کد خبر : 27207 / /
/

کرمان موتور

فروش اقساطی شرکت کرمان موتور از روز شنبه، 14 مرداد ماه 1402، آغاز خواهد شد. در طرح فوق، پنج محصول از شرکت کرمان عرضه می‌شود، اما خبری از عرضه پیکاپ T8 نیست.

کرمان موتور خودروهای چینی دارد . کرمان موتور محصولات متنوع دارد. کرمان موتور خودروهای وارداتی دارد. کرمان موتور هر چند وقت یکبار محصولاتش را حراج می کند. برای ثبتنام محصولات کرمان موتور متن زیر را مطالعه کنید.

با قطعی شدن قیمت خودروهای مونتاژی، شرکت کرمان موتور از آغاز فروش اقساطی محصولات خود خبر داد. بر اساس طرح اقساطی فوق، پنج محصول از شش محصول تولیدی شرکت کرمان حضور خواهند داشت، اما به دلیل فروش اقساطی پیکاپ T8 در چند هفته گذشته، خبری از این خودرو نیست.

شرایط فروش کرمان موتور

همان طور که اشاره شد، پنج محصول کرمان موتور که همگی جزو محصولات سواری این شرکت تلقی می‌شوند در طرح فروش اقساطی حضور دارند.

1. جک J4

امکان خرید جک J4 کرمان موتور در این طرح فروش اقساطی به صورت اقساط 18 ماهه، 24 ماهه و 30 ماهه امکان پذیر است. همچنین موعد پرداخت هر قسط به صورت سه ماهه بوده که در این صورت تعداد اقساط 18 ماهه 6 عدد، 24 ماهه 8 عدد و 30 ماهه 10 عدد خواهد بود.

بر این اساس مبلغ نهایی پرداختی برای شرایط 18 ماهه حدود 841 میلیون و 168 هزار تومان، برای شرایط 24 ماهه حدود 876 میلیون و 174 هزار تومان و برای شرایط 30 ماهه حدود 917 میلیون و 353 هزار تومان خواهد بود که به ترتیب دارای اختلاف 75 میلیون تومان، 110 میلیون و 151 میلیون تومانی نسبت به قیمت مصوب است.

2. جک S3 AT

شرایط فروش اقساطی این کراس‌اوور کامپکت نیز دقیقاً مشابه J4 است؛ اما با این تفاوت که قیمت پایه این خودرو 910 میلیون و 450 هزار تومان در نظر گرفته شده. به این ترتیب اختلاف قیمت نهایی اقساط 18، 24 و 30 ماهه این خودرو نسبت به قیمت مصوب آن به ترتیب 92 میلیون تومان، 134 میلیون و 40 میلیون تومانی است.

این اختلاف از ارزش خرید بالاتر جک S3 در حالت 30 ماهه خبر می‌دهد؛ چرا که برخلاف دیگر محصولات، در بازه بلند مدت‌تر، مبلغ کل پرداختی آن پایین‌تر است.

3. جک S5 نیوفیس

این کراس‌اوور محبوب کرمان نیز در شرایط 18 ماهه، 24 ماهه و 30 ماهه عرضه می‌شود. قیمت پایه این خودرو حدود یک میلیارد و 246 میلیون تومان در نظر گرفته شده که به ترتیب دارای اختلاف 144 میلیون تومان، 208 میلیون تومان و 283 میلیون تومانی نسبت به این قیمت مصوب است. بنابراین سود دریافتی برای این خودرو بسیار بالاست.

4. کی‌ام‌سی J7

در شرایط فروش J7 کرمان موتور نیز تعداد اقساط به همین صورت درنظر گرفته شده. قیمت مصوب این سدان مونتاژی یک میلیارد و 281 میلیون تومان بوده که قیمت نهایی تمام شده در شرایط اقساطی به ترتیب دارای اختلاف 109 میلیون، 159 میلیون و 217 میلیون تومان نسبت به قیمت مصوب است.

5. کی‌ام‌سی K7

تعداد اقساط کراس‌اوور K7 کرمان موتور نیز به همین شرایط است. قیمت مصوب این کراس‌اوور حدود یک میلیارد و 602 میلیون تومان در نظر گرفته شده که به این ترتیب قیمت نهایی تمام شده در شرایط اقساطی، اختلاف قیمت 171 میلیون، 247 میلیون و 334 میلیون تومان نسبت به قیمت مصوب دارد.

شرایط فروش اقساطی کرمان موتور

ثبت‌نام از طریق سامانه یکپارچه به نشانی esalecar.ir انجام می‌پذیرد.

خرید برای عموم آزاد است.

کد ملی خریدار در دو سال گذشته خودرویی ثبت‌نام نکرده باشد.

اقساط به صورت هر سه ماه یک چک محاسبه می‌شود و تاریخ اولین چک از 15 بهمن ماه 1402 در نظر گرفته شده است.

سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت باقی می‌ماند و تنها با تسویه حساب نهایی، سند خودرو آزاد می‌شود.

دلیل تاخیر در تکمیل وجه مشتریان چه بود؟

دلیل بسته ماندن درگاه پرداخت وب‌سایت این شرکت، تاخیر در اعلام قیمت‌های مصوب شورای رقابت بوده و قرار است تا شنبه قیمت‌های این شورا قطعی شود.

طبق اعلام روابط عمومی شرکت کرمان موتور، هر قیمتی که شورای رقابت برای محصولات مونتاژی درنظر گیرد، مورد تایید این شرکت بوده و مشتریان می‌توانند با این نرخ، اقدام به تکمیل وجه و دریافت خودرو در موعد زمان مقرر نمایند.

خودروهای عرضه شده در مرحله دوم توسط کرمان موتور

سوگولی کرمان موتور، یعنی جک S5 در مرحله دوم برای فروش گذاشته نشد. اما محصولاتی همچون جک J4، جک J7 و جک S3 در مرحله دوم سامانه یکپارچه عرضه شد.

خرید اقساطی کی‌ام‌سی T8

کرمان موتور جهت جذب مشتریان، اقدام به طرح فروش اقساطی برای پیکاپ KMC K8 گرفته است. طبق این طرح فروش، متقاضیان این پیکاپ می‌توانند با پرداخت 900 میلیون تومان، مابقی مبلغ خودرو را طی اقساط 18 ماهه و 30 ماهه پرداخت کرده و خودروی‌شان را طی 90 روز کاری تحویل بگیرند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.