کد خبر : 28404 / /
/

مدیران خودرو

مهلت ثبت نام مدیران خودرو در آبان ۱۴۰۲ رو به اتمام است.

شرایط ثبت نام مدیران خودرو ویژه آبان ۱۴۰۲ اعلام شد. طبق اطلاعیه موعد تحویل پاییز و زمستان سال جاری است.

شرایط ثبت نام مدیران خودرو ۱۴۰۲

بر اساس جزییات شرایط ثبت نام مدیران خودرو ۱۴۰۲، این طرح مربوط به خودروی آریزو ۵ است. قیمت ثبت نامی مدیران خودرو برای این محصول نیز حوالی ۹۴۸ میلیون تومان است که نرخ مصوب قیمت کارخانه مدیران خودرو در آبان ماه ۱۴۰۲ است. آریزو ۵، سدان سایز متوسط شرکت مدیران خودرو اولین بار در سال ۱۳۹۵ به بازار ایران راه پیدا کرد و با توجه به استقبال گسترده مشتریان در سال ۱۳۹۶ به‌روزرسانی شد. نسل دوم این سدان اسپورت مجهز به موتور ۱۵۰۰ سی‌سی توربو شارژ و گیربکس ۷ سرعته CVT شد که تا سال ۱۴۰۰ در بازار ایران عرضه گردید. در این سال نسل سوم آریزو ۵ توربو با تغییرات فنی قابل‌توجه و به‌روزرسانی‌های کلی در کابین همراه و پا به بازار ایران گذاشت. حالا در سال ۱۴۰۲، آریزو ۵ اسپورت با تغییرات ظاهری و امکانات جدید به عنوان نسل چهارم این سدان وارد بازار ایران می‌شود.

مهلت ثبت نام مدیران خودرو آبان ۱۴۰۲

تاریخ ثبت نام مدیران خودرو از ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ آغاز شده است و تا ۱۴۰۲/۰۸/۱۳ ادامه خواهد داشت.

مدارک لازم برای ثبت نام مدیران خودرو

متقاضیان ثبت نام  مدیران خودرو در سامانه یکپارچه که کد ملی ایشان در سامانه مذکور اعالم شده است و پیش پرداخت خود را واریز کردند و پس از دریافت پیامک اطلاع رسانی از جانب شرکت مدیران خودرو، میتوانند جهت تکمیل وجه با مدارک کامل شناسایی و همچنین پرینت مراحل ثبت نام در سامانه یکپارچه به نمایندگی منتخب خود مراجعه کنند. عدم ثبت نام متقاضی در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف ایشان از دریافت خودرو تلقی می‌شود و مشتری در آینده حق هیچگونه ادعا و اعتراضی نخواهد داشت./ اقتصاد آنلاین

داخل آریزو 5 جدید

برخلاف طراحی بیرونی که تنها در فاکتورهای محدودی خلاصه شد و به آنان اشاره کردیم، طراحی داخل کابین چری آریزو 5 جدید به کلی تغییر کرده و تحول بزرگی در آن ایجاد شده است. تغییرات در داخل کابین چری آریزو 5 جدید را می توان سراسری دانست و حتی طراحی و موقعیت قرارگیری خروجی هوای سیستم تهویه مطبوع هم تغییرات زیادی به خود دیده و از طراحی سنتی و ساده خود در مدل های قبلی خارج شده است، اما این تغییرات به این معنی نخواهد بود که چری آریزو 5 جدید یک طراحی کاملا جدید و خلاقانه دارد، بلکه از طراحی داخل کابین چری آریزو 6 با کمی تغییرات در متریال خود استفاده کرده و در داخل کابین چری آریزو 5 جدید بکار گرفته شده است.

الگوبرداری از طراحی کابین چری آریزو 6 باعث شده تا شاهد کابینی جذاب در داخل چری آریزو 5 فیس لیفت باشیم و از طراحی سنتی و قدیمی خود فاصله گرفته تا تجربه جدید و لذت بخشی برای کاربران جدیدش فراهم کند. آریزو 5 جدید از صفحه نمایشگر بزرگ تری استفاده کرده و کنسول مرکزی آن هم مرتب و شکیل تر از قبل شده است. به لطف بکارگیری جعبه دنده اتوماتیک CVT، شاهد طراحی جذاب و منظمی در کنسول ابزار و محل قرارگیری اهرم تعویض دنده نیز هستیم.با این حال الگوبرداری چری آریزو 5 جدید از برادر بزرگ تر خود یعنی چری آریزو 6 کاملا دقیق و صد درصدی نبوده و تفاوت هایی میانشان دیده می شود. اول از همه اینکه داشبورد چری آریزو 5 جدید روکش های چرمی ندارد و بجای آن از طرح فیبرکربن نقره ای استفاده شده است. تفاوت دیگر هم مربوط به صفحه پشت آمپر آنان می شود که چری آریزو 5 جدید از پشت آمپر آنالوگ و صفحه نمایشگر دیجیتال کوچک در مرکز آن استفاده می کند.

طراحی آریزو 5 جدید

در ظاهر خودرو تغییراتی زیادی دیده نمی شود و شاید تنها کسانی متوجه این تغییرات شوند که صاحب یک چری آریزو 5 باشند. عمده تغییرات ظاهری خودرو مربوط به جلوپنجره، رینگ ها و سیستم ترمز می شود که در ظاهر چری آریزو 5 جدید چندان به چشم نمی آیند و تغییر زیادی در ظاهر آن ایجاد نکرده اند.جلوپنجره خودرو و زنبوری داخل آن در نسخه جدید آریزو 5 یک طرح کهکشانی به خود گرفته و بر روی چرخ های خودرو هم شاهد نصب رینگ های جدید با طرح جذاب تری هستیم. برای جذاب کردن این تغییرات بویژه رینگ های جدید، کالیپراسیون ترمز جلو و عقب به رنگ قرمز درآمده تا کمی رنگ اسپرت به چهره آن پاشیده شود.

با معرفی یک خودروی جدید، ایجاد تغییراتی در چراغ جلو می توانست به جذابیت و تنوع بیشتر چهره کمک کند، با این حال نه در بخش جلو و نه در بخش عقب شاهد تغییری در چراغ ها نیستیم. در قسمت جلو شاید تغییری در جلوپنجره ایجاد شده باشد، اما قسمت عقب دست نخورده باقی مانده و کوچک ترین تغییری در طراحی عقب آن دیده نمی شود.

منبع:فردانیوز

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.