کد خبر : 28383 / /
/

مدیران خودرو

شرایط فروش مدیران خودرو در آبان ماه 1402 با محصولات جدید این شرکت شامل آریزو 5 اسپرت و تیگو 8 پرو هیبریدی اعلام شد.

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

شرایط فروش مدیران خودرو در آبان ماه 1402 با محصولات جدید این شرکت اعلام شد. این خودرو محصول جدید مدیران خودرو و برند ام وی ام به حساب می‌آید. آریزو 5 اسپرت FL در واقع نسخه ارتقا یافته آریزو 5 توربوشارژر است که جایگزین این خودرو در سبد محصولات مدیران خودرو به حساب می‌آید. این خودرو با قیمت تقریبی یک میلیارد و 91 میلیون تومان توسط مدیران خودرو به معرض فروش گذاشته شده است.

همانند گذشته، مدیران خودرو محصول جدید خود را نیز به روش اقساطی در اختیار متقاضیان قرار داده است. متقاضیان برای بهره‌مندی از شرایط فروش آریزو 5 اسپرت FL می‌توانند با ارائه 50 درصد پیش پرداخت، خودرو را تحویل بگیرند. 50 درصد قیمت خودرو نیز به صورت اقساط از مشتری دریافت خواهد شد. موعد اقساط بین 12 الی 60 ماه متغیر است و با توجه به مدت اقساط، درصد سود آن نیز افزایش خواهد یافت.

موعد تحویل  آریزو 5 اسپرت FL به مشتریان 90 روز کاری پس از تکمیل وجه اولیه اعلام شده است. سود انصراف و تاخیر 12 درصدی نیز برای متقاضیان این طرح در نظر گرفته شده است. متقاضیان می‌توانند آریزو 5 اسپرت FL را در رنگ‌های سفید، مشکی و نوک مدادی خریداری کنند.

شرایط فروش آریزو 5 اسپرت:

دیگر محصول جدید حاضر در شرایط فروش مدیران خودرو، فونیکس تیگو 8 پرو e پلاس است که نسخه هیبریدی تیگو 8 پرو به حساب می‌آید. قیمت تیگو 8 پرو e+ از سوی مدیران خودرو حدود دو میلیارد و 765 میلیون تومان اعلام شده است. مشتریان می‌توانند این خودرو را نیز به صورت اقساطی خریداری کنند، با این تفاوت که برای ثبت نام آن نیاز به ارائه پیش‌پرداختی معادل 75 درصد قیمت خودرو دارند. 25 درصد مابقی بهای خودرو نیز در اقساط 12 الی 60 ماهه از مشتری دریافت خواهد شد.

شرایط فروش مدیران خودرو، تیگو 8 پرومکس و تیگو 8 پرو e‌ پلاس:

دیگر محصول حاضر در شرایط فروش مدیران خودرو ویژه آبان ماه 1402، تیگو 8 پرومکس است که با قیمت تقریبی دو میلیارد و 585 میلیون تومان به مشتریان عرضه شده است. متقاضیان می‌توانند این خودرو را با ارائه پیش پرداختی معادل 65 درصد قیمت خودرو خریداری کنند. مابقی بهای خودرو نیز در قالب اقساط 12 الی 60 ماهه از مشتری دریافت خواهد شد. سود انصراف هر دو محصول خانواده تیگو 8 پرو 12 درصد است. همچنین خودروها ظرف 90 روز کاری به متقاضیان تحویل داده می‌شوند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.