کد خبر : 26917 / /
/

مهدی طارمی

مهدی طارمی جانشین موراتا شد.

آلوارو موراتا در این تابستان مشتریان زیادی دارد و از تیم های سعودی گرفته تا یوونتوس و میلان خواهان جذب این بازیکن هستند و جدایی مهاجم اسپانیایی از اتلتیکو مادرید قطعی به نظر می‌رسد و روخی بلانکو می‌خواهد این تابستان از فروش او درآمدی کسب کند.

یک سال از قرارداد مهاجم اسپانیایی باقی مانده و او به درهای خروج از اتلتیکو نزدیک است. سیمئونه قصد دارد تا بهترین گزینه را جایگزین موراتا کند و حالا نیز هوش مصنوعی به کمک الچولو آمده تا بهترین گزینه را برای خط آتش تیمش انتخاب کند.

شبکه معروف DAZN در یک برنامه مخصوص بازار نقل و انتقالات، برای انتخاب جانشین موراتا از هوش مصنوعی کمک گرفته که نکته جالب، قرار گرفتن نام مهدی طارمی در میان سه گزینه اصلی پیشنهادی برای خط حمله اتلتیکو مادرید است.

 

طبق داده های هوش مصنوعی، چنانچه مهدی طارمی راهی اتلتیکو مادرید شود، به احتمال ۹۶ درصد عملکرد بهتری نسبت به بازیکنان خط حمله تیم سیمئونه دارد و این مسئله سبب شده تا مفسران شبکه DAZN، از طارمی به عنوان یکی از گزینه های ایده آل برای روخی بلانکو یاد کنند.

در این بررسی، جاناتان دیوید، مهاجم ۲۳ ساله لیل فرانسه که فصل قبل موفق به زدن ۲۴ گل در لیگ فرانسه شد، در صدر قرار دارد. او با احتمال ۹۸ درصد، عملکرد بهتری در اتلتیکو خواهد داشت و ویسام بن یدر با ۹۷ درصد، در رتبه دوم قرار دارد.

هنوز وضعیت مهدی طارمی برای فصل بعد نامشخص است. این بازیکن یک سال با پورتو قرارداد دارد و تیم های زیادی خواهان عقد قرارداد با ستاره ایرانی پورتو هستند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.