کد خبر : 4645 / /
/

قیمت دلار در معاملات صبح یکشنبه بازار آزاد نسبت به روز گذشته ۷۰۰ تومان افزایش یافت و ۲۴ هزار و ۶۵۰ تومان مبادله شد.

قیمت دلار امروز افزایش یافت. قیمت دلار امروز در صرافی ملی اعلام شد. قیمت دلار و یورو در جدول زیر قابل مشاهده است. قیمت دلار به 22506 تومان رسید. برای اطلاع از جدیدترین قیمت دلار با خبر روز همراه باشید.

قیمت دلار امروز 9 خرداد 1400

در معاملات امروز -یکشنبه نهم خرداد- بازار ارز قیمت دلار ۷۰۰ تومان افزایش یافت و قیمت یورو رشد ۹۰۰ تومانی داشت.

قیمت دلار

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح امروز ابتدا ۲۴ هزار و ۳۷ تومان ثبت شد و در نیمه روز به ۲۴ هزار و ۴ تومان کاهش یافت. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ۲۴ هزار و ۲۷۷ تومان اعلام شد و در نیمه روز به ۲۴ هزار و ۲۴۴ تومان رسید.

قیمت یورو در بازار متشکل امروز با افزایش هزار و ۱۵۹ تومانی نسبت به روز شنبه ۲۹ هزار و ۱۸۹ تومان اعلام شد. قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۲۹ هزار و ۲۹۷ تومان نرخ گذاری شد و در نیمه روز ۲۹ هزار و ۴۸۱ تومان ثبت شد.

قیمت دلار

قیمت ارز های صرافی ملی

صرافی ملی امروز قیمت دلار را نسبت به قیمت بسته شده روز شنبه ۵۰۰ تومان افزایش داد و ۲۳ هزار و ۹۶۱ تومان ثبت کرد. قیمت یورو صرافی ملی نیز ۸۰۰ تومان افزایش یافت و در نیمه روز به ۲۹ هزار و ۱۱۰ تومان رسید.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح یکشنبه بازار آزاد نسبت به روز گذشته ۷۰۰ تومان افزایش یافت و ۲۴ هزار و ۶۵۰ تومان مبادله شد. قیمت یورو نیز با رشد ۹۰۰ تومانی ۳۰ هزار و ۱۰۰ تومان خرید و فروش شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در قیمت ۶ هزار و ۷۰۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز شنبه ۲۵۰ تومان افزایش یافته است.

واکنش سکه به افزایش قیمت دلار

اقتصاد نیوز : دلار بازار آزاد معاملات روز یکشنبه را با رشد ۶۰۰ تومانی نسبت به نرخ عصر دیروز شروع کرد و روی ۲۴ هزار و ۵۵۰ تومان قرار گرفت.

قیمت دلار از ۲۸ فروردین ماه در این حوالی قرار نگرفته بود. دلار آمریکا در ادامه معاملات حول مرز ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان نوسان کرد اثر خبر برکناری رئیس کل بانک مرکزی در روز جاری هم ماندگار بود.

در بازار امروز سکه چالش پشت سر گذاشتن مرز حساس ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و به دنبال آن عبور از مرز ۱۱ میلیون تومان را پیش رو داشت. افزایش قیمت دلار می‌توانست کاتالیزر موثری برای اصلاح قیمت سکه باشد. قیمت سکه در پایان معاملات روز گذشته در حوالی ۱۰ میلیون و ۶۹۵ هزار تومان بود.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر عبور دلار از مرز ۲۴ هزار تومان بخوانید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.