کد خبر : 2531 / /
/

این نماینده پیشین مجلس می‌گوید: «برخورد باید با کسی باشد که بخواهد عریان بیرون بیاید. حتی اگر گسی روسری خودش را کنار بگذارد، نباید با او برخورد کرد.» علی مطهری (زادهٔ ۶ بهمن ۱۳۳۶) از سیاستمداران اصلاح‌طلب جمهوری اسلامی ایران است که در ادوار هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده تهران در مجلس حضور داشت.

علی  مطهری فرزند مرتضی مطهری و برادر همسر علی لاریجانی است. علی مطهری مسئول نشر و نظارت بر نشر تألیفات مرتضی مطهری است. علی مطهری در انتخابات مجلس یازدهم رد صلاحیت شد.علی مطهری رهبر ائتلاف صدای ملت است. علی مطهری  همواره دیدگاه‌هایی در مورد پوشاک زنان، بدن آن‌ها ارائه کرده‌است که در مواردی در رسانه‌ها جنجال‌آفرین شده‌اند. علی مطهری در فروردین ۱۴۰۰، از لزوم تحریک‌شدن پسران ایرانی با حتی دست زنان، حیوانی‌بودن حق پوشش، بیمار بودن کسانی که در ساحل تحریک نمی‌شوند و لزوم حجاب اجباری در ایران اظهارنظرهایی کرد که با وکنش در جامعه مواجه شد.

علی مطهری نماینده سابق مجلس ایران در گفت‌وگو با رویداد۲۴ می‌گوید: «من با ساپورت مخالف نبودم. مخالفتم با کسانی بود که فقط با ساپورت در خیابان می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آمدند اما کلا وضع حجاب در کشور را قابل قبول می‌دانم و معتقدم مسئله حجاب مسئله اصلی کشور ما نیست.»

علی مطهری: حجاب الان تقریبا اختیاری است

مطهری ادامه داد: «حکومت اسلامی قبول نمی‌کند خانم‌ها نیمه عریان به خیابان بیایند اما درباره نداشتن روسری، با جریمه خودروها به خاطر برداشتن یا عقب رفتن روسری هم مخالفم و باید از کنار این مسائل بگذریم. مردم با اراده خودشان حجاب را قبول دارند. اما برخی می‌گویند باید آزاد باشیم. بنابراین معتقدم حجاب الان در ایران اختیاری است.»

علی مطهری

علی مطهری/ لزوم برخورد با افراد عریان

این نماینده پیشین مجلس می‌گوید: «برخورد باید با کسی باشد که بخواهد عریان بیرون بیاید. حتی اگر گسی روسری خودش را کنار بگذارد، نباید با او برخورد کرد.»

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.