کد خبر : 27803 / /
/

قیمت طلا و سکه | قیمت طلا و سکه الان | قیمت طلا و سکه امروز

قیمت طلا و سکه امروز نوساناتی را تجربه کرده است؛ به گونه‌ای که طلا و سکه امامی روند کاهشی دارند و دیگر انواع سکه افزایش قیمت را تجربه کردند. در این میان، دلار کاهشی و انس افزایشی است.

قیمت طلا و سکه ارزان شد. قیمت طلا و سکه مدام در حال نوسان است. قیمت طلا و سکه هر روز متفاوت است. چند وقتی بود بازار به دلیل نوسان در قیمت طلا و سکه راکد بود. برای اطلاع از قیمت طلا و سکه سایت خبر روز را دنبال کنید.

امروز، یکشنبه 26 شهریور تا لحظه تنظیم این خبر، قیمت طلا و سکه، روند متفاوتی دارند. قیمت طلا امروز اندکی کاهشی است. قیمت سکه امامی نیز روند نزولی دارد اما سکه بهار آزادی و دیگر قطعات سکه با افزایش قیمت همراه هستند. امروز دلار در کانال 49 هزار تومانی روند نزولی دارد. قیمت انس در بعضی سایت‌ها با وجود تعطیلی بازارهای جهانی، افزایشی اعلام شده است.

قیمت طلا و سکه در بازار امروز

در بازار داخلی، نرخ طلا در لحظه تنظیم این خبر اندکی کاهشی است و دو میلیون و 344 هزار و 700 تومان معامله می‌شود؛ حدود چهار هزار تومان کمتر از روز کاری گذشته.

آخرین نرخ نقدی سکه امامی نیز در لحظه تنظیم این خبر کاهشی و 28 میلیون و 198 هزار و 900 تومان است؛ حدود 54 هزار تومان بیشتر از آخرین روز کاری.

اما نرخ نقدی سکه بهار آزادی 109 هزار تومان افزایش را تجربه کرده و به حدود 25 میلیون و 405 هزار تومان رسیده است.

بر این اساس، حباب سکه امامی امروز با حدود 22 هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به پنج میلیون و 767 هزار تومان رسیده است. اما حباب سکه بهار آزادی امروز 64 هزار تومان افزایش را تجربه کرده و به حدود دو میلیون و 900 هزار تومان رسیده است.

قیمت و حباب انواع سکه

همچنین در دومین روز هفته، نیم سکه با قیمت 15 میلیون و 300 هزار تومان معامله می‌شود که تا لحظه تنظیم این خبر، 150 هزار تومان بیشتر از آخرین روز کاری ست. حباب نیم‌سکه نیز با 133 هزار تومان افزایش نسبت به دیروز، روی چهار میلیون و 50 هزار تومان ایستاده است.

امروز ربع سکه، با نرخ 10 میلیون و 300 هزار تومان داد و ستد می‌شود که که تا لحظه تنظیم این خبر، 100 هزار تومان افزایش قیمت را نسبت روز کاری گذشته تجربه کرده است. حباب آن نیز نسبت به دیروز 92 هزار تومان افزایش یافته و روی رقم چهار میلیون و 673 هزار تومان قرار گرفته است.

سکه گرمی نیز بدون تغییر خاصی نسبت به روزهای گذشته، با قیمت شش میلیون تومان معامله می‌شود. حباب این سکه اما حدود هفت هزار تومان کاهش قیمت داشته و به سه میلیون و 227 هزار تومان رسیده است.

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه

امروز قیمت دلار در کانال 49 هزار تومان روند کاهشی دارد. این روزها بازار ارز سیگنال‌های متناقضی از آزادسازی پول‌های بلوکه شده از یک سو و حفظ و افزایش تحریم‌ها و روابط نامساعد ایران و آژانس از سوی دیگر، دریافت می‌کند. اما ظاهرا بازارساز و کاهشی‌های بازار تا کنون موفقیت بیشتری داشته‌اند. هر چند افزایشی‌ها نیز این هفته را بازه مهم و سرنوشت‌سازی برای بازار ارز می‌دانند.

در این میان، با وجود تعطیلی بازارهای جهانی، برخی سایت‌ها قیمت انس را نیز افزایشی اعلام کرده‌اند. در چنین شرایطی، راه طلا و سکه امامی از دیگر انواع شکه جدا شده است. هفته گذشته نیز، قیمت طلا بازدهی منفی و قیمت سکه بازدهی مثبت داشت. ضمن اینکه با پایان یافتن ماه صفر، فعالان بازار در انتظار بازگشت رونق به معاملا طلا و سکه هستند. برخی معتقدند این موضوع به همراه برخی اخبار منفی سیاسی می‌توانند بر قیمت طلا و سکه اثر بگذارند.  برای اطلاعات بیشتر گزارش پیش بینی قیمت طلا و سکه 26 شهریور 1402  را مطالعه کنید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.