کد خبر : 28780 / /
/

حقوق کارمندان

نماینده مجلس: دولت برای کارمندان ۲۰ درصد و بازنشستگان ۱۸ درصد افزایش حقوق پیش بینی کرده؛ تورم بالای ۴۰ درصد است!

 افزایش حقوق کارمندان و پرداخت حقوق کارکنان دولت از سال آینده براساس بهره‌وری و میزان کارکرد آن‌ها صورت می‌گیرد. احتمال افزایش حدود ۲۰ درصدی حقوق کارمندان وجود دارد. حداقل افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان ۹۰۰ و حداکثر افزایش حقوق کارمندان ۲ میلیون تومان است. اخبار حقوق کارمندان را در خبر روز دنبال کنید. 

ماجرای افزایش حقوق کارمندان در سال جدید

حقوق کارمندان

یکی از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دولت مردم و بازنشستگان را در مقابل مجلس قرار داده است؛ اگر در مجلس به یک درصد افزایش مالیات بر ارزش افزوده رای داده شود، تورم افزایش می‌یابد و اگر رای داده نشود، جامعه بازنشستگان در مقابل مجلس قرار می‌گیرند.

نماینده مجلس: دولت برای کارمندان ۲۰ درصد و بازنشستگان ۱۸ درصد افزایش حقوق پیش بینی کرده؛ تورم بالای ۴۰ درصد است!

البرز حسینی در جلسه روز چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش شور اول کمیسیون تلفیق در مورد کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور طی اظهاراتی به عنوان مخالف تصویب کلیات این لایحه اظهار کرد: اولین ایرادی که درباره لایحه وجود دارد این است که دولت و سازمان برنامه اصلاً به یک میثاق برنامه‌ای که طی حدود ۶ ماه در مجلس با هم به توافق رسیدیم اعتقادی ندارد؛ دولت باید اول بگوید که آیا برنامه هفتم را قبول دارد؟ دولت هنوز می‌گوید که برنامه را به دلیل این که نهایی نشده است، قبول ندارد.

وی با طرح این پرسش که دولت بودجه را بر اساس لایحه خود درباره برنامه هفتم نوشته است یا بر اساس مصوبات مجلس در برنامه هفتم؟ گفت: اولا بگوید که حوزه توسعه و عمران کشور را در کدام بخش لایحه بودجه دیده است؛ حوزه توسعه در این لایحه بی حرکت است و هیچ اثری از سیاست‌های برنامه هفتم در این لایحه مشاهده نمی‌شود.

نماینده مردم خدابنده و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مجلس ادامه داد: سیاست‌های ابلاغی مبتنی بر مهار تورم بود اما مشخص نیست که کجای لایحه دولت این سیاست‌ها دیده شده است؛ دولت مردم و بازنشستگان را در مقابل مجلس قرار داده است؛ اگر در مجلس به یک درصد افزایش مالیات بر ارزش افزوده رای داده شود، تورم افزایش می‌یابد و اگر رای داده نشود، جامعه بازنشستگان در مقابل مجلس قرار می‌گیرند.

وی افزود: دومین دلیل مخالفتم با لایحه بودجه ۱۴۰۳  بحث ضریب افزایش حقوق است؛ دولت برای کارمندان ۲۰ درصد و بازنشستگان ۱۸ درصد افزایش حقوق پیش بینی کرده است درحالی که تورم بالای ۴۰ درصد است.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.