کد خبر : 6530 / /
/

فوتبالیست ایرانی در 27 تیر 1371 در بوشهر به دنیا آمده و ملی پوش فوتبال ایران است.

تحصیلات دانشگاهی ندارد و بعد از به طور جدی وارد رشته فوتبال شده و فعالیتهای رسمی خود را آغاز کرده است

 

پدرش از فوتبالیست های حرفه ای قدیم بوده و یک خواهر و یک برادر نیز دارد.

مهدی طارمی

سوابق تیمی و باشگاهی مهدی طارمی

فوتبال را از زمین های خاکی در محله شروع کرده و از کودکی زیر نظر پدرش که از فوتبالیست های قدیمی و بازیکنان فوتبال با سابقه شهر شان بود آموخته است

اولین تیمی که به طور حرفه ای به آن پیوست تیم جوانان برق بوشهر بوده و سپس در تیم های ورزشی برق بوشهر و حیات بوشهر به عضویت درآمد.

در رده بزرگسال در تیم های ایرنجوان بوشهر و شاهین توپ زد و درخشش خوبی را با گلزنی در میادین فوتبال به نمایش گذاشت.

از سال ۹۳ با معرفی علی دایی رسما به مدت دو سال به تیم پرسپولیس پیوست و با زدن 55 گل در باشگاه قرمز پوشان به عنوان بهترین گلزن تاریخ این باشگاه معرفی شد و دو بار عنوان آقای گل را به خود اختصاص داده است.

مهدی طارمی

مهدی طارمی ملی پوش فوتبال ایران

بعد از گلزنی ها و بازی خوب و درخشش در پرسپولیس توجه کارلوس کی‌روش را به خود جلب کرده و از سال ۹۴ به تیم ملی پیوست و به عنوان مهاجم در تیم ملی ایران به میدان رفت.بیوگرافی مهدی طارمی

اینستاگرام مهدی طارمیmehditaremiofficial9

از دیگر باشگاه هایی که تاکنون در آن عضو بوده می توان به برق بوشهر، حیات بوشهر ،برق بوشهر

شاهین بوشهر، پرسپولیس تهران، الغرافه، تیم ملی، جوانان ایران، امید ایران، ریزه اسپور ترکیه

مهدی طارمی

محرومیت و باشگاه ریزه اسپور

حواشی زیادی را در باشگاه پرسپولیس و تیم ملی داشته پیوستن ناگهانی به ریزه اسپور ترکیه جنجال‌های زیادی را برای این باشگاه و خودش ایجاد کرد .

بیوگرافی مهدی طارمی فوتبالیست + عکس اینستاگرام مهدی طارمی و سوابق

بیوگرافی مهدی طارمی ،وی به مدت کوتاهی با باشگاه ریزه اسپور ترکیه به توافق رسید، اما بعد از چند ماه پشیمان شده دوباره به پرسپولیس برگشت.

وی پس از ماجرای ریزه اسپور ترکیه، چهار ماه محروم شد و باشگاه پرسپولیس نیز جریمه شده و مبلغی به ریزه اسمور پرداخته و از نقل و انتقالات محروم شد.

تیم فعلی او الغرافه قطر است و از سال ۹۶ با این تیم عربی همراه شده است.

ازدواج و همسر و ماجرای سحر قریشی

بیوگرافی مهدی طارمی می‌خوانیم که به مجرد است و هنوز به طور رسمی ازدواج نکرده است اما حواشی زیادی برای پیوند بازیگر مشهور

کشورمان سحر قریشی به وجود آمد و فیلم لو رفته از خرید آن ها در مرکز خرید نشان از رابطه دوستی و عاشقانه آنها می داد.

ازدواج و خبرهای ازدواج با سحر قریشی تا مدتها سوژ خبری بود.

هنوز هیچ کدام از این دو چهره های مشهور ازدواج و رسمیت روابط خود را تایید و یا تکذیب نکردند.

در جام ملت های آسیا 2019 ایران تا مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد اما از رفتن به مرحله بعد بازماند و کیروش نیز بعد از شکست از تایم ملی ایران خداحافظی کرد.

رابطه با سحر قریشی

سحر قریشی که عکس‌هایش با مهدی طارمی لو رفت و برایش حاشیه‌های فراوانی درست شد، در شبکه‌های اجتماعی متنی را به اشتراک گذاشت که می‌تواند از ماجرای لو رفتن عکس‌ها رمزگشایی کند.

این بازیگر نوشت: «زخم‌های امروزمان جواب لطف‌هایی است که چشم بسته به دیگران کردیم… مراقب آدم‌های کوچک اطراف‌تان باشید. آن‌ها با شما دنیای‌شان را می‌سازند و چیزی برای از دست دادن ندارند، چون به خدا ایمان ندارند.»

بعضی‌ها تصور کردند این متن متلک به طارمی است، اما به‌نظر می‌رسد قریشی به دوستی طعنه زده که تصاویر را لو داده است. گویا یک بازیگر تازه‌کار که از دوستان نزدیک سحر بوده و حالا دیگر ردی از او در صفحه قریشی نیست، متهم است به لو دادن تصاویر خصوصی این بازیگر و مهدی طارمی…

درباره این بازیگر گفته می‌شود او با یکی از بازیکنان فعلی پرسپولیس در ارتباط بوده و مدت کوتاهی هم دوست صمیمی سحر قریشی بود، به حدی که حتی به اپل‌آی‌دی او دسترسی داشته است!

طارمی درباره این گل و شادی پس از آن می گوید:

توپ را برداشتم گفتم مادر دعایم کن شرمنده نشوم. حتی یکی از بچه ها که یادم نیست کدام بود به من گفت دیوونه بازی درنیاری چیپ بزنی. گفتم اتفاقاً می خواهم چیپ بزنم. نقشه چیپ را از چند روز قبل کشیده بودم.دو شب قبل از بازی یکی از دوستانم منزل ما بود. داشتیم با هم نقشه می کشیدیم چه کار کنیم لطف عربستانی ها را تلافی کنیم! (خنده) گفتم یا باید با قیچی برگردان گل بزنم یا اگر پنالتی شد چیپ بزنم. آنهایی که باید بدانند منظورم چه بود، می دانند. یادمان نرود من هم یک ایرانی هستم. کسی حق ندارد به هموطن من توهین و جسارت کند.

جایزه  مهدی طارمی برترین مهاجم لیگ ایران

طارمی 26 اردیبهشت 1394 برای اولین بار به تیم ملی ایران توسط کیروش دعوت شد.طارمی در جشن برترین های لیگ برتر چهاردهم (93–94) به عنوان برترین مهاجم لیگ ایران انتخاب شد. او در این مراسم در چهار رشته از جمله مرد سال فوتبال ایران که قاسم حدادی فر موفق به دریافت آن شد، کاندیدای دریافت جایزه بود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.