کد خبر : 27291 / /
/

مهدی طارمی

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، احتمال جدایی مهدی طارمی از تیمش را شایعه می‌داند.

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، در نشست خبری قبل از بازی سوپرجام مقابل بنفیکا درباره تغییرات این تیم صحبت کرد.

مهدی طارمی (زادهٔ ۲۷ تیر ۱۳۷۱) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای باشگاه پورتو در لیگ برتر پرتغال و تیم ملی ایران بازی می‌کند. تعداد بازی‌ها و گل‌ها فقط مربوط به بازی‌های لیگ داخلی است و آمار به روز شده در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲.

او درباره بررسی عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات گفت: "من چیزی را بررسی نمی‌کنم، اکنون زمان آن نیست، اما البته حفظ عملاً کل تیم باعث خوشحالی من می‌شود. این یک دارایی است، اما بدیهی است که برای باشگاه هزینه دارد. این خواستار نوعی تلاش است که گاهی برای هواداران قابل مشاهده نیست. خیلی وقت‌ها خوشحالی من به ماندگاری بازیکنان مربوط می‌شود. باشگاه برای حفظ آن‌ها تلاش زیادی می‌کند و تلاش رئیس باید مورد توجه قرار بگیرد. این بسیار مهم است، همچنین به این دلیل که روال‌هایی هم وجود دارد. داشتن تغییرات کم، همیشه مفید است."

سرمربی پرتغالی درمورد شرایط سخت مالی باشگاه‌های پرتغالی گفت: "من از سال 2017 اینجا هستم و با این واقعیت زندگی می‌کنم، همچنین چند سالی فعالیت نقل و انتقالاتی‌با وجود رعایت فرپلی مالی یوفا را تجربه کردم.  ما همیشه دنبال راه حل بودیم. بدیهی است که از وقتی اینجا هستم دوست دارم کسی را از دست ندهم، اما این غیرممکن است. بنابراین ما همیشه به دنبال راه حل هستیم تا هر سال نه تنها در مسابقات داخلی بلکه در اروپا نیز مانند گذشته بسیار قدرتمند باشیم."

کونسیسائو درمورد شایعات پیرامون احتمالی جدایی دیوگو کاستا و مهدی طارمی گفت:"شایعات بخشی از حرفه ماست. ما مانند یک بازار مطلوب هستیم زیرا بازیکنان خوب و آماده‌ای داریم. شایعات بخشی از آن هستند. این درست است، اما این بخشی از این حرفه است."

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.