کد خبر : 28438 / /
/

مدیران خودرو

طرح فروش اقساطی آریزو 5 جدید آبان 1402 با دوره بازپرداخت متنوع آغاز شد. مدیران خودرو شرایط ویژه این طرح فروش را نیز اعلام کرده است.

شرکت خودروسازی مدیران خودرو ، طرح فروش اقساطی آریزو 5 جدید آبان 1402 را اعلام کرد. براساس اعلام این خودروساز، آریزو 5 جدید با قیمت 1 میلیارد و 91 میلیون و 200 هزار تومان در این طرح فروش حاضر شده و قرار است در اقساط 12، 24، 36، 48 و 60 ماهه به صورت اقساطی به فروش برسد. لازم به ذکر است که متقاضیان می‌بایست 50 درصد مبلغ کل را پرداخت کرده و مابقی را طبق دوره‌های بازپرداخت اعلام شده، پرداخت کنند.

طرح فروش اقساطی آریزو 5 جدید آبان 1402

شرکت مدیران خودرو شرایط فروش اقساطی سداk آریزو 5 جدید را با موعد تحویل سه ماهه آغاز کرد. متقاضیان برای ثبت‌نام در این طرح فروش باید نصف مبلغ قطعی خودرو را به حساب تولیدکننده واریز کرده و مابقی اقساط را با بازپرداخت 12، 24 ، 36، 48 و 60 ماهه با سود 23 درصد پرداخت کنند.

شرایط فروش آریزو 5 جدید مدیران خودرو

مشتریان باید مدارک و مستندات مالی لازم را برای شرکت در این طرح فروش دارا باشند. در غیر اینصورت و درصورت عدم تخصیص تسهیلات از سمت بانک، مدیران خودرو هیچ مسئولیتی را نمی‌پذیرد.

در صورتی که مشتری شرایط اقساطی مدیران خودرو را انتخاب کرده باشد، پس از تکمیل مدارک و ارائه مستندات به بانک، 90 روز دیگر می‌تواند خودرو خود را تحویل بگیرد.

نرخ کارمزد، حداقل مبلغ پیش‌پرداخت و تغییر دوره اقساط خودرو بنا بر محدودیت شرکت‌های ارائه‌دهنده تسهیلات متغیر است.

متقاضیان طرح فروش اقساطی مدیران خودرو می‌بایست در مدت زمان 15 روز نسبت به ارائه مستندات و مدارک مورد نیاز شرکت اقدام کنند؛ در غیر این صورت انعقاد قرارداد میسر نخواهد بود و خودرو به مشتری تحویل نمی‌شود.

فرد و متقاضی و ضامن وی باید فاقد اعتبارسنجی بانکی ضعیف، چک برگشتی و اقساط معوق باشند. لذا تاریخ تأیید پرونده خرید خودرو فرد متقاضی ملاک اولویت تخصیص و ارسال خودرو به مشتری است.

مشتریان برای مشاهده لیست نمایندگی‌های مجاز و اطلاع از آپشن‌ها و امکانات خودرو حاضر می‌توانند به وب‌سایت ثبت‌نام مدیران خودرو به آدرس https://www.mvmco.ir/ مراجعه کنند.

منبع:تکراتو

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.