کد خبر : 6461 / /
/

مبینا نصیری از مجری‌هایی است که فعالیت زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارد.

مبینا نصیری متولد ۵ اردیبهشت ۱۳۶٨ در تهران است. مبینا نصیری مجری رادیو و تلویزیون است. مبینا نصیری فارغ‌التحصیل لیسانس رشته مترجمی زبان انگلیسی است. پدر مبینا نصیری جانباز دفاع مقدس است و یک خواهر به نام مونا و یک برادر به نام سجاد دارد. مبینا نصیری در اول اسفند ۱۳۹۹ وی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، خبر از ازدواجش با مهدی توتونچی مجری شبکه ورزش داد.

 لفظ جیگر در برنامه زنده تلویزیونی "امروز هنوز تموم نشده" مبینا نصیری را به مدت دو سال ممنوع‌التصویر کرد. مبینا نصیری هم‌اکنون مجری مسابقه تلویزیونی شوتبال در شبکه نسیم است.

 او تصویر جدیدی از خود منتشر کرده است که در آن با روسری و شال جیغی دیده می‌شود که اصولا مغایر با سیاست‌های کلی صدا و سیما است.

مبینا نصیری

ماجرای ممنوع التصویری مبینا نصیری با “جیگر”!

در سال ۱۳۹۲ مبینا نصیری در برنامه زنده امروز هنوز تموم نشده، خطاب به مجری مرد مقابلش در خصوص یکی از پیامکهای مردم ابتدا سکوت و وقتی با اصرار این مجری مواجه شد به او گفت: نوشته‌اند جگر! «به مبینا نصیری گفته بودند جگر» که این دیالوگ حواشی فراوانی به دنبال داشت و در نهایت منجر به ممنوع‌التصویری وی به مدت دو سال شد. وی بعد از ۲ سال در مورد ممنوع‌التصویری‌اش گفت:

حوالی مهر در دومین روز از حضورم در برنامه امروز هنوز تموم نشده حاضر شدم. نویسنده مطلبی به من داد برای خواندن که اتفاقاً پیامک بیننده‌های برنامه هم نبود و حاصل تراوشات ذهنی نویسنده برنامه بود.

مبینا نصیری

در پایان یک جمله، کلمه‌ای نوشته شده بود و قرار بود که من بدون گفتن عبارت دقیق با ان کلمه شوخی کنم و البته اشاره‌ای هم به شخصیت عروسکی کلاه قرمزی داشت.

همکار بنده اما بدون اطلاع از سناریو و در حالیکه اصلاً حق دخالت در آیتم من را نداشتند چیزهایی گفتند و من برای اینکه به ایشان بگویم دست بردارد و بگذارد کار خود را انجام دهم ناچار شدم غیر مستقیم اشاره کنم بلکه ایشان از دخالت در کار من منصرف شوند.

مبینا نصیری

کامران نجف زاده و اخبار بیست و سی اما علی‌رغم انتظاری که می‌رفت غیرحرفه‌ای عمل کردند و بدون اطمینان از واقعیت ماجرا به آنچه روی آنتن دیده بودند بسنده کردند و با سال‌ها ابروی کاری من بازی کردند و موجبات توهین‌های سرشاری رو به من فراهم کردند. فردای آن روز مدیر شبکه نویسنده را اخراج کرد و من دو سال تمام خانه‌نشین شدم.

ازدواج  مبینا نصیری

مجری تلویزیون در سال ۹۵ در اینستاگرام میخواد خبر از ازدواجشان و گفت که در سال ۹۶ ازدواج خواهم کرد، اما بعدا دیگر خبری و عکسی از او و همسرش متتشر نشد. در اسفند 99 با انتشار عکس های مشترک با همسرش مهدی توتونچی از ازدواج خود خبر دادند و و با عاشقانه ای زیبا از با هم بودنشان نوشتند. 

مبینا نصیری

مهدی توتونچی مجری شبکه ورزش با مبینا نصیری مجری دیگر صداوسیما ازدواج کرد. این دو خبر ازدواج خود را در اسفند ماه ۹۹ رسانه ای کرده اند.

مهدی توتونچی و همسرش مبینا نصیری با انتشار عکس و تصاویر مشترک خبر ازدواج شان را این طور رسانه ای کردند:«قلب من و تو را

پیوند جاودانه ى مهرى ست در نهان

پیوند جاودانه ما ناگسسته باد

تا آخرین دم از نفس واپسین من

این عهد

بسته باد…»

مبینا نصیری

پرسش و پاسخ

  • مبینا نصیری ازدواج کرده است؟
    بله
  • همسر مبینا نصیری کیست؟
    مهدی توتونچی مجری شبکه ورزش با مبینا نصیری مجری دیگر صداوسیما ازدواج کرد.
  • مبینا نصیری فرزند دارد؟
    خیر
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.