کد خبر : 28529 / /
/

اخبار حوادث

مرد شرور که با دوستش مزاحم سه زن در پارک سرخه‌حصار شده و مرد آتش‌نشان را با چاقو مجروح کرده بودند، هنگام فرار با شلیک پلیس کشته شد.

شامگاه یازدهم آبان امسال سه خانم جوان که با هم دوست و آشنا بودند سوار خودروی‌شان شدند و برای تفریح به بوستانی در سرخه‌حصار تهران رفتند. زمان کوتاهی نگذشته بود که دو مرد سرنشین خودرویی دیگر‌، سد راه‌شان شده و مزاحم‌شان شدند.

سه زن جوان با رهاکردن خودرو و فرار ازدست مزاحمان خود را به ایستگاه آتش‌نشانی پارک رساندند و درخواست کمک کردند. درادامه یکی از آتش‌نشانان درتماس با پلیس موضوع را گزارش کرد. دراین هنگام مزاحمان با چاقو وارد ایستگاه آتش‌نشانی شدند و مرد آتش‌نشان را که به مقابله با آنها پرداخته بود با چاقو زخمی کردند و سپس با‌ خودرو‌یشان فرار کردند.

سه زن جوان هم به ماموران اعلام کردند، مهاجمان برای‌شان ایجاد مزاحمت کردند و قصد جانشان را داشتند که با فداکاری مرد آتش‌نشان نجات یافتند. یکی از متهمان روز بعد دستگیر شد اما متهم دوم پرونده همچنان فراری بود که در یکی از محله‌های تهران شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت که در این تعقیب و گریز هدف شلیک گلوله پلیس قرار گرفت و زخمی شد اما در ادامه مراحل درمان در بیمارستان فوت کرد.

​​​​​​​با مرگ او تحقیق از همدستش ادامه یافت که او در اظهاراتش گفت‌: من و همدستم خلافکار و از اراذل و اوباش جنوب تهران هستیم.

آن شب مشروب خورده و برای تفریح به بوستان سرخه‌حصار رفته بودیم که اتفاقی سه زن سرنشین خودرو را دیدیم. سد راه‌شان شدیم که به داخل ایستگاه آتش‌نشانی فرار کردند. سراغ‌شان رفتیم که مرد آتش‌نشان سد راه‌مان شد و او را زخمی کردیم.

ساعاتی بعد هم با دو سرنشین یک موتورسیکلت در خیابان درگیر شدیم و با ترساندن آنها با چاقو فرار کردیم که من دستگیر شدم. همچنین دستور قضایی در رابطه به شلیک پلیس به مرد شرور صادر شد تا مشخص شود در این تیراندازی قانون استفاده از سلاح رعایت شده یا نه؟

منبع: حادثه 24

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.