنا آزادی ور ، کتانه افشاری نژاد ، ستاره پسیانی ، غزل شاکری و... از بازیگران سریال تاریخی جیران هستند.

پریناز ایزدیار در این سریال خانگی نقش جیران را بر عهده دارد. داستان این سریال پس از مرگ امیرکبیر و آشنایی ناصرالدین شاه با جیران آغاز می‌شود و تا حدود شش سال از زندگی ناصرالدین شاه و جیران را در بر می‌گیرد.

پریناز ایزدیار در ابد و یک روز

ابد و یک روز فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان است که قصه خانواده‌ ای که درگیر مشکلات مختلفی مانند اعتیاد، فقر، بیکاری و... هستند را بیان می کند. ابد و یک روز مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت و در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر توانست 9 سیمرغ بلورین را به دست‌آورد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.